زیبایی خیره کننده و تغییر چهره فرزانه پرور سریال بزنگاه بعد از ۱۶ سال

فرزانه سریال بزنگاه در سال ۸۷ یا هنگامه حمیدزاده در سال ۱۴۰۳؟

هنگامه حمیدزاده بازیگری است که با ایفای نقش فرزانه پرور در سریال بزنگاه شناخته شد. او هنگام بازی در این سریال تنها ۲۰ سال داشته و اکنون پا به ۳۵ سالگی گذاشته است. هنگامه حمیدزاده متولد بهمن ماه سال ۱۳۶۷ است.

در ادامه تصاویری از او مشاهده خواهیم که گذر زمان در آن کاملا مشخص است. ۱۶ سال این چنین تغییراتی می‌تواند در انسان به وجود آورد.

این تصاویر از صفحه شخصی هنگامه حمیدزاده در ایسنتاگرام به آدرس hengamehamidzadeh برداشته شده است.

نظر شما درباره این حجم از تغییرات چیست؟

تصاویر هنگامه حمیدزاده بازیگر نقش فرزانه در سریال بزنگاه

فرزانه پرور در سریال بزنگاه
فرزانه پرور در سریال بزنگاه
هنگامه حمیدزاده
هنگامه حمیدزاده

هنگامه حمیدزاده متولد ۴ بهمن ۱۳۶۷ در تهران، بازیگر است

فارغ التحصیل کانون سینماگران جوان می باشد، فعالیت خود را با سینما شروع کرد سپس وارد قاب تلویزیون شد و دیپلم افتخار از جشنواره فجر را هم دارد.

علاقه اش باعث شد دوره های بازیگری را در یکی از با سابقه ترین، معتبرترین و موفق ترین مراکز آموزش سینمایی کشور یعنی کانون سینماگران جوان تجربه کند

در سال ۱۳۸۷ وقتی ۲۰ ساله بود اولین بار بعد از تست در فیلم سینمایی آل بکارگردانی محمدرضا رحمانی در کنار بازیگرانی چون الناز شاکردوست، حامد بهداد و پوریا پورسرخ جلوی دوربین رفت.

بعد از از اولین تجربه خود با فیلم آل در همان سال ۸۷ با سریال بزنگاه بکارگردانی رضا عطاران و فیلمنامه سروش صحت بازی در قاب تلویزیون را نیز تجربه کرد و چهره اش شناخته شد.

بازی در نقش اول فیلم مورد تحسین داریوش مهرجویی بنام اشباح در سال ۱۳۹۲ در جشنواره ۳۲ فیلم فجر دیپلم افتخار بهترین بازیگر نقش مکمل زن را برایش به ارمغان آورد.

شباهت ظاهری او با گلشیفته فراهانی باعث شده خیلی ها او را به تقلید از سبک بازی وی محکوم کنند، بهرام بهرامیان کارگردان و فیلمنامه نویس می گوید :

نمی دانم چطور می شود بازی یک بازیگری دیگر را تقلید کرد، ولی اگر حمیدزاده توانسته باشد شبیه فراهانی بازی کند باید به او افتخار کرد

هنگامه حمیدزاده هنوز ازدواج نکرده و مجرد می باشد

لطفا نظرات و پیشنهادات خود را در انتهای همین مطلب با ما به اشتراک گذارید.

نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید