فال ابجد امروز سه شنبه ۲ مرداد ۱۴۰۳ | طالع فردای شما با حروف ابجد

فال ابجد یکی از قدیمی‌ترین روش‌های فال‌گیری است که بر اساس حروف الفبای فارسی و ارزش عددی آن‌ها انجام می‌شود. این نوع فال بر اساس اعتقاد به وجود فرشتگان و ملکوت و تأثیر آن‌ها بر زندگی انسان‌ها صورت می‌گیرد. در این پست با فال ابجد روزانه سه شنبه ۲ مرداد ۱۴۰۳ بر اساس ماه تولد همراه ما باشید.

فال ابجد روزانه بر اساس ماه تولد 👇
فروردین اردیبهشت خرداد تیر
مرداد شهریور مهر آبان
آذر دی بهمن اسفند
فال ابجد روزانه بر اساس ماه تولد 👇
فروردین اردیبهشت خرداد
تیر مرداد شهریور
مهر آبان آذر
دی بهمن اسفند
فال ابجد روزانه

فال ابجد روزانه متولد فروردین

ترکیب حروف: آ د د
وضعیت فال: خوب

نتیجه فال:
نتیجه فال به نسبت خوب است ولی عالی نیست. اگر فرد راحت طلبی هستی برای آنچه که فال گرفته ای منصرف شو چرا که نتیجه آن قطعا پشیمانی است. زنی با قد کوتاه و چهره‌ای سفید در تلاش برای فریب توست، مراقب باش که در دام او گرفتار نشوی. قصد سفری کرده‌ای که بهتر است دو هفته آن را به تعویق بیندازی. این روزها از نظر روحی حال و روز خوبی نداری، زمان سریع می‌گذرد و فرصت‌ها از دست می‌رود پس غصه چرا؟ به خدا توکل کن که همه چیز در دست اوست.

فال ابجد روزانه متولد اردیبهشت

ترکیب حروف: آ ب د
وضعیت فال: عالی

نتیجه فال:
به زودی گشایشی عظیم در زندگیت رخ خواهد داد. دست به هر چه می‌زنی طلا شده و در هز پست و مقام سربلند می‌شوی. اگر تصمیم برای ازدواج، رفتن به سفر یا معاملات مادی و تجاری داری انجام بده. در هر موقعیتی که باشی بهترین‌ها برایت رقم خواهد خورد. فرزندی نصبتان می‌شود که قدمش بسیار خیر است.

فال ابجد روزانه متولد خرداد

ترکیب حروف: ب ج د
وضعیت فال: متوسط

نتیجه فال:
اوضاع خوبی داری به شرط اینکه راز دلت را برای نامحرمان بازگو نکنی. عده‌ای منتظر فرصت برای ضربه زدن به تو هستند. بسیار مراقب رفتارت با دیگران باش. نگران پول‌هایی که از دست داده‌ای مباش چرا که با توکل به خدا دوباره بدستشان می‌آوری. مطمئن باش که روزهای بسیار بهتری در انتظارت هست.

فال ابجد روزانه متولد تیر

ترکیب حروف: ب د د
وضعیت فال: بد

نتیجه فال:
به نظر می‌رسد اوضاع چندان بر وفق مرادت نیست. توصیه می‌شود از خواسته و نیتی که داری منصرف شوی چون چندان به صلاح تو نیست. البته این اوضاع و موقعیت موقتی است و به زودی همه چیز حل خواهد شد. مراقب خودت باش و به خدا توکل کن تا از شر فتنه دشمنانت در امان بمانی. اگر کسی تو را نصیحت کرد برای آن گوش شنوا داشته باش.

فال ابجد روزانه متولد مرداد

ترکیب حروف: ب ب آ
وضعیت فال: خوب

نتیجه فال:
صبر پیشه کنید تا نیتتان برآورده گردد. به قول قدیمی‌ترها عجله کار شیطانه و با آن نمی‌توان به نتیجه مطلوب رسید. اگر منتظر شنیدن خبر از جانب شخص خاصی هستید، به زودی خبر از او به شما می‌رسد. قصد فروش کالا یا ملکی را دارید، بهتر است صبر کنید و این فروش را به تعویق بیندازید. نگران اوضاع آینده نباش که با توکل به خدا آینده در دستان توست.

فال ابجد روزانه متولد شهریور

ترکیب حروف: د ب آ
وضعیت فال: خوب

نتیجه فال:
نیتی که برای آن فال گرفته‌ای را انجام بده چرا که طالعت روشن است. کارها بر وفق مراد است و به چیزی که در طلب آنی خواهی رسی. در صورت مشاهده پیشنهاد مالی و تجاری، آن را قبول کن. انجام این معامله سود کلانی برایت خواهد داشت. از طرف شخص مهمی به مجلس بزرگی دعوت می‌شوی. از این مصاحبت با بزرگان نهایت استفاده را انجام بده.

فال ابجد روزانه متولد مهر

ترکیب حروف: ج د د
وضعیت فال: بد

نتیجه فال:
این نیتی که برای آن فال گرفته‌ای را از سرت بیرون کن چرا که سلامتت را به خطر خواهد انداخت. صدمه سختی میخوری که قابل جبران نیست بهتر است در همه امور دست به عصا حرکت کنی و از بی‌گدار به آب زدن بپرهیزی. شروع روزهای خوبی برای پیشبینی می‌گردد ولی پیش از آب باید از این سختی‌ها عبور کنی. 

فال ابجد روزانه متولد آبان

ترکیب حروف: ج ب د
وضعیت فال: خوب

نتیجه فال:
طالع روشن و نیکویی داری. درهای رحمت الهی به زودی به رویت باز شده و می‌توانی از آن‌ها بهره ببری. نگران نباش که به عزت و مقام نیکویی خواهی رسی. اگر قصد انجام کاری را داری به آن عمل کن که خیر تو در آن است.

فال ابجد روزانه متولد آذر

ترکیب حروف: آ ج آ
وضعیت فال: متوسط

نتیجه فال:
از دعوا و درگیری با دیگران بپرهیز. به خودت مسلط باش و سعی کن آرامشت را در همه حالات حفظ کنی. صبور باش و در کارها تعجیل نکن. عجله بیش از حد تو را از رسیدن به نیتت دور خواهد کرد. راز دار باش و راز خودت را هم برای کسی فاش نکن. از شخصی گندمگون با قد متوسط تا حد امکان دوری کن چرا که قصد ضربه زدن به شما را دارد.

فال ابجد روزانه متولد دی

ترکیب حروف: آ د آ
وضعیت فال: خوب

نتیجه فال:
به دلیل داشتن طالع روشن و نیکو، اکنون زمان مناسبی برای معامله‌های پر ریسک است. به لطف خدا زندگیت سر و سامان گرفته و سختی‌ فرسنگ‌ها از تو دور خواهند شد. اگر مسافری در سفر داری به سلامت باز خواهد گشت. از انجام چند کار هم زمان نترسید، شما می‌توانید همه را با هم مدیریت نمایید. شرایط با تو موافق است و به مقصودت می‌رسی. 

فال ابجد روزانه متولد بهمن

ترکیب حروف: د ج ب
وضعیت فال: خوب

نتیجه فال:
بهتر است در این روزهای پر خیر و برکت خود را به خدا نزدیک کنی تا به آرامش برسی. در چند روز آینده خبر خوشی به تو خواهد رسید. این خبر می‌تواند در مورد پیدا شدن گمشده‌ای یا وصول طلبی قدیمی باشد. شخصی مشکل آفرین کنارت وجود داشته که باید از آن فاصله بگیری. با مشورت گرفتن از دوستان قابل اعتماد می‌توانی در معامله‌های تجاری سود زیادی کسب کنی، پس از آن‌ها غافل مباش.

فال ابجد روزانه متولد اسفند

ترکیب حروف: ب د ج
وضعیت فال: بد

نتیجه فال:
برای رسیدن به نیتی که در دل داری باید صبور باشی. شتاب و تعجیل در انجام هر کاری را کنار گذار چون پشیمان می‌شوی. توصیه می‌شود از قصدی که داری فاصله بگیر. از رنجاندن دیگر و کسب مال حرام دست بردار. اگر به همین ترتیب ادامه دهی عاقبت خوشی در انتظار نخواهد بود. از یاد و توکل به خدا غافل نباش.

 

نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید