کدام یک تصویر محمدباقر قالیباف در کودکی یا نوجوانی است؟

به نظر شما کدام یک از این چهار تصویر، عکس کودکی یا نوجوانی محمدباقر قالیباف، نامزد چهاردهمین دوره ریاست جمهوری ایران است؟

در این مطلب از دیبامگ چهار تصویر از دولتمردان قراره داده ایم. یکی از این تصاویر عس کودکی یا نوجوانی محمدباقر قالیباف است. ایا میتوانید  عکس کودکی ایشان را درست حدس بزنید؟ بقیه اشخاص در تصویر را چه طور؟

کدام یک تصویر محمدباقر قالیباف در کودکی یا نوجوانی است؟

معرفی اشخاص در تصویر:

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

بیوگرافی کوتاه از محمدباقر قالیباف

محمدباقر قالیباف در۱ شهریور ۱۳۴۰ در شهر طرقبه متولد شد. وی نظامی و سیاستمدار اصولگرای ایرانی است که نماینده دوره‌های یازدهم و دوازدهم مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس است. قالیباف از خرداد سال ۱۳۹۹ ششمین رئیس مجلس شورای اسلامی است.

او از سال ۱۳۹۶ تا ۱۳۹۹ عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و به مدت سه دوره در فاصله سال‌های ۱۳۸۴ تا ۱۳۹۶ شهردار تهران بود و پیش از آن نیز در قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا، نیروی هوایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و نیروی انتظامی سمت فرماندهی داشته‌است. او همچنین در دوران فرماندهی نیروی انتظامی، رئیس و نماینده ویژه رئیس‌جمهور ایران، سید محمد خاتمی در ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز بود.

محمدباقر قالیباف در سال ۱۳۶۱ در سن ۲۱ سالگی ازدواج کرد. همسر او زهرا مشیر، زنی از محلهٔ طرقبه است که همسایه قالیباف بود. دوران دبیرستان را به پایان نرسانده بود که روح‌الله خمینی، صیغه عقدشان را جاری کرد. او در سازوبرگ همسرش سمت مدیریت اداره امور بانوان شهرداری تهران و مشاور شهردار را داشته‌است. البته بنا به ادعای قالیباف، وی در این پست‌ها، حقوقی دریافت نکرده‌است. افزون بر آن، او شعر می‌گوید، نقاشی می‌کند و جامعه‌شناسی می‌خواند. وی پس از نامزد شدن شوهرش در انتخابات ریاست‌جمهوری ایران (۱۳۹۲) از مدیریت کل امور بانوان شهرداری تهران استعفا کرد تا در صورت انتخاب همسرش حضوری فعال در دولت وی داشته باشد.

درحال حاضر محمدباقر قالیباف به عنوان یکی از نامزدهای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ایران معرفی شده است.

نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید