فال فرشتگان دوشنبه ۸ مرداد ۱۴۰۳ | پیام فرشتگان برای امروز شما

فال فرشته یا فال ملکوتی به تفسیر روایت‌ها و نشانه‌های ظاهری بر اساس باورهای مذهبی و اعتقادات دینی گفته می‌شود. این نوع فال بر اساس اعتقاد به وجود فرشتگان و ملکوت و تأثیر آن‌ها بر زندگی انسان‌ها صورت می‌گیرد. در این پست با فال فرشته روزانه دوشنبه ۸ مرداد ۱۴۰۳ بر اساس ماه تولد همراه ما باشید.

فال فرشتگان روزانه بر اساس ماه تولد 👇
فروردین اردیبهشت خرداد تیر
مرداد شهریور مهر آبان
آذر دی بهمن اسفند
فال فرشتگان روزانه بر اساس ماه تولد 👇
فروردین اردیبهشت خرداد
تیر مرداد شهریور
مهر آبان آذر
دی بهمن اسفند
فال فرشته روزانه

فال فرشته روزانه متولد فروردین

نام لاتین فرشته: Abdia
ای انسان شجاع و جستجوگر! من Abdia، فرشته محافظ و خادم شما در مسیر جادویی تان هستم. در این سفر پر رمز و راز، من در کنار شما خواهم بود و از شما در برابر تاریکی و موانع محافظت خواهم کرد. به یاد داشته باشید که شما قدرتمند و شجاع هستید و توانایی انجام هر کاری را دارید. تاریکی هرگز نمی‌تواند نور وجود شما را خاموش کند. ایمان خود را حفظ کنید و با شجاعت به جلو قدم بردارید.

فال فرشته روزانه متولد اردیبهشت

نام لاتین فرشته: Abathur Muzania
ای انسان جستجوگر! من Abathur Muzania، فرشته ستاره شمالی در کیهان شناسی مندایی هستم. در تاریکی شب، من راهنمای گمشدگان و نور امید در دل تاریکی هستم. به یاد داشته باشید که شما روحی جاودان و قدرتمند دارید. سفر شما در این دنیای مادی، سفری موقتی است و در نهایت به سوی نور و رستگاری رهسپار خواهید شد. من در این مسیر پرفراز و نشیب، همراه و یاور شما خواهم بود.

فال فرشته روزانه متولد خرداد

نام لاتین فرشته: Abelech (Helech)
ای انسان شجاع! من Abelech، فرشته ای هستم که برای فرمان دادن به شیاطین فراخوانده می‌شوم. در تاریکی و ظلمت، من حامل نور امید و شجاعت هستم. به یاد داشته باشید که شما قدرتمندتر از هر تاریکی هستید. تاریکی و شیاطین نمی‌توانند نور وجود شما را خاموش کنند. شجاعت خود را حفظ کنید و با قاطعیت در برابر تاریکی بایستید.

فال فرشته روزانه متولد تیر

نام لاتین فرشته: Adnachiel/Advachiel
با عطشی که در دورن شما برای دانستن و آگاهی وجود دارد، فائق آمدن بر هر مشکل و گرفتاری آسان است. با مطالعه و تفکر، مراقبه و سکوت و کمک به دوستان و اطرافیان خود می‌توانی مسیر پیشرفت خود را با سرعت بیشتری طی کنی.

فال فرشته روزانه متولد مرداد

نام لاتین فرشته: Adnarel
ای انسان صبور! من Adnarel، فرشته ی زمستان و "پروردگار من خداست" هستم. در دنیای پر از چالش و تلاطم، من حامل پیام امید و صبر هستم. به یاد داشته باشید که زمستان، پایان نیست، بلکه آغازی نو است. در دل زمستان، بذر امید کاشته می شود و با فرا رسیدن بهار، شکوفه های شادمانی و امید به ثمر خواهند نشست.

فال فرشته روزانه متولد شهریور

نام لاتین فرشته: Alimon
ای انسان شجاع! من Alimon، شاهزاده ی فرشتگان و محافظ شما در برابر حوادث هستم. در دنیای پر از خطر و ناامنی، من حامل پیام امید و صلح هستم. تو در مقابل حوادث محافظت شده ای. پس از خطرهای احتمالی که در پیش روی خود می بینی هراس نداشته باش و برای تغییر در زندگی خود اقدام کن. هیچ قدرتی بالاتر از قدرت اراده تو نیست.

فال فرشته روزانه متولد مهر

نام لاتین فرشته: Daniel
من فرشته ازدواج هستم و در حال حاضر در کناری ایستاده ام.

فال فرشته روزانه متولد آبان

نام لاتین فرشته: Mystique
سرزنده و با روحیه رو به جلو قدم بردار و از کسانی که مدام می گویند نمی شود دوری کن. تو با خلاقیت خود می توانی نتایج شگفت انگیزی خلق کنی

فال فرشته روزانه متولد آذر

نام لاتین فرشته: Azur
خواسته و آرزوی تو به زودی برآورده می شود. صبر و حوصله داشته باش. سعی نکن به زور کاری را انجام دهی.

فال فرشته روزانه متولد دی

نام لاتین فرشته: Zanna
تو از تمام رنج و مشکلات سختی که تو را تهدید می کرد، محافظت شده ای. نفس راحتی بکش و بدان که تو در امنیت هستی.

فال فرشته روزانه متولد بهمن

نام لاتین فرشته: Astara
تو شایسته بهترین هایی! با امیدها و آرزوهایت به ستاره ها می رسی و هیچ مصالحه و سازشی را نپذیر

فال فرشته روزانه متولد اسفند

نام لاتین فرشته: Merlina
تو آشفته و سردرگم هستی چراکه به اندازه کافی آگاهی و اطلاعات نداری. قبل از آنکه تصمیم بگیری بهتر است بیشتر خبر کسب کنی و از آگاهان و مطلعان کمک بگیر.

 

نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید