چیستان: اون چه رنگیه که اگه حرف آخرش رو برداری یه عضوی از بدن میشه؟؟

اگه باهوشی این چیستان رو جواب بده!

چیستان سوالیه که میتونه هر شخصی رو به چالش بکشونه. چه پیر باشید چه جوون هیچ فرقی نداره. کافیه سوال روبروی شما قرار داده بشه تا همه عضلات مغزتون درگیر بشه. اینبار تو دیبامگ به سراغ یه چیستان جذاب دیگه رفتیم. لطفا برامون بنویسین که درجه سختی چیستان‌ها چقدره و آیا از اینگونه چیستان‌ها و معماها مورد پسندتون هست یا نه. خوشحال میشیم ارتباط بیشتری بینمون برقرار بشه.

خب بریم سر سوال جذاب امروز خودمون. اگر خوشتون اومد از این چیستان لینک همین صفحه رو با دوستاتون به اشتراک بذارین و اونا رو هم وارد این بازی جذاب کنین. پیشنهاد می‌کنیم برای حل چیستان زمان بذارین تا هیجانش چندین برابر بشه.

چیستان

اون چه رنگیه اگه حرف آخرش رو برداریم یه عضوی از بدن میشه؟

.

.

.

.

.

.

فکر می‌کنین جواب چی میشه؟ کمی بیشتر فکر کنین هنوز وقت دارین

.

.

.

.

.

.

هنوز به جواب نرسیدین؟ دقت کنین حرف آخر را باید بردارین.

.

.

.

.

.

بیشتر بخوانید: چیستان: اون چه حیوونیه اگه برعکسش کنی یه رنگ میشه؟

پاسخ چیستان

شما از جمله افراد باهوش هستید که به جواب درست رسیدین. بله جواب صحیح رنگ استخوانی است.

البته ممکنه این چیستان جواب های دیگه ای هم داشته باشه. به نظرتون چه رنگ هایی دیگه میتونن این قابلیت رو داشته باشن؟

دیدید چه راحت بود. البته از قدیم گفتن معما چو حل گشت آسان شود.

فواید حل چیستان و معما

بازی فکری در قالب معما و تست هوش، دستاوردهای فراوانی برای‌تان به همراه خواهد داشت. تقویت قدرت تصمیم گیری، افزایش میزان صبر و حوصله و توانایی سازماندهی و منظم کردن افکار از جمله رهاوردهای بازی‌های فکری به این سبک است. بازی‌های معمایی به شما یاد می‌دهند که چطور یک مسأله را به بخش‌های کوچک‌تر تقسیم کنید تا قابلیت بررسی ابعاد مختلف آن میسر شود. تقویت تفکر انتقادی هم از مزیت‌های درخشان بازی‌های معمایی است. از این نترسید که شاید از عهده این بازی‌ها برنیایید. خجالت را کنار بگذارید و روی توانایی‌های سلول‌های خاکستری‌تان بیشتر حساب کنید.

تحقیقات نشان داده است که حل کردن معماها و بازی‌های فکری که با هوش سر و کار دارند باعث افزایش بهره یا ضریب هوشی (IQ) می‌شود. علت این است که معماها، شما را به سمت تفکر و استدلال هدایت می‌کنند. برای حل مسائلی که در این نوع از بازی‌ها مطرح می‌شود، نیاز به استفاده از معلومات عمومی در کنار بهره‌مندی از حافظه، منطق و توانایی حل مسأله وجود دارد. در نتیجه مغز ورزیده‌تر و کارکشته‌تر می‌شود.

وقتی به حل معما و تست هوش می‌پردازید باید از منطق خود استفاده کرده و موضوع را برای خود استدلال کنید. در نتیجه تمرکزتان افزایش پیدا می‌کند و لازم است با روش‌های تحلیلی و منطقی مختلف به نتیجه برسید. در این صورت، ذهنی فعال‌تر خواهید داشت که یاد می‌گیرد برای حل مسائل خود از تفکر استراتژیک استفاده کند.

  • چیستان به نظر من اشتباهه چون رنگ سرخ هم میشه…

نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید