میتونی حدس بزنی و بگی این بازیگر دوست داشتنی کیه؟

میتونی حدس بزنی کودکی که دور سرش دایره کشیده شده کیه؟

تصاویر قدیمی برای همه یادآور خاطرات شیرین و زیبای گودکی است. کودکی‌هایی که نفهمیدیم چه زمانی تمام شد و وارد دوره بزرگسالی شدیم. تصویری که برای شما امروز در دیبامگ برگزیدیم مربوط به یکی از بازیگران موفق سینمای ایران است. بازیگری که در سریال‌ها و فیلم های تاثیرگذاری نفش آفرینی کرده است. پیشنهاد می‌کنیم کمی به خودتان زمان بدهید و حدس بزنید این فرد کیست؟

.

.

.

.

.

.

حدس بازیگر از روی عکس کودکی

بله کاملا درست تشخیص دادید این فرد شخصی نیست جز پیمان معادی. بازیگری که در آخرین نقش بازیگریش در افعی تهران خوش درخشیده و دوباره بر سر زبان‌ها افتاده است. اما از پیمان معادی چه می‌دانید؟ برای آگاهی از زندگینامه این بازیگر موفق همراه ما باشید.

پیمان معادی
پیمان معادی

زندگینامه پیمان معادی

پیمان معادی کارگردان، بازیگر و فیلمنامه نویس ایرانی در تاریخ ۹ تیرماه ۱۳۴۶ در نیویورک متولد شد برای همین برخی اصالت پیمان معادی را ایرانی آمریکایی میدانند. پیمان معادی عضو یک خانواده پنج نفره است و یک برادر بزرگتر و یک خواهر کوچک تر از خود دارد.

پدر و مادر پیمان معادی هر دو ایرانی هستند؛ حسن معادی پدر پیمان معادی به همراه خانواده ساکن آمریکا بود ولی بعد از تولد پیمان و در سن ۵-۶ سالگی آقای بازیگر به ایران بازگشتند.

پیمان معادی متاهل بوده و سالها پیش با فرانک قوانلو ازدواج کرده است.

حاصل ازدواج پیمان معادی و همسرش فرانک، دو فرزند به اسم های باران و رایان است.

پیمان معادی بازیگر، فیلنامه نویس و کارگردان محبوب سینمای ایران، علاوه بر شغل اصلی خود در عرصه سینما، یک گالری ساعت دارد.

پیمان معادی با دخترش باران در نمایش “در انتظار گودو” به کارگردانی همایون غنی زاده همبازی شد که دختر پیمان معادی نقش پسر بچه این نمایش را ایفا کرد.

برف روی کاج ها در سال ۱۳۹۰ نیز اولین فیلمی بود که وی کارگردانی کرد. برف روی کاج ها با نویسندگی و کارگردانی پیمان معادی در سی امین دوره جشنواره فجر به نمایش درآمد و سیمرغ بلورین بهترین فیلم از نگاه تماشاگران را برایش به ارمغان آورد.

نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید