آیا می دانید کوتا در سریال اوشین عموی اوشین نیست؟

آیا کوتا در سریال اوشین واقعا عموی اوشین است؟ کوتا کیست و چطور به زندگی اوشین کمک می کند؟

کوتا یکی از شخصیت های تاثیرگذار در زندگی اوشین است که در نسخه ایرانی آن به عنوان عموی اوشین معرفی شده است. اما آیا واقعا کوتا عموی اوشین است؟ تا انتهای این نوشته از دیبامگ همراه ما باشید تا حقایق موجود در مورد کوتا را بیشتر بدانید.

کوتا در سریال اوشین کیست؟

زمانی که اوشین به همراه کایو به ساحل ساکاتا رفته اند تا کایو نقاشی کند، مردی مرموز به نام کوتا تاکاکورا به یکباره بازوی اوشین را می گیرد و برای فرار از پلیس خود را دوست اوشین معرفی می کند. کوتا پسر یک مالک ثروتمند و یک ایده آلیست است که از از طرفداران قوی سوسیالیسم است و می خواهد زندگی سهامداران بدهکار را از طریق تحریکات سیاسی و اصلاحات ارضی بهبود بخشد. کوتا تلاش‌های سیاسی خود را برای اوشین فاش می‌کند و او را با آرمان‌گرایی و اشتیاق خود آشنا می‌کند. متأسفانه، کایو و اوشین هر دو عاشق کوتا می شوند. با این حال، کوتا عشق کایو را متقابلاً پاسخ نمی دهد، و احساس می کند که علاقه بسیاری به اوشین دارد.

در دیبامگ بخوانید:

سرنوشت “یوشیکو تاناکا” بازیگر نقش اتسوکو در اوشین

آیا بازیگر نقش اوشین درگذشته است؟

در همین حین، خانم یاشیرو اوشین را برای مراسم چای ژاپنی و سایر هنرهای زنانه آموزش می دهد تا شانس او ​​را برای ازدواج افزایش دهد. او تلاش می کند تا اوشین را با پسر دوم یک خانواده ثروتمند ساکاتا آشنا کند، اما به دلیل عشق پنهانی اوشین به کوتا، این ازدواج به سرانجام نمی رسد. اما روزی متوجه می شود که کایو که قصد فرار از خانه را داشته با کوتا به توکیو فرار کرده است.

اما کوتا هیچگاه نمی تواند کوتا را راضی به ازدواج با خود کند و کوتا در مراحل مختلف زندگی و تا جایی که تعقیب و گریزهای سیاسی اجازه دهد به اوشین کمک می کند. حتی جایی که اوشین تصمیم به فرار از خانه مادرشوهر ترک ریوزو را می گیرد به قصد پیشنهاد ازدواج به سمت اوشین می رود اما ریوزو مجددا اوشین را به زندگی مشترک باز می گرداند.

اما بازهم همانطور که در سکانس های پایانی سریال می بینیم، کوتاه حتی تا پایان عمر نیز به اوشین وفادار است.

  • به نظر من که تغییر ترجمه ایران در محتوای فیلم اوشین بی نظیر بود، و واقعا دست مریزاد به این هنر …

    هر کشوری برای خودش خط قرمز هایی داره که براساس اون محتوا رو به مخاطب منتقل می‌کنه

    و از نظر من در فیلم اوشین که یک فیلم پر حاشیه ای بود ولی با دوبله بسیار عالی هنرمندان ایرانی در محتوا یکی از بهترین فیلم ها شد
    که حتی خود کشور سازنده آن دوباره فیلم دوبله شده رو از ایران خرید
    به این میگن هنر….

  • ناشناس

    نسبتا خیلی خوب تونستن با وجود سانسور قصه رو دربیارن.
    سانسور هم خب به خاطر رعایت اخلاق لازمه چون فیلم در ناخودآگاه تاثیر میذاره .مخصوصا نوجوانان و خیلی از جوانان بشدت تاثیر پذیرن.

    • یعنی از نظر شما هر کشوری که یه سریالی رو از یه کشور دیگه میخره مجازه با سانسور کل داستان رو تغییر بده و بشکلی که دلش میخواد داستانو دربیاره؟؟!!!خب اگه اینطوره که ایران چرا از کشورهای دیگه سریال میخره؟خودش همین سریالهای دوزاری و آیکی خودشو بسازه که در راستای ارزشهای اسلامی و قرآنی هست و شما هم خوشت میاد دیگه

  • کوتا دوست پسر اوشین و کائو بوده و اصلا عموی کائو نیست
    صدا وسیما خوب بلده سانسور کنه تازه اصل داستان تغییر داده

  • توی سریال نگفتن عموی اوشین بلکه گفتن پسرعموی کایو.بامزه اش اینه که از اول سریال صد بار میگن که کایو وارث کاگایاست و کلا یه خواهر داره که اونم میمیره.مادربزرگشم صد بار میگه یه پسر و چهار تا دختر زاییده.تنها پسرش یعنی پدر کایو.اونوقت یهویی کوتا رو پسرعموی کایو معرفی میکنن!اگه اینطور بود که کوتا میشد وارث کاگایا! پسرعموی که هیچ کس تو خانواده نمی‌شناسد به جز کایو و اوشین!

    • آفرین دقیقا حق با شماست

      منم موافقم
      کوتاه از اول کجا بود
      یهو اومد شد پسر عمو

نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید