لیلا فروهر یا سیاوش قمیشی؟ یکی رو انتخاب کن تا شخصیتت رو بهتر بشناسی

اگر میخواهید شخصیت خواننده محبوب خود از بین لیلا فروهر و سیاوش قمیشی را بشناسید، این مطلب را تا اخر بخوانید.

شناسایی تیپ شخصیتی افراد مشهور راهی است که بر اساس آن، می‌توانید خود را بهتر بشناسید و براساس این شناخت مشاغل مرتبط با تایپ خودتان را انتخاب کنید. در ادامه به معرفی و بررسی تیپ شخصیتی دو خواننده مشهور ایرانی یعنی؛ لیلا فروهر و سیاوش قمیشی میپردازیم.

تحلیل تیپ شخصیتی لیلا فروهر و سیاوش قمیشی

لیلا فروهر

لیلا فروهر، خواننده و بازیگر ایرانی، در ۲۳ نوامبر سال ۱۹۵۸ در اصفهان به دنیا آمد. پدر او، جهانگیر فروهر، خواننده بود و مادرش، فریده وفادار، بازیگر. لیلا از کودکی به موسیقی علاقه‌مند شد و با تشویق پدرش وارد این عرصه شد. او در سن ۱۲ سالگی اولین آلبومش را به نام “یاران من” منتشر کرد و گام به دنیای حرفه‌ای موسیقی گذاشت.

در اوایل دهه‌ی ۷۰ و با افزایش محبوبیتش، لیلا فروهر وارد عرصه بازیگری شد و در چند فیلم سینمایی ایفای نقش کرد. با این حال، او بیشتر به خاطر فعالیت‌هایش در موسیقی شناخته شده است. فروهر بطورکلی در بین دوستان و نزدیکانش محبوبیت و جذابیت زیادی دارد.

تحلیل شخصیت ENFJ

تیپ شخصیتی ENFJ اغلب خون‌گرم و معاشرتی، برون‌گرا، وفادار و حساس توصیف می‌شوند.

از بین انواع تیپ‌های شخصیتی، ENFJها اغلب به‌عنوان اجتماعی‌ترین نوع افراد شناخته می‌شوند. آنها در ایجاد روابط دوستانه با هر نوع شخصیتی، حتی با افراد درون‌گرا و کم‌حرف توانمند هستند. به‌دلیل توانمندی خود در درک احساسات دیگران و اثرگذاری این احساسات بر نحوه برخورد افراد، این مهارت را دارند که دیگران را تحت‌تأثیر قرار دهند و حتی آنها را اداره کنند. این ویژگی‌ آنها به‌واسطه سیستم ارزشی قدرتمندی که دارند و تمایلشان برای کمک به دیگران متعادل می‌شود.

تیپ شخصیتی ENFJ برون‌گرایان قدرتمندی هستند. آنها از وقت‌گذراندن با دیگران لذت می‌برند، مهارت‌های ارتباطی خوبی دارند و اغلب خون‌گرم و معاشرتی، بامحبت و حامی هستد. این دسته از افراد، نه‌تنها مشوق بسیار خوبی برای دیگران هستند، بلکه از کمک‌کردن به آنها نیز احساس رضایتمندی دارند.

آنها همچنین در کسب رضایت و توافق عام، بین افراد مختلف مهارت دارند؛ به همین دلیل، می‌توانند رهبران برجسته‌ای باشند و برای گروه، شور و شوقی به ارمغان آورند که می‌تواند انگیزه‌بخش و الهام‌بخش باشد.

یکی از باورهای رایج درباره افراد دارای تیپ شخصیتی ENFJ این است که همیشه اجتماعی هستند. با وجود اینکه آنها عاشق مردم‌اند، اما برای جذب و سازماندهی افکار خود، باید زمانی را به خود اختصاص دهند.

بهترین مشاغل برای تیپ شخصیتی ENFJ مشاغلی هستند که در آن بتوانند از نزدیک با افراد دیگر هم‌کاری کنند. شخصیت‌های ENFJ از اجتماعی بودن لذت می‌برند و وقتی که تأثیر مثبتی در زندگی مردم داشته‌باشند، در بهترین حالت هستند. مشاغلی مانند: معلم، مدیر روابط عمومی، مدیر هنری، مدیر فروش و مدیر منابع انسانی.

سیاوش قمیشی

سیاوش قمیشی در روز ۲۱ خرداد ۱۳۲۴ در اهواز (اصالت دزفولی) به دنیا آمد. وی هم اکنون ساکن لس آنجلس و دارای فرزندی به نام علیرضاست. سیاوش قمیشی نخستین هنرمند ایرانی است که توانسته برای یک موزیک، هر چهار بخش اصلی ان یعنی ترانه،موزیک،تنظیم و خوانندگی را خود به تنهایی انجام دهد! در بیشتر آهنگهای ساخته سیاوش قمیشی رگه هایی روشن و قوی از موسیقی ایرانی را می توان یافت.

درباره شخصیت قمیشی میتوانگفت، از انجاییکه ملاقات کمی با اعضای خانواده خود دارد و بطورکلی کمتر در انظار ظاهر میشود نشان میدهد علاقه چندانی به ارتباطات زیاد ندارد و به نوعی درونگرا است. حس و حال قمیشی را میتوان از اهنگهایش فهمید. او معمولا تلاش میکند همه ی کارهایش را خودش انجام دهد این میتواند از هوش و ذکاوت وی نیز باشد.

تحلیل تیپ شخصیتی INTP

INTP(درونگرا، شهودی، منطقی، ادراکی) یکی از ۱۶ تیپ شخصیتی است که براساس شاخص آزمون مایرز_بریگز یا همان تست MBTI تعریف شده است. افراد با تیپ شخصیتی INTP ، اغلب افرادی آرام و تحلیل‌گر توصیف می‌شوند. آن‌ها از خلوت کردن، فکرکردن درباره نحوه کارکرد چیزهای مختلف و رسیدن به راه‌حل مشکلات لذت می‌برند. این افراد یک دنیای درونی غنی دارند و به جای تمرکز بر دنیای بیرونی، ترجیح می‌دهند تمرکز خود را بر افکار دنیای درونی خود منعطف کنند. معمولا آن‌ها دایره‌ای از روابط گسترده ندارند، اما تمایل دارند که به گروه منتخبی از افراد نزدیک شوند.

اشخاص با تیپ شخصیتی INTP, افرادی آرام، محتاط و متفکر هستند. به عنوان افراد درونگرا، آنها ترجیح می دهند با گروه کوچکی از دوستان نزدیک که با آنها علایق و ارتباطات مشترک دارند، معاشرت کنند.
آن‌ها از اندیشیدن در مورد مفاهیم تئوری لذت می‌برند و تمایل دارند که برای عقل، بیش از احساسات ارزش قائل شوند. افرادی منطقی هستند که تصمیمات خود را بر مبنای اطلاعات عینی اتخاذ می‌کنند، نه احساسات ذهنی.
هنگام تجزیه تحلیل داده ها و تصمیم گیری، آن‌ها بسیار منطقی و عینی هستند.
این افراد تمایل به انعطاف پذیری دارند و در تفکر خارج از چارچوب(outside the box) خوب عمل می‌کنند.
به جای تمرکز بر روی جزئیات، به تصاویر بزرگ و کلی توجه می‌کنند.
دوست دارند گزینه‌های خود را باز نگهدارند و با ساختار و برنامه ریزی احساس محدودیت می‌کنند.

شغل های مناسب تیپ شخصیتی INTP: شیمیدان، فیزیکدان، برنامه‌نویس کامپیوتر، دانشمند، پزشکی قانونی، مهندس، ریاضیدان، داروساز، توسعه‌دهنده نرم افزار و زمین شناس.

شما با کدام شخصیت هم تایپ هستید؟

نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید