فال ابجد فردا چهارشنبه ۳۰ خرداد ۱۴۰۳ | طالع شما با فال ابجد روزانه

فال ابجد یکی از قدیمی‌ترین روش‌های فال‌گیری است که بر اساس حروف الفبای فارسی و ارزش عددی آن‌ها انجام می‌شود. این نوع فال بر اساس اعتقاد به وجود فرشتگان و ملکوت و تأثیر آن‌ها بر زندگی انسان‌ها صورت می‌گیرد. در این پست با فال ابجد روزانه چهارشنبه ۳۰ خرداد ۱۴۰۳ بر اساس ماه تولد همراه ما باشید.

فال ابجد روزانه بر اساس ماه تولد 👇
فروردین اردیبهشت خرداد تیر
مرداد شهریور مهر آبان
آذر دی بهمن اسفند
فال ابجد روزانه بر اساس ماه تولد 👇
فروردین اردیبهشت خرداد
تیر مرداد شهریور
مهر آبان آذر
دی بهمن اسفند
فال ابجد روزانه

فال ابجد روزانه متولد فروردین

ترکیب حروف: آ ج د
وضعیت فال: عالی

نتیجه فال:
شکر گذار خداوند باش که به هر آرزویی که در سر داری می‌رسی. چه این آرزو مالی و مادی باشد چه معنوی و روحانی. از مشکلات و سختی‌ها نجات پیدا می‌کنی و شادی در زندگیت سرازیر می‌شود. به زودی پول، پست یا مقام بسیار مهمی بدست می‌آوری. اگر قصد انجام کاری را داری شکن نکن و با قدرت انجامش بده.

فال ابجد روزانه متولد اردیبهشت

ترکیب حروف: ب ج ج
وضعیت فال: بد

نتیجه فال:
با مشکلات زیادی روبرو بوده و در حال مبارزه با آن‌ها هستی. بهتر است متواضع باشی و خودخواهی را کنار گذاری. اصرار بیش از حد به یک موضوع نتیجه مطلوبی برایت نخواهد داشت. اگر قصد انجام معاملات پولی داری توصیه می‌شود به زمان دیگری موکول کنید. این روزها طبیعی است همه چیز بر وفق مرادتان نباشد.

فال ابجد روزانه متولد خرداد

ترکیب حروف: آآب
وضعیت فال: خوب

نتیجه فال:
این روزها درگیر بیماری هستی. ناراحت نباش که به زودی سلامتی خود را باز خواهی یافت. معامله‌ای در پیش داری که از آن سود قابل توجهی بدست می‌آوری. راز دلت را پیش خودت نگهدار و برای کسی بیان نکن چرا که گفتن آن باعث بروز مشکلاتی برای تو می‌گردد. فردی از اطرافیانت که به او نیکی کرده‌ای به تو بدی می‌کند ولی خیلی زود از کارش پشیمان شده و عذرخواهی می‌کند. از کارهای ناصواب حذر کن و رو به انجام اعمال نیکو بیاور. از جایی که انتظارش را نداری پول زیادی کسب می‌کنی.

فال ابجد روزانه متولد تیر

ترکیب حروف: آ‌‌ آ ‌آ‌
وضعیت فال: خوب

نتیجه فال:
به زودی شخصی به جمع خانوادگی شما اضافه خواهد شد. دوستان خوبی داری که به وقت نیاز می‌توانی از آن‌ها کمک بگیری و مشورت کنی. در چند روز آینده منتظر شنیدن خبر خوشحال کننده‌ای باش. اگر آرزو و نیتی در سر داری و برای آن فال گرفته‌ای محقق خواهد شد. سعی کن در زندگی کمی ریسک کرده و از نظم زندگیت فاصله بگیری.

فال ابجد روزانه متولد مرداد

ترکیب حروف: ب ب ج
وضعیت فال: بد

نتیجه فال:
کاری که قصد انجام را داشته و برایش فال گرفته‌اید نتیجه‌ای ندارد. بهتر است از انجام این نیت صرفه‌نظر کرده و وقت خود را صرف راه های بهتر نمایید. به شرط آنکه نیات بد را کنار بگذارید شاید گشایشی در کارها برایتان باز شود. به طور کلی اوضاع انجوری که دلتان می‌خواهد پیش نخواهد رفت.

فال ابجد روزانه متولد شهریور

ترکیب حروف: ب ب ب
وضعیت فال: خوب

نتیجه فال:
کار امروز را به فردا مینداز که بخت و اقبال یار توست. از شکرگزاری خدا غافل مشو تا به توفیق و نشاط برسی. تصمیمات تازه‌ای برای زندگی گرفته‌ای که آینده‌ات را تحت تاثیر قرار خواهد داد. پیشنهاد می‌شود پیش از انجام هر عملی با دیگران مشورت کرده و از بزرگتر‌ها کمک بگیری. اگر این روزها با کسی درگیر هستی نتیجه کار به نفع تو خواهد شد.

فال ابجد روزانه متولد مهر

ترکیب حروف: ج ج د
وضعیت فال: متوسط

نتیجه فال:
طالع روشنی برایت پیدا نیست ولی خیلی هم نگران نباش. بالاخره نحسی روزهای اخیر پایان می‌یابد و به مطلوبت خواهی رسید. در مورد موضوعات مختلفی نگران هستی که تنها با صبر و توکل بر خدا برطرف خواهد شد. در خواندن نماز اول وقت کاهلی نکن و رازهایی که در دل داری را به هیچ وجه فاش نکن. 

فال ابجد روزانه متولد آبان

ترکیب حروف: ج آ‌ د
وضعیت فال: متوسط

نتیجه فال:
بهتر است در زندگی صبور باشی. تعجیل در کار نه تنها موثر است بلکه نتیجه را تحت تاثیر قرار داده و آن را بدتر خواهد کرد. خداوند همه بندگانش را دوست دارد پس نگران مشکلات به وجود آمده نباش. به جای تشویش، دلشورگی و نا آرامی، به خودت فرصت بده تا راه موفقیت به رویت باز شود.

فال ابجد روزانه متولد آذر

ترکیب حروف: د ج ب
وضعیت فال: خوب

نتیجه فال:
بهتر است در این روزهای پر خیر و برکت خود را به خدا نزدیک کنی تا به آرامش برسی. در چند روز آینده خبر خوشی به تو خواهد رسید. این خبر می‌تواند در مورد پیدا شدن گمشده‌ای یا وصول طلبی قدیمی باشد. شخصی مشکل آفرین کنارت وجود داشته که باید از آن فاصله بگیری. با مشورت گرفتن از دوستان قابل اعتماد می‌توانی در معامله‌های تجاری سود زیادی کسب کنی، پس از آن‌ها غافل مباش.

فال ابجد روزانه متولد دی

ترکیب حروف: د ب ب
وضعیت فال: خوب

نتیجه فال:
نیتی که برای آن فال گرفته‌ای خوب است. بهتر است انجامش دهی چرا که در آن به موفقیت بزرگی دست خواهی یافت. نگران نباش که غم‌ها و سختی‌ها از تو دور خواهند شد. از گفتن راز دلت به دیگران بپرهیز. فاش شدن رازها ممکن است در آینده برایت مشکل ساز شود. در همه امور از یاد خدا غفلت مکن که او بهترین راهنمای زندگی است. 

فال ابجد روزانه متولد بهمن

ترکیب حروف: د د د
وضعیت فال: خوب

نتیجه فال:
نیتی که برای آن فال گرفته‌ای نتیجه خوبی خواهد داشت. همواره افرادی هستند که به تو حسادت می‌کنند ولی تو باید با بیخیالی از کنار آن‌ها عبور کنی. متاسفانه فردی که به او علاقه دارید ارزشی برایت قائل نیست پس بهتر است او را کنار گذاری. اگر قصد انجام معامله‌ای داری، حتما انجام بده چون سود و منفعت خوبی به تو خواهد رسید.

فال ابجد روزانه متولد اسفند

ترکیب حروف: ب د ج
وضعیت فال: بد

نتیجه فال:
برای رسیدن به نیتی که در دل داری باید صبور باشی. شتاب و تعجیل در انجام هر کاری را کنار گذار چون پشیمان می‌شوی. توصیه می‌شود از قصدی که داری فاصله بگیر. از رنجاندن دیگر و کسب مال حرام دست بردار. اگر به همین ترتیب ادامه دهی عاقبت خوشی در انتظار نخواهد بود. از یاد و توکل به خدا غافل نباش.

 

نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید