این چیستان رو جواب بده و به همه بگو که هنوز ذهنت کار میکنه!!

آن چیست که بالا و پایین می‌رود اما هرگز یک سانت هم از جای خود جابجا نمی‌شود؟

حل روزانه چیستان و معما می‌تواند به فرد خواننده کمک کند تا دچار بیماری‌های زوال عقل همچون آلزایمر نگردد. اگر شما هم از علاقه‌مندان به حل چیستان بوده و می‌خواهید ذهن خود را به چالش بکشید همراه ما باشید. آیا می‌دانید پاسخ سوال زیر چیست؟

چیستان

آن چیست که بالا و پایین می‌رود اما هرگز یک سانت هم از جای خود جابجا نمی‌شود؟

.

.

.

.

.

.

.

اگر هنوز به جواب نرسیده اید کمی پایین تر بروید.

.

.

.

.

.

.

.

پاسخ

جواب صحیح پله برقی است.

چیستان‌ها می‌توانند به کودکان و بزرگسالان کمک کنند تا مهارت‌های حل مسئله خود را بهبود بخشند. این امر به این دلیل است که برای حل یک سؤال، باید به دقت به اطلاعات ارائه شده گوش داد یا خواند و سپس، با استفاده از دانش و تجربه خود، پاسخ چیستان را حدس زد. این فرآیند می‌تواند به افراد کمک کند تا یاد بگیرند که چگونه اطلاعات را جمع‌آوری و تحلیل کنند و راه حل‌های خلاقانه برای مشکلات پیدا کنند.

به طور کلی چیستان‌ها بیشتر اوقات به صورت سؤالی آغاز می‌شوند و با دادن نشانی‌های غیرمستقیم، شنونده را به پاسخ دعوت می‌کنند. معماها و چیستان‌ها به خصوص در کودکان موجب افزایش مهارت حل مسئله می‌شود و در بزرگسالان از رخوت و کم‌کاری ذهن جلوگیری می‌کند.

پس پیشنهاد می‌کنیم سوالات معماگونه را به صورت روزانه حل کرده تا در آینده از دچار شدن به این چنین بیماری‌های خطرناک در امان بمانید. لطفا نظرات و پیشنهادات خود را در انتهای همین مطلب با ما به اشتراک گذارید.

نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید