آنچه ابتدا در این تست شخصیت بصری متوجه می شوید، بزرگترین ضعف شما را در روابط نشان می دهد

اولین چیز که در تصویر میبینید چیست؟ بزرگترین ضعف شما را در روابط شما را نشان میدهد.

زمانی که در گذشته تست شخصیت داده اید، به غیر از پرسیدن در مورد بزرگترین نقاط قوت و ضعف خود، آیا تا به حال از خود بپرسید که شخصیت واقعا چیست؟ اگر انجمن روان‌شناسی آمریکا را باور کنیم، «شخصیت به تفاوت‌های فردی در الگوهای متمایز تفکر، احساس و رفتار اشاره دارد». به زبان عامیانه، شخصیت شما ترکیبی از نظر شما در مورد چیزها، این که آن نظرات چه احساسی در شما ایجاد می کند و نحوه عمل و واکنش شما در موقعیت ها و روابط مختلف بر اساس آن نظرات و احساسات است.

و به خصوص وقتی برخی از این کنش‌ها و واکنش‌ها شما را به جایی می‌برند که در آن چیزهایی را نسبت به خودتان سخت‌تر می‌کنید – برای مثال، با سوق دادن شما به خرابکاری در زندگی یا روابط عاشقانه‌تان – مهم است که درک درستی از این موضوع داشته باشید. واقعاً چه کسی هستید و چه فکر می‌کنید و چه احساسی دارید، و اینکه آیا رفتار شما نسبت به خود و دیگران با آنچه که بیشتر نیاز دارید و می‌خواهید هماهنگ است یا خیر.

اما به همان اندازه که ممکن است عجیب به نظر برسد، اغلب درک درست از شخصیت دیگران نسبتاً آسان است، در حالی که ممکن است یک عمر کامل طول بکشد تا خودمان به یک کنترل واقعی دست پیدا کنیم.

این به این دلیل است که همه ما یک نسخه ایده آل از شخصیت خود را در سر داریم و دلیل خوبی هم دارد. به هر حال، شما نمی توانید روی ویژگی های منفی خود تمرکز کنید و انتظار داشته باشید که در زندگی به دور از ذهنیت برسید.
اما اگر بخواهیم با این تست شخصیت کمی عمیق‌تر بگردیم، در تاریک‌ترین زوایای خودمان می‌توانیم اطلاعاتی پیدا کنیم که به ما کمک می‌کند در هر زمینه‌ای از زندگی‌مان شادتر، موفق‌تر و خوب‌تر شویم.

 عکس زیر را ببینید، سریع به آن نگاه کنید و اولین چیزی که میبینید چیست؟

هنگامی که این کار را انجام دادید، تصویری که مشاهده کردید ابتدا بزرگترین نقاط ضعف شما را در روابط آشکار می کند.
اگر دیدی…

۱. مرد گره خورده
اگر به این تصویر نگاه کنید و اولین چیزی که می بینید تصویر مردی است که بین دو درخت بسته شده است، بزرگترین ضعف شما در روابط این است که شخصیت شما تقریباً دائماً در تضاد است.

حالا نگران نباش این لزوماً به این معنی نیست که شما در تعارض واقعی با دنیای اطراف خود هستید. در هر صورت، احتمال بیشتری وجود دارد که مرتباً در درون خود جنگی بجنگید، و برای اینکه عشقی پایدار با شخص دیگری پیدا کنید، باید بتوانید احساس عشق را از درون پیدا کنید.

مثل اینکه می گوید: “اگر نمی توانی خودت را دوست داشته باشی، لعنتی چگونه یکی دیگر را دوست خواهی داشت؟” آنقدر برای پذیرش خود، نقاط قوت، ضعف و هر آنچه در این میان تلاش می کنید، تلاش می کنید که حتی دلتنگ دوست داشتن خود می شوید.

نبرد برای آرامش درونی به راحتی به دست نمی آید، اما شما سزاوار استراحت هستید که هر از گاهی از آشفتگی های درونی استراحت کنید. برای انجام تمام کارهای سخت درونی به خود احترام بگذارید، خود را از قلاب خارج کنید، خود را در آغوش بگیرید و عشق فرا خواهد رسید.

۲. حصار
اگر به این تصویر نگاه کردید و اولین چیزی که دیدید تصویر حصاری در وسط یک مزرعه بود، پس بزرگترین ضعف شما در عشق تمایل شما به دور شدن از بقیه جهان است.

این به این معنی نیست که شما یک هدف گمشده هستید، و حتی به این معنی نیست که قلب شما بیش از بسیاری از مردم آسیب دیده است، اما به این معنی است که مگر اینکه بخواهید ریسک کنید و به زودی قلب خود را باز کنید، ممکن است شانس عشق واقعی را از دست بدهید.

این آسان، طبیعی و کاملاً طبیعی است که وقتی قبلاً به شدت سوخته اید از خود محافظت کنید، اما اگر دیوار یا حصار بلندی را کاملاً دور قلب خود نگه دارید، هیچ کس دیگری نمی تواند وارد شود، اما برای شما سخت تر است برو بیرون.

اگرچه قرار دادن موانع آسان است، اما از بین بردن آنها دشوار است، بنابراین از شروع کوچک نترسید. مردم را به آرامی و با سرعتی که احساس امنیت می کند بشناسید، در حالی که همیشه مراقب حرکت رو به جلو باشید. اگر هیچ ریسکی نکنی، چیزی به دست نمی آوری.

در دیبامگ بخوانید: ساده اندیش یا متفکر؟ این تصویر به شما میگوید چه نوع شخصیتی دارید!

۳. قایق
اگر اولین چیزی که دیدید تصویر یک قایق آویزان و یک لانه پر از تخم بود، پس نقطه ضعف شما در مورد عشق این است که استانداردها را آنقدر بالا می گذارید که هیچ انسانی روی زمین نمی تواند آنها را برآورده کند.

مهم است که بدانید در عشق به دنبال چه هستید و مطمئن شوید که به نتیجه نمی‌رسید، اما می‌توان فهرستی از “بایدهایی” ایجاد کرد که به قدری دقیق تعریف شده باشند که مانع از دست دادن مسابقه با شما شوند. کسی که می تواند یک سری از کادرهای دیگر را که فکرش را نکرده اید علامت بزند.

هیچ ایرادی ندارد که بخواهید خانواده، شغلی عالی و شریکی داشته باشید که همه چیزهایی را که شما انجام می دهید دوست داشته باشد، اما وقتی در آرزوهای خود برای عشق خیلی خاص شوید، از واقعیت عشق جدا می شوید. و در حالی که فانتزی ها عالی هستند، اما برای همراهان دنج مناسب نیستند.

کاملاً به رویاهای خود بچسبید و افرادی را که به عنوان شرکای عاشقانه بالقوه وارد زندگی شما می‌شوند، در سطح بالایی نگه دارید. با این حال، به خاطر داشته باشید که تصویر ایده آل شما از آینده می تواند شما را از عشقی که قرار بود پیدا کنید دور کند.

۴. جمجمه
اگر به این تصویر نگاه کنید و تصویر یک جمجمه را ببینید، بزرگترین ضعف شما در روابط، تمایل شما به مضطرب بودن و نگرانی از هر جنبه است.

شما ممکن است یک اختلال اضطرابی داشته باشید یا ممکن است فقط زگیل اضطراب جو معمولی خود باشید، اما در هر صورت، تمایل شما به محتاط بودن بیش از حد می تواند شما را از دیدن بسیاری از جزئیاتی که زندگی را زیباتر می کند، جلوگیری کند، و این شامل دیدن همسر بالقوه خود در زمانی است که آنها در کنار شما ایستاده اند

خوب است گاهی اوقات کمی محتاط باشید و مطمئن شوید که قبل از پریدن نگاه کنید، اما فقط زمانی که پریدن در واقع به معنای پریدن از یک صخره است.

وقتی صحبت از چیزی مانند عشق به میان می‌آید، اگر زمان زیادی را صرف نگرانی در مورد راه‌های متفاوتی کنید که ممکن است اشتباه پیش برود، زمان را تلف کرده و فرصت‌ها را از دست خواهید داد. همیشه چیزهایی وجود خواهند داشت که ما را مضطرب می کنند، اما این نباید مانع از زندگی واقعی ما شود، و این شامل عشق می شود.

لازم نیست ترس خود را از شریک زندگی خود نیز پنهان کنید. در واقع، ممکن است در باز کردن صحبت آنها متوجه شوید که شما دو نفر به هم نزدیکتر می شوید.

نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید