قد مسعود پزشکیان چقدر است؟ + عکس

آیا می‌دانید قد و قامت دکتر مسعود پزشکیان چند سانتیمتر و چقدر است؟

مسعود پزشکیان چهاردهمین ریاست جمهوری کشورمان است که این روزها سوالات بیشماری در مورد زندگی خصوصی او پرسیده می‌شود. مردی که تا همین دو ماه پیش تنها نماینده مردم تبریز بود به یکباره ترند ایران و جهان شد. به طوری که قد مسعود پزشکیان یکی از ترندهای نام او در گوگل ترند شده است.

هر چند که اندازه قد مسعود پزشکیان تاثیری در روند تصمیم گیری‌های کلان نخواهد داشت اما ما در این بخش از دیبامگ با مقایسه‌هایی که انجام داده‌ایم به طور تقریبی به این اندازه رسیده ایم.

در این تصویر اختلاف قدی آذری جهرمی و دکتر پزشکیان را مشاهده می‌کنید که چیزی در حدود ۴ یا ۵ سانتیمتر می‌باشد.

در این تصویر هم اختلاف قامت آذری جهرمی با مهران مدیری در برنامه دورهمی را مشاهده می‌کنید (یادش بخیر زمانی تلویزیون چه برنامه‌هایی داشت) در این عکس مشخص است که اختلاف قامت آذری با مدیری در حدود ۲ یا ۳ سانتیمتر است. با توجه به قامت مهران مدیری که ۱۷۶ سانتیمتر است قد آذری جهرمی در حدود ۱۷۳ یا ۱۷۴ می‌باشد.

بنابراین قد مسعود پزشکیان در حدود ۱۷۷ تا ۱۷۹ سانتیمتر خواهد بود. دکتر پزشکیان از تناسب اندام برخوردار بوده و اضافه وزنی هم تقریبا ندارد. پس وزن او هم در حدود ۷۵ کیلوگرم است.

در تصویر زیر کاملا مشخص است که مسعود پزشکیان مرد قد بلندی است.

همه ما می‌دانیم که قامت دکتر احمدی نژاد چقدر بود ولی چه تاثیری بر زندگی ما و جهان در سال‌های ریاست جمهوریش گذاشت پس بدانید که ریاست جمهوری اصلا به قد و قامت نیست.

لطفا نظرات و پیشنهادات خود را در انتهای همین مطلب با ما به اشتراک گذارید.

  • خوب که چی مثلا ۱۹۰ باشه یا ۱۶۵ مهم نتیجه و خروجی کاره ، بقیه زیاد مهم نیست

  • ناشناس

    قد و قامتش خوبه
    کاش استقامتش هم خوب باشه😄

  • تنها صفت خاص دکتر اینه که صادقه،سالها کشور با روسیه و چین رابطه داره ولی یک نفر تا کنون جرات نکرده بگه ما رابطه داریم ولی این انسان شریف این موضوع را به ملت گفت.اگر با ملت صادق باشه مطمئنا مردم درکش میکنم

  • نیم کیلو باش ولی مرد باش .

نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید