فال فرشتگان پنجشنبه ۴ مرداد ۱۴۰۳ | پیام امید بخش فرشتگان الهی برای امروز

فال فرشته یا فال ملکوتی به تفسیر روایت‌ها و نشانه‌های ظاهری بر اساس باورهای مذهبی و اعتقادات دینی گفته می‌شود. این نوع فال بر اساس اعتقاد به وجود فرشتگان و ملکوت و تأثیر آن‌ها بر زندگی انسان‌ها صورت می‌گیرد. در این پست با فال فرشته روزانه پنجشنبه ۴ مرداد ۱۴۰۳ بر اساس ماه تولد همراه ما باشید.

فال فرشتگان روزانه بر اساس ماه تولد 👇
فروردین اردیبهشت خرداد تیر
مرداد شهریور مهر آبان
آذر دی بهمن اسفند
فال فرشتگان روزانه بر اساس ماه تولد 👇
فروردین اردیبهشت خرداد
تیر مرداد شهریور
مهر آبان آذر
دی بهمن اسفند
فال فرشته روزانه

فال فرشته روزانه متولد فروردین

نام لاتین فرشته: Abalidoth
من به شما می‌گویم که تمایلات جنسی شما هدیه‌ای الهی است. این تمایلات، دریچه‌ای به سوی عشق و صمیمیت عمیق با خودتان و دیگران است. از این تمایلات نترسید و آنها را سرکوب نکنید. در عوض، آنها را با آغوش باز بپذیرید و از آنها برای خلق زندگی‌ای پر از عشق و شور و اشتیاق استفاده کنید.

فال فرشته روزانه متولد اردیبهشت

نام لاتین فرشته: Abasdarhon
ای انسان نیکو سرشت! من Abasdarhon، فرشته ساعت پنجم شب هستم. در سکوت و تاریکی شب، هنگامی که بسیاری در خواب غفلت فرو رفته‌اند، من نجواگر امید و بیداری هستم. به یاد داشته باشید که در اعماق وجودتان، نوری الهی نهفته است. این نور، تاریکی را می‌شکافد و شما را به سوی سعادت و رستگاری رهنمون می‌شود. به ندای قلبتان گوش فرا دهید و از آن پیروی کنید.

فال فرشته روزانه متولد خرداد

نام لاتین فرشته: Abdia
ای انسان شجاع و جستجوگر! من Abdia، فرشته محافظ و خادم شما در مسیر جادویی تان هستم. در این سفر پر رمز و راز، من در کنار شما خواهم بود و از شما در برابر تاریکی و موانع محافظت خواهم کرد. به یاد داشته باشید که شما قدرتمند و شجاع هستید و توانایی انجام هر کاری را دارید. تاریکی هرگز نمی‌تواند نور وجود شما را خاموش کند. ایمان خود را حفظ کنید و با شجاعت به جلو قدم بردارید.

فال فرشته روزانه متولد تیر

نام لاتین فرشته: Adonael (Adonaeth)
ای انسان شفا یافته! من Adonael، فرشته ی غلبه بر شیاطین بیماری هستم. در دنیای پر از درد و رنج، من حامل پیام امید و سلامتی هستم. به یاد داشته باشید که شما قوی تر از هر بیماری هستید. در اعماق وجود شما، قدرتی شگفت انگیز نهفته است که شما را در برابر هر بیماری حفظ خواهد کرد.

فال فرشته روزانه متولد مرداد

نام لاتین فرشته: Ahabiel
ای انسان عاشق! من Ahabiel، فرشته ی عشق و محبت هستم. در دنیای پر از تنهایی و غم، من حامل پیام امید و وصال هستم. با نیروی عشقی که در وجودت داری به جنگ مشکلات برو. امروز روزی است که با عشق خود می‌توانی دنیا را جای بهتری برای زندگی کنی.

فال فرشته روزانه متولد شهریور

نام لاتین فرشته: Ahaniel
ای انسان مهربان! من Ahaniel، فرشته ی محافظ کودکان هستم. در دنیای پر از خطر و آسیب، من حامل پیام امید و امنیت هستم. به یاد داشته باشید که کودکان، فرشتگان زمینی هستند. آنها هدیه ای از خداوند هستند و ما وظیفه داریم از آنها مراقبت کنیم. مراقب کودک درون خود باش و نگذار که چالش‌ها و سختی‌های زندگی او را سرخورده کند. زندگی مثل یک بازیست و تو با یک کودک درون سرزنده می‌توانی بهتر بازی کنی.

فال فرشته روزانه متولد مهر

نام لاتین فرشته: Aiel
ای انسان آزاد! من Aiel، فرشته ی هوا و تنفس هستم. در دنیای پر از محدودیت و آلودگی، من حامل پیام امید و رهایی هستم. به یاد داشته باشید که شما روحی آزاد دارید. در اعماق وجود شما، میل به رهایی و پرواز وجود دارد. امروز از این میل به رهایی استفاده کن و چیزی که مدتهاست ذهنت را مشغول کرده را رها کن و به زندگی خود برگرد.

فال فرشته روزانه متولد آبان

نام لاتین فرشته: Alimiel (Dumahel)
ای انسان با ایمان! من Alimiel (Dumahel)، فرشته ی نگهبان حجاب در اطراف عرش خدا هستم. در دنیای پر از آشفتگی و تردید، من حامل پیام امید و ایمان هستم. حجاب تنها پوشاندن ظاهری خود از چشم دیگران نیست. تو با بروز ندادن هر چیزی که در ذهن خود داری می توانی خود را در مقابل خطراتی که از دیگران به سمتت می آید محافظت کنی. به این فکر کن که آخرین صحبتی که با فردی داشتی و در نهایت به ضررت شد چه بود؟ از آن درس بگیر و هر اطلاعاتی را در اختیار هر شخصی قرار نده.

فال فرشته روزانه متولد آذر

نام لاتین فرشته: Bridgette
مراقب باش کاری نکنی. قبل از آنکه ادامه دهی جوانب و شرایط را با دقت بسنج و بررسی کن.

فال فرشته روزانه متولد دی

نام لاتین فرشته: Vanessa
تصمیمت را درباره مسایلی که تو را به شبهه و سوال انداخته بگیر: چه راهی مرا به وظیفه الهی ام نزدیکتر می کند؟ چه راهی مرا از آن منحرف کرده و باز می دارد؟

فال فرشته روزانه متولد بهمن

نام لاتین فرشته: Azur
خواسته و آرزوی تو به زودی برآورده می شود. صبر و حوصله داشته باش. سعی نکن به زور کاری را انجام دهی.

فال فرشته روزانه متولد اسفند

نام لاتین فرشته: Bethany
اگر تو خوب مراقب خودت باشی برای همه چیز اکتفا می کند . امروز برای تو اتفاقی که اعصابت را راحت می کند مقدر شده است مانند یک پیام یا یک آبتنی در دریا.

 

نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید