باهوشا زیر ده ثانیه میتونن جای خالی کلمه رو پر کنن و اسم غذای ایرانی رو حدس بزنند!

میتونی خیلی راحت و بدون اینکه از کسی کمک بگیری اسم غذا رو حدس بزنی ؟

با انجام تست هوش و مشاهده نتایج، می‌توانید به منابع خاصی برای توسعه و بهبود قوا و ضعف شناختی خود متمرکز شوید. مثلاً، اگر در بخش‌هایی مانند منطق یا محاسبات ضعف دارید، می‌توانید برنامه‌های تمرینی مربوطه را دنبال کنید تا مهارت‌های خود را در این زمینه‌ها استعداد بخشید. درواقع تست‌های هوش برای این منظور طراحی شده‌اند که افراد بتوانند با کمک آنها مهارت‌های شناختی مانند استدلال، منطق و حل مسئله را در خود به چالش بکشانند.

تست هوش  روشی موثر برای شناسایی افرادی است که توانایی عقلانی خاصی در پیدا کردن روابط میان معادله را دارند. این گروه از افراد اغلب در محل کار یا مدرسه دچار مشکل می‌شوند، زیرا سطح کلاس‌ها و کارها برای آنها خسته و کسل کننده به شمار می‌آید. تست‌های هوش بدون درگیر کردن افراد با چالش‌های تست‌های دیگر، می‌توانند برخی از افراد را به سمت آینده‌ای سوق دهند که شاید برای آنها موفقیت آمیزتر باشد. برای بهره مندی از این فواید میتوانید از تست هوش های دیبامگ استفاده کنید.

امروز با یک تست متفاوت آمدیم. شکل زیر به کدام غذای ایرانی اشاره دارد؟ باهوش ها خیلی راحت می توانند جواب را زیر ده ثانیه بدهند.

تست هوش: جای خالی کلمات رو پر کن و اسم غذا رو حدس بزن

قبل از دیدن جواب غذای موردنظر رو برای ما در بخش نظرات بنویسید

.

.

.

.

.

.

.

اگر هنوز در تلاش برای به دست آوردن پاسخ هستید، کمی پایین تر به این معما پاسخ داده ایم. این تست هوش یک راه عالی برای آزمایش مهارت های مشاهده و میزان تیزبینی شما است.

.

.

.

.

.

.

.

.

جواب: فسنجان

نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید