تست شخصیت: علیرضا بیرانوند را دوست دارید یا سید حسین حسینی؟

انتخاب شما چیست؟ علیرضا بیرانوند یا سید حسین حسینی؟

علیرضا بیرانوند و سیدحسین حسینی از بهترین دروازه‌بانان ایران هستند که هر کدام در تیم های محبوبشان سنگربانی می کنند. علیرضا بیرانوند در پرسپولیس و سید حسین حسینی در استقلال مدت‌هاست که از دروازه شان محافظت می‌کنند. اما شخصیت مورد علاقه شما کدام یک از این دو دروازه بان است؟ ما در ادامه خصوصیات اخلاقی این دو دروازه‌بان خوب کشورمان را بر اساس تاریخ تولدشان برای شما بازگو خواهیم کرد.

علیرضا بیرانوند یا سید حسین حسینی؟

اگر علیرضا بیرانوند مورد علاقه شماست

علیرضا بیرانوند در روز سی ام شهریورماه به دنیا آمده است. شهریور ماهی‌ها افرادی باهوش، وظیفه شناس و واقعا کوشا هستند. خصوصیات مردان متولد این ماه به شرح زیر است:

آتش عشق این مرد بسیار کم شعله، اما جاودانه و با حرارت است. مجموعه‌ای است از کمال و هوش و ثبات قدم.

بر انگیختن احساساتش کار دشواری است.

او می‌تواند سال‌های سال بدون اینکه قلبش برای کسی بتپد زندگی کند. به کوچکترین چیزهائی که مورد علاقه همسرش است فکر می‌کند و به آن‌ها اهمیت می دهد.

متولدین این ماه عموماً با گذشت، خدا ترس و مورد محبت پدر و مادر هستند. اغلب کارشان منظم و پول فراوان به دست می‌آورند. اما بعضاً آن را در جای غیر ضروری خرج می‎کنند.

آنان دوست و دشمن را به خوبی تشخیص نمی‎دهند و گاه گرفتار تهمت می‌‎شوند.

به طور کلی در زندگی ممکن است گرفتار مشکلات زیاد شوند.

متولدین این ماه شوخ طبع و دل پاک هستند، اما زبانی تند دارند. همچنین افرادی مهربان و پرشور و عاشق پیشه هستند. اینان اغلب نشانی بر سینه دارند که علامت نجابت است. این افراد روی بعضی رنگ‌ها حساسیت دارند و به صورتی، سرمه ای و گاه قهوه ای علاقه نشان می‎‌دهند و این افراد نباید با همسرشان خیلی خودمانی شود.

بهتر است رابطه شان را با خویشان قطع نکنند. اینان فرزند زیاد خواهند داشت. متولدین این ماه اغلب بیمار می‎شوند و بیشتر از ناحیه پا آسیب می‎بینند.

اگر سید حسین حسینی مورد علاقه شماست

سید استقلالی‌های می‌گوید: کم حرف هستم و مقداری هم مهربان و یک جاهایی خوب است و یک جاهایی بد. برای بعضی از آدم ها انگار زیادی مهربان بودن گناه است.

سید حسین حسینی در روز نهم تیرماه به دنیا آمده است و طبیعتا باید از ویژگی‌های تیرماهی‌ها در شخصیتش وجود داشته باشد. اما آیا می‌دانید خصوصیات مرد متولد تیرماه چیست؟

مرد متولد تیر فردی مودب و مبادی آداب قدیمی است. اوفردی میهن پرست، سنتی و با تمام ارزش‌های خانوادگی است. مرد متولد برج سرطان دارای شخصیتی خجالتی است و نسبت به دیگران بی اعتمادی طبیعی دارد.

از خصوصیات اخلاقی مرد متولد تیر فردی مهربان است و عشق عمیقی به دوستان و خانواده دارد. او می‌خواهد عزیزان و افراد بسته خود را ایمن و پرورش دهد. مرد تیرماهی برای خانواده و افراد بسته خود بالاتر از همه چیز ارزش قائل است. از این رو، او یک مرد خانواده عالی است.

مرد تیر ماهی با دید باز به نظرات و مشکلات دیگران گوش می‌دهد. مردم می‌توانند در هر زمان به یک تیرماهی تکیه کنند. او به آنها انگیزه می‌دهد و اعتماد به نفس آنها را افزایش می دهد. مرد متولد تیر همیشه توصیه‌ها و پیشنهادات لازم را به بقیه می‌دهد.

مرد متولد تیر ماه دارای خلق و خویی است که خیلی سریع تغییر می‌کند. فعالیت‌ها و انتخاب او نیز مطابق با خلق و خوی وی تغییر خواهد کرد. او در یک لحظه در منطقه راحتی خود خواهد بود و در لحظه دیگر با دوستان خود در حال معاشرت خواهد بود.

از نظر شخصیتی به کدام یک از این دو دروازه‌بان نزدیک بودید؟ ویژگی‌های اخلاقی کدام را می‌پسندید؟

نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید