فاطمه مهاجرانی کیست؟ بیوگرافی، سوابق علمی و اجرایی و ماجرای نام بردن از مهرشاد شهیدی در حمایت از پزشکیان

فاطمه مهاجرانی به عنوان یکی از اعضای شورای راهبری چه سوابقی دارد؟

فاطمه مهاجرانی متولد مرداد ماه سال ۱۳۴۹ در شهرستان اراک است. وی پیش از این رئیس دانشکده فنی و حرفه‌ای دختران شریعتی بوده که در ۲۶ مهر ماه سال ۹۶ از سوی سید محمد بطحایی، وزیر آموزش و پرورش وقت به عنوان رئیس مرکز استعداد های درخشان انتخاب شد. مهاجرانی در لیستی که از سوی محمدجوادظریف به عنوان اعضای شورای راهبری منتشر شده است، نامش دیده میشود. درباره فاطمه مهاجرانی و بیوگرافی و سوابق علمی و اجرایی ایشان در دیبامگ بخوانید.

بیوگرافی فاطمه مهاجرانی به همراه سوابق علمی و اجرایی

وی متولد مرداد ماه سال ۱۳۴۹ در شهرستان اراک است. مهاجرانی با رتبه ۷۰۰ در سال ۶۸ وارد رشته مهندسی مکانیک شد، لیسانس خود را در رشته مکانیک  در دانشگاه شهید باهنر کرمان اخذ کردند . فوق لیسانس را هم در همین دانشگاه در رشته مهندسی مکانیک فارغ التحصیل شدند . در سال ۷۴ فقط دو خانم در کشور در رشته مهندسی مکانیک قبول شدند چون در آن زمان قبولی در ارشد کم بود که یکی از آنها خانم فاطمه مهاجرانی بود.

ایشان اولین زنی بودند در دانشگاه شهید باهنر کرمان که دانشگاه فوق لیسانس قبول شدم و به آن دانشگاه وارد شدند. قبل از ایشان نه کسی در این رشته قبول شده بود نه ورودی خانم داشت. خانم مهاجرانی کار تدریس را از سال ۷۴ شروع کردند.

مهاجرانی یک بورس دکتری از دانشگاه بونل لندن برای  رشته ربوتیک گرفتند. به گفته خودشان اما بنا به دلایل خانوادگی نتوانستند برای ادامه تحصیلات بروند. بعدها به این دلیل که احساس می کردند مکانیک جواب انگیزه و استعداد ایشان را نمیدهد تصمیم گرفتند در رشته علوم تربیتی تحصیل کنند. اما مدرکی از این رشته دریافت نکردند.

در ادامه ایشان از دانشگاه هریوت وات اسکاتلند برای دانشگاه اسکاتلند فوق لیسانس استراتژی را گرفتند و همان جا DBA ( Administration Doctor of Business ) و دکتری حرفه ای را خواندند. رتبه دانشگاهی ایشان دکتری حرفه ای مربی است. فاطمه مهاجرانی عضو هیات علمی دانشگاه غیر انتفاعی ارشاد نیز هستند.

ایشان عضو هیات علمی موسسه آموزش عالی ارشاد دماوند و دارای ۱۲ مقاله کنفرانسی و ۱ مقاله ژورنالی در مجلات داخل کشور هستند. طی ۱۱ سال با ۳ پژوهشگر مختلف همکاری مستقیم علمی داشته که بیشترین همکاری وی با بهمن حاجی پور در انتشار ۱ مقاله علمی بوده است.

در دیبامگ بخوانید: ماجرای عکس سعید جلیلی با شال‌ طرح پرچم عراق چه بود؟

فاطمه مهاجرانی معاون سابق وزارت آموزش و پرورش

مقالات منتشر شده ایشان بیشتر در موضوعات داده کاوی، استرتژای آموزش الکترونیکی، سیستم های ترکیبی و رضایت دانشجو تهیه شده است. وی همچنین رئیس دانشکده فنی و حرفه‌ای دختران شریعتی بوده که در ۲۶ مهر ماه سال ۹۶ از سوی سید محمد بطحایی، وزیر آموزش و پرورش وقت به عنوان رئیس مرکز استعداد های درخشان انتخاب شد.

جالب است بدانید دکتر فاطمه مهاجرانی مطالبات زنان را مطالبات جامعه می‌داند و تاکید دارد، وقتی حال جامعه خوب می‌شود که حال زنان جامعه بهتر شده باشد و همچنین در صدد بررسی آسیب هایی است به زنان وارد شده و این امر باعث شده ایشان در بین زنان محبوب شود.. اکنون ایشان به علت سوابق درخشان خود از طرف دکتر پزشکیان برای شورای راهبری انتخاب شده اند.

نام بردن از مهرشاد شهیدی در سخنرانی فاطمه مهاجرانی

نشر بخشی از سخنرانی فاطمه مهاجرانی در تجمع انتخاباتی حامیان مسعود پزشکیان که با حضور محمدجواد ظریف در اراک برگزار شده بود واکنش‌برانگیز شد.

در این سخنرانی خانم مهاجرانی از مهرشاد شهیدی‌نژاد، یکی از کشته‌شدگان اعتراضات «زن زندگی آزادی» یاد کرده و می‌گوید: «به عنوان یک مادر اجازه نخواهم داد مهرشاد شهید دیگری بر خاک بیفتد. اجازه نمی‌دهیم اندکی تمامیت خواه کوچه های ما را پر از خون جوانان ما کنند.»

در دیبامگ بخوانید: محسن رنانی کیست؟ بیوگرافی، رزومه علمی و تحلیل های اقتصادی و سیاسی رنانی را در اینجا بخوانید

  • جعفرتیموری

    در ایران دیواری پست تر از فرهنگ و فرهنگی نیست.مسئولان هیچ توجهی به فرهنگیان و آموزش و پرودش نمی کنند.ناکارآمدترین وزرا انتخاب میشن برای فرهنگیان.بجای تصویب کنندگان سند ۲۰۳۰ فرهنگیان را تحت مضیقه قرار می دهند.بازنشستگان فرهنگی هم با حقوق ۱۲ میلیونی همچنان چشم به متناسب سازی حقوق مانده اند.
    خدا از این عده مسئولین نگذره.چون بچه های خودشون در غیرانتفاعی تحصیل می کنند و سهمیه پذیرش بسیار بالایی در کنکور دارن هیچ فکری بحال آموزش و پرورش و ف هنگیان و بازنشستگان فرهنگی نمی کنند.

  • ناشناس

    لطفابزرگواران ضد انقلاب خفه بشن
    تمامی نکبت و کثافتی که جامعه مارا گرفته از عملکرد لجن هایی مثل شماست
    خون پاک شهدا را هیچ کثافتی نمی تواند لکه دار کند
    به کوری چشم شما ضد انقلاب ها پرچم پر افتخار این کشور به دست حضرت آقا به صاحب اصلی این نظام خواهد رسید
    حاجی بابایی بهترین گزینه برای آپ هست

    • پر افتخار؟خنده تون نمیگیره.اسم شهدای جنگ را با زبان پر فتنه تون نیارید

      پر افتخار؟؟؟؟کدومشون؟.

    • به نظر من اصل ضد انقلاب شمایید که چشم دیدن امثال فاطمه مهاجرانی رو ندارید . افکار شما یعنی طالبان و داعش

    • بختیار کرمی

      به دلیل توانمندی شما در تخریب مردم بهت تبریک میگم و مسئولیت جدیدی به شما تقدیم میکنم
      بسم الله الرحمن الرحیم
      جناب اقای فحاش یا فحش گو .
      اینجانب شما را به سمت سخنگوی دولت کریمه ی طالبان در کشور طالب خیز منصوب میدارم
      اینجانب با توانمتدی که در امر تخریب و دهن لقی فراوان از شما به یادگار دارم مطمئنم منشا اثرات ویرانگی کوتاه مدت و بلند مدت در کشور افغانستان خواهید شد.
      خداوند توفیق تان‌ دهد
      ملا عمر

    • بنده خدا

      حاجی بابایی همون نبود که وقتی حادثه مرگ تلخ دانش آموزان در دوره وزارتش رخ داد گفت رسانه ها بزرگش میکنن؟!
      اره دیگه انقلابی جماعت جون مردم براش اهمیت نداره که، فقط حزب و جناح خودش!

      • ول کنین…از سیاست چیزی سر در نمیاریم هیچکدوم ،ولی هممون صاحب نظریم…
        فقط پشت سر رهبری باشین گمراه نمیشین

  • ناشناس

    فقط سید جواد حسینی

  • ناشناس

    گویا بدترین گزینه ممکن برای تصدی وزارت آموزش و پرورش ایشان میباشد🥴

  • جناب آقای پزشکیان واقعا دست مریزاد با این وزیری که شما قراره برا آموزش وپرورش معرفی کنید پس امید است این قافله به افغانستان خواهد رسید بقول خودتون پیشرفت مملکت در گرو آموزش و پرورش هست شاید حاج بابایی بهترین گزینه برای آموزش وپرورش باشد

  • ناشناس

    دختر من در زمان ریاست ایشون بر دانشگاه شریعتی دانشجوی این دانشگاه بود. ایشون شخصیتی فوق العاده فرصت طلب و منفی و خودخواه هستند و عملکردشون مورد نفرت دانشجوها بود بخصوص در این دانشگاه حراستی ها میداندار و تصمیم گیر بودن. متأسفم که دکتر شریف با چنین شخصیتهایی شورای راهبری تشکیل دادن.

  • نیروی کارمد نیروی متخصص و نیروی مردمی و حامی همکاران آموزش۰

  • خوبه برادر خوبه خواهر.انگار وزرای قبلی همه پروفسور و عالم ودانا و…….بودن وانگار قبلی ها چه کارهای بزرگی کردن که حالا نگران آمدن این خانم گل باشیم.خانم مهاجرانی خوش آمدی.ببینیم تو چه می کنی.توانتخاب دورو بری هات دقت بیشتری داشته باش عزیزم.

  • حیف نبست مراد علی صحرایی وزیر نباشد مگر نخبه تر از صحرایی پیدا میشه

  • ناشناس

    فاطمه هیچی نی برا فرهنگیان

  • ناشناس

    صل علی محمد هیچکس نبود این آمد

  • محمد اکبری

    خدا به داد معلمن برسه آموزش و پرورش همیشه باید وزیری را معرفی کنند که توانایی مطالبه گری نداشته باشد آدم بله قربان گو و غلامی حلقه به گوش این هم از آن قماش مردمان است ما عمرمان را در آموزش و پرورش با چنین مترسک هایی فنا کردیم.
    ما را به رخت چوپانی فریفته اند این گرگ سالهاست که با گله آشناست

  • آموزش و پرورش همیشه باید وزیری را معرفی کنند که توانایی مطالبه گری نداشته باشد آدم بله قربان گو و غلامی حلقه به گوش این هم از آن قماش مردمان است ما عمرمان را در آموزش و پرورش با چنین مترسک هایی فنا کردیم.
    ما را به رخت چوپانی فریفته اند این گرگ سالهاست که با گله آشناست

  • مشد حسن

    کلا وزیر مربوطه باید دوره ی مدیریت در رسته مرتبط را گذرانده باشد و با تجربه هم باشد معلمی بدرد کلاس درس می‌خورد تازه معلم اگرمدیر نباشد یک کلاس ۴۰ نفره را نمی‌تواند اداره کند… چه رسد به یک وزارتخانه عریض و طویل…

  • واقعا با این انتخابها باید احسنت گفت به دکتر
    پزشکیان که حرف از صداقت میزد اصلا تعهد وتخصص در نظر گرفته نشده است.

  • هیرمان

    ایشون نمی تواند با این تفکرش وزیر باشد.معلم هم که نیست. وزیر آموزش وپرورش، باید دیدگاه سیاسی مشخص شده نداشته باشد مثل این خانم (زن.زندگی. آزادی ) ویا با کاندیداها این شهر واون شهر بدود. یک فرد بامنش وسنگین و اعتماد به خود باید وزیر شود.

  • آموزش و پرورش را به صاحبان اصلیش که همانا معلمان هستند بدهید فردی که سابقه تدریس در کلاسهای چند پایه در مناطق محروم را چشیده در تمام پستهای معاونت و مدیریت مدارس واداره سابقه داشته و درد معلم را می فهمد نه اینکه به افراد سیاس و از همه چی بی خبر

  • مهدی خورندی

    با سلام واحترام به همه شما عزیزان :
    چون که آموزش وپرورش یک کارخانه انسان ساز هست ومی خواهد یک انسان مطابق با آموزه های دینی وساحت های شش گانه سند تحول بنیادین تربیت کند بنابراین گزینه مناسبی نیست .
    کسی راانتخاب کند که دلسوز دانش آموز وخانواده وجامعه باشدواز صمیم قلب ایران را دوست داشته باشد .
    حافظ خون پاک شهدای فرهنگی ،شهدای دانش اموز وهمه شهیدان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران باشد

  • بنده از حامیان جدی جناب آقای دکتر پزشکیان عزیز هستم فقط در عجبم که با وجود سرمایه های انسانی قوی و غنی که در متن و بطن آموزش و پرورش حتی در زمره بانوان فرهنگی فرهیخته داریم با تمام احترامی که برای این بانوی بزرگوار قائلم چرا ایشان به نمایندگی از این طیف برجسته آموزشی به عضویت شورای راهبردی انتخاب وزرای پیشنهادی دولت عدالت محور و تخصص گرای رئیس جمهور دانشمند جناب آقای پزشکیان دعوت شده اند چه رسد به اینکه ایشان بخواهد به عنوان یکی از گزینه های پیشنهادی معرفی شود.

    باور نمیکنم چرا که جناب آقای دکتر ظریف عزیز تمام این اخبار غیررسمی را مردود اعلام کردند. عزیزان ارجمند و دغدغه مند اجازه دهید روز موعود برسد که خدای ناکرده اگر حقیقت داشته باشد به هیچ وجه چنین افراد ضعیفی رأی اعتماد نخواهند گرفت.

  • ناشناس

    با تعاریف و مطالبی که از تخصص و تفکرشان شنیدم اصلا گزینه مناسبی نمیتونه با‌شه آموزش و پرورش امروز ما چنان از آرمان و اهداف تربیتی فاصله گرفته کا ما عملا دانش آموزی تربیت میکنیم از زمان انتخاب رشته نهم به فکر مهاجرت هست کسی که در این طیف حضور نداشته و ندارد برنامه ای خواهد داشت؟؟!!؟

  • ایشون صرفا مهرهدفشار در جهت تاکتیک شکراب راهبری هست.
    جهت امتیاز گیری برای سایر وزرا.
    چون قطعا صلاحیتش تایید نمیشه و میخان یه مواجهه کاذب ایجاد بشه که اره نذاشتن یه خانم وزیر بشه. در حالی که خانم های بادصلاحیت تری در آپ هستند جهت تصدی

  • ناشناس

    خوبه

  • ناشناس

    این همه نظر منفی طبیعی نیست ….گزینه خوبیه حداقل از نظر علمی از خیلی از وزرای قبلی سرتره.( به عنوان یک معلم )

  • سلام کسانی که ادعا میکردند اکثر با نظام مخالف هستند وباهمون اکثر وجود براندازی نداشتند چطور میتوانند عنان نظامی را که قبول ند ارند بدست بگیرنداگرچه رای اکثریت را آوردید ولی یادتون باشه انقلاب واقعی را همون اقلیت کردند که ۴۰ سال هم باوجود شما وطن فروشها حفظ کردند این گوی واین میدان باز هم خودتون را امتحان کنید و خداکنه مجبور نباشی برای تثبیت خودتون از حضرت آقا ونظام استفاده کنید

  • کاش یک نفر باشه تا رزومه ایشان را با رزومه آقای دکتر محمود امانی طهرانی مقایسه کنه، آن موقع مشخص میشه ادعای آقای پزشکیان در مورد به کارگیری کارشناسان و متخصصان چقدر صحت دارد.
    دکتر امانی الان دبیر کل شورای عالی آپ هستند.

  • ایشون صلاحیت وزیر آموزش و پرورش را ندارند بسیار بداخلاق و جنجالی هستند افرادی که من جمله وارد دفتر ایشون در دوره روحانی بودیم طرز برخورد بسیار بدی داشتند ابن چهره کریه مشخصه و نیاز نیست که عده ای ندیده طرفداری کنند ما وزیر کار آمد می خواهیم نه عقده ای

  • بنده ایشان را فاقد صلاحیت میدانم.احتمال میدم بعد از معرفی ایشان مجلسی ها ایشان را رد کنند و دولت گزینه اصلی خودشو معرفی کنه.

  • ناشناس

    کامنت هاروکه خوندم واقعامتاسف شدم بعضی ازمردم چقدرکوته فکرن هنوزبنده خدابه مجلس اعلام نشده چطوربهش حمله کردن خدابه دادآقای پزشکیان برسه چطورمیخوادکارکنه

    • اصلا بحث چپ و راست نیست،انتخاب ایشون نشون میده که پست و مقام تو کشور ما نه بر مبنای تخصص و تعهد بلکه به واسطه جهت گیری های سیاسی می باشد.با اون دکتری که اعتبارسنجی نشد و اون سوابق گهربار به واسطه ارتباط با جناب عارف وزیر خواهند شد…

  • ناشناس

    گزینه ای بدتر از این وجود نداره وای بحال مردم بابچه‌ها شون

  • بنده خدا

    ایشان فاقد اهلیت برای آپ میباشند

  • بنده خدا

    سلام ایشان هیچ گونه تخصصی در مدیریت آپ ندارند نمی‌دانند طرح درس چیست؟ یک ساعت هم در مدرسه کار نکرده سختی ومشقت معلمی در مقاطع را نمی‌داند بهتر است خودشان را سبک نکنند وزیر باید با سختی های مدارس محروم آشنا باشد

  • ناشناس

    ایشان تازه دکتری دانشگاه آزاد اسلامی گرفته است.
    Dba یک دوره آموزشی است که از راه دور گرفتند. حتی ارزش لیسانس هم ندارد.
    شفاف باشید و با دوز و کلک کسی را الکی بزرگ نکنید.
    آموزش و پرورش بیش از ده هزار دکترای تخصصی دارد‌ هم خانم و هم آقا.
    ایشان حتی کارمند دولت هم نیست.
    در سن ۵۴ سالگی مربی دانشگاه غیر انتفاعی ارشاد دماوند است.
    آموزش و پرورش را جدی بگیرید تا زمین نخورید.

  • ناشناس

    ‌هرچند‌حضور‌یه‌خانم‌در‌کابینه‌رو‌میشه‌بعنوان‌یه‌فال‌نیک‌درنظر‌گرفت‌اما
    در‌‌این‌مجموعه بسیار‌بزرگ‌وگسترده ‌اساتید بسیار‌کار‌آزموده‌،با‌سواد‌وباثبات،آشنای‌به‌هزاران مشکلی‌‌که‌در‌طول‌این۴/۵دهه‌پیش‌امده‌
    ‌حضور‌دارند‌‌وحتی‌تعدادزیادی‌از‌این‌بزرگان‌درحبس‌ویا‌تبعیدند‌،
    گزینه های شایسته‌تری‌‌برای‌‌علاج‌‌این‌درد‌سنگین هستند‌.‌امیدوارم برای‌نجات‌ایرا‌ن‌عزیز‌فارغ‌از‌قید‌وبند‌انحصاری‌حکومت‌تجدید نظر کنه.

  • من ایشان را کاملا می شناسم. ایشان از مسائل آموزش و پرورش فهم درست و دقیقی ندارند .آموزش و پرورش ایران فقط سمپاد نیست .دوستانی که می گویند ایشان در استعداد درخشان خوب عمل کرده ، متاسفانه ۲ درصد از جمعیت دانش آموزی ما در این حوزه هست و تمام شرایط و امکانات در این حوزه مهیاست و حتی حمایت فرادستگاهی هم دارد. پس باید وزیری برای آموزش و پرورش فرزندان این مرز و بوم انتخاب شود که وسعت دید فراگیر و دغدغه مند مسائل تربیتی امروزه نسل آلفا و حمایت گر قاطع فرهنگیان سراسر کشور باشد.

  • انتخاب زن یامرد تفاوت نداره بلکه تفاوت دردیدگاه است ایشون برخاسته ازجریان فکری هستند که دشمن به دنبال اون هست اگرعمدا طرفدار فتنه زن زندگی ازادی بود که کومله ها راه انداختن که فایده نداره اگه حواسش نبوده یا دنبال رای گرفتن بوده که بازهم بدرد نمیخوره ضمن اینکه قراربود جوانان بیاند در کار آخه متولد۴۹ پس دهه شصتی ها وهفتادیها کجاند

  • ناشناس

    سلام، بحث زن و مرد بودن نیست، آموزش و پرورش جایگاه و اهمیت ویژه ای دارد، وزیر آموزش وپرورش باید مدیری قوی و آشنا به مشکلات آموزش از پیش دبستانی و دبستان تا آموزش عالی باشد، نیاز به فردی مجرب در این حرفه و دارای نظر ک نگاه بلند باشد، کوته نظری در این جایگاه مهم خسارت بار است، امروزه به وزیری در این عرصه نیاز داریم که هم مدارس دولتی را تقویت کند و هم به بخش غیردولتی توجه داشته باشد، مدرسه کانون تربیت است، باید مدارس را همه جوره حمایت و تقویت کرد، جایگاه معلم را باز یابی کرد، به فیزیک و امکانات آموزشی و ورزشی مدارس اعم از دولتی و غیردولتی توجه همه جانبه داشت، لذا آموزش و پرورش نیاز به وزیری جامع الشرایط دارد.

  • ناشناس

    وزیر فرهنگ انتخاب نمیکنیدا
    وزیر آموزش و پرورشه
    واقعا قحط الرجال هست
    تا زمانی که سیاست جناحی حاکم باشه بر آموزش و پرورش
    منتظر اوضاع بدتر هم باید بود.
    البته مجلس هوشیارتر از این حرف هاست.

  • ناشناس

    انشاالله

  • ناشناس

    انشالله وزیر آموزش وپرورش مانند آقای صحرایی با روح و روان دانش آموزان و دانشجویان بازی نکند و بدون تذکر دانشجو معلمان و فرهنگیان را رد گزینش نکنند

  • ناشناس

    خدا عاقبتمون را به خیر کنه با نگاه ایشون انچه مشخص هست نه تخصص دارند نه تعهد

  • سلام
    پس از ۴۵ سال از انقلاب نهاد آموزش وپرورش نیاز به حضور یک‌وزیر خانم دارد واین انتصاب می‌تواند منسا خیروبرکات بسیاری گردد.

  • تازمانی یک معلم دردکشیده درراس وزارت نباشه متاسفانه وزارت آموزش وپرورش تاابددرست شدنی نیست این خانم حتی یک روزدرمدرسه درس نداده تاببینه وبفهمه معلم چه زحمتی میکشه

  • فرهنگی

    با سلام
    در حوزه استعدادهای درخشان بسیار قوی عمل نمودندوواقعا بی شک این دفعه آموزش وپرورش نیاز به وزیر خانم دارد.

  • ناشناس

    امیدوارم یک شخص باسواد و انقلابی متصدی این پست مهم شود .

  • علی قنبری

    سلام این خانم هنوز نیامده بنا را بر تهدید گذاشته مجلس باید به این نکات توجه کند به چنین فرد افراطی رای ندهد عملکرد درخشانی در سمپاد هم نداشته

  • هر کسی که به عنوان وزیر آپ انتخاب میشود، لطفا علم، مهارت، انگیزه و آرامش ای که از بین دانش اموزان امروز رفته به آنها برگردونه
    کشور ما همیشه درگیر حجاب و احکام بوده.
    ما فراموش کردیم که با دعا خوندن نمیتوان برق تولید کرد، دارو تولید وسایل رفاه و اسایش مردم رو تولید کرد، شغل ایجاد کرد.
    کشورمون از اقوام و ادیان متفاوت تشکیل شده تمام این گروه ها با هم ایران رو تشکیل دادن به سایر ادیان و اقوام هم بها و فرصت رشد و زندگی در این کشور بدیم.

    • ناشناس

      باشه هر وقت تونستید براندازی کنید بعد بیا علیه دین مردم حرف مفت بزن ! معمولا بیسوادا این حرفا رو میزنن آنچه که در عمل میبینیم پیشرفت کشوردر زمینه های علمی سرامد جهانه که بوسیله دانش آموزان ودانشجویان نخبه همین مملکت و نظام صورت گرفته ! اینکه دین رو مقابل علم قرار بدی حرفی بی ارزشی وبی مبناست که فقط نشان از عدم فهم ودرک سوادگویندش داره این حرفا دیگه نخ نما و بی ارزش شده .

    • وقتی حجاب بره، حیا می‌ره و افکار جوانان درگبر مسائلی می‌شه که مانع از درست فکر کردن و پیشرفت علمیشون می‌شه.

      فکر نکن حجاب فقژ یه تکه پارچه است که خودت را بپوشونی بدون هیچ سود و فایده‌ای، جامعه سالم به زنان و مردان سالم نیاز داره نه افرادی که دیگه نمی‌تونند حتی یه خانواده سالم داشته باشند.
      کشورهای غربی هم حالا که تو این منحلاب کثافت افتادن فهمیدن چقدر ضرر کردن شما تازه می‌خوای اشتباه اونا را بری.

      با حجاب و امنیت فکری و روحی روانی، به درس و کار پیشرفت می‌شه رسید نه با یه جامعه ولنگ و باز جنسیت زده و درگیر مسائل جنسی

  • امید .ف

    عالی است در ضمن اون فردی که نگران بچه هاش بود که وزیر باید انقلابی باشد مثل اینکه یادش رفته دولت انقلابی شما رای نیاورد اگر هم زیاد نگران هستین میتونین بفرستین پیش استاد های حوزه تا علوم مذهبی یاد بگیرن

    • ان شالله دولت آقای پزشکیان از تمامی دولت های قبلی انقلابی تر عمل خواهد کرد و ایشان بیشتر از روسای جمهوری قبلی پایبند به اسلام، قانون اساسی و وفادار به تمامی اصول هستند.

    • ناشناس

      این مملکت انقلابیست وانقلابی خواهد ماند این توهمات شما هم ره به جائی نخواهد برد و جز حسرت و حرص خوردن هم چیزی نصیبتون نمیشه سال ۴۰۱ شماها سیلی خوردید که میخواستید براندازی کنید امانشد و انقلاب و نظام اسلامی ماند ! دولت جدید هم به کوری چشم دشمنان انقلاب در خط انقلاب خواهد بود اونی که شما دنبالش هستید سال ۵۷ با اردنگی انداختنش بیرون و دیگه برنخواهد گشت !

  • ناشناس

    نزدیک ۴۰سال هست مردان وزیر شده اند این بشه مشکلی نیست

    • ناشناس

      خواهشا دیگه اینقدر ارزش خانما رو پئین نیارید ! تقصیر خودتان است که حقتون تضییع میشه !! آخه این منطق عقلائیست که زن باشه هر کی میخواد باشه !؟؟؟

  • امیدوارم این بانوی شریف انتخاب شوند و از حقوق آموزش دهندگان مظلوم ۹۲ به بعد که توسط صحرایی و عبدی و منادی که مانع جذب آن ها در نظام آموزش و پرورش شده اند دفاع کنند

  • این خانم به درد وزارت آموزش پرورش نمیخوره عقاید ضد حجاب داره ومدارک رو به کثافت میکشه یک زن که تحت تاثیر هیجانات باشه به درد کابینه آموزش نمیخوره

نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید