بهلول ابوالحسن زاده، قاتل شیما صباگردی که آزادانه زندگی می کند!

چزا قاتل شیما آزاد شد؟

بهلول ابوالحسن زاده قاتل شیما صباگردی است که امروزه داستان او به دلیل اینکه آزادانه در بیرون از زندان به زندگی خود ادامه می دهد بسیار مورد توجه قرار گرفته است. اما واقعا چرا یک قاتل باید آزاد شود؟ پاسخ این سوال را در این نوشته از دیبامگ می خوانید؟

ماجرای قتل شیما توسط بهلول ابوالحسن زاده

شیما، دختر ۱۴ساله‌ای که همراه پدر و مادرخوانده‌اش در شرق تهران زندگی می‌کرد روز ۲۶مردادماه سال۹۸ از خانه خارج شد و دیگر برنگشت.

آن روز وقتی خبری از شیما نشد خانواده‌اش از پلیس کمک خواستند و در ادامه معلوم شد که دختر ۱۴ساله آخرین بار در ترمینال بیهقی دیده شده است. بررسی دوربین‌های ترمینال نشان می‌داد که او سوار یک خودروی پژو که راننده‌اش مردی مسن بود شده است. این مرد که بهلول ۶۲ ساله نام دارد احضار شد و تحت بازجویی قرار گرفت اما مدعی شد دختر نوجوان را چند خیابان آن طرف‌تر پیاده کرده و از سرنوشت او بی‌اطلاع است. بنابراین به دلیل نداشتن شواهد و مدارک کافی بهلول آزاد می شود.

پیشنهاد: ماجرای دختربچه گمشده الیگودرزی و پیدا شدن جسد آن را در دیبامگ بخوانید.

اما چند ماه بعد چند نفر از همسایگان بهلول متوجه می شوند از خانه بهلول صدای جیغ و فریاد زنی ۳۲ یا ۳۳ ساله می آید. یک دختر و پسر جوان آتش نشانی را خبر کردند و انگار ماموران آتش نشانی موضوع را به پلیس هم خبر دادند.

به گفته همسایه ها، دختر جوان به کمک امدادگران آتش نشانی و ماموران پلیس خارج شد و با ماشین پلیس به کلانتری منتقل شد.

از طرفی قبل از آن پدر شیما درحالی‌که ۱۵‌ماه از مفقود شدن شیما می‌گذشت با انتشار کلیپی خطاب به آقای رئیسی رییس قوه قضاییه وقت، درخواست رسیدگی به پرونده دخترش را کرده بود. همین باعث شد بهلول برای توضیح در مورد هر دو موضوع بار دیگر بازداشت شود.

او پس از گفتن دروغ های بسیار در مورد نحوه مرگ و جای دفن شیما، در انتها پس از ۱۴ماه اعتراف کرد که شیما را به قتل رسانده و جسد را در باغچه حیاط خانه صاحبخانه‌اش دفن کرده است. به این ترتیب مأموران راهی آنجا شدند و با پیدا شدن بقایای جسد شیما، اسرار ناپدید شدن دختر ۱۴ساله برملا شد. او اعتراف کرد که شیما را گول زده و از پارکینگ بیهقی به خانه خود آورده و ۱ماه او را در خانه خود نگه داشته است.

او ادعا کرده هیچ آسیبی به شیما نزده و از آنجایی که ۱۴ماه جسد شیما زیر خاک بوده، پزشکی قانونی نتوانسته است این ادعا را ثابت یا رد کند. بهلول می گوید شیما معتاد بود و ما با هم شیشه می کشیدیم. همچنین او داروی اعصاب مصرف می کرد. شب حادثه داروهای اعصاب او تمام شده بود و شروع به بدخلقی و فحاشی کرد. من هم عصبانی شدم و او را با شال خودش خفه کردم.

این در حالی است که پدر شیما اذعان می دارد شیما به هیچ ماده مخدری معتاد نبوده و این مرد برای اینکه بتواند دختر من را در خانه حبس کند او را معتاد کرده است.

چرا بهلول ابوالحسن زاده آزاد شد؟

شیما فرزند خوانده پدر و مادرش بود. آن ها شیما را از ۴ ماهگی به خانه خود آوردند. به همین دلیل آن ها حکم قصاصی که تقاضا داشتند را در مورد بهلول اجرا کنند. در همین حین مادر اصلی شیما که درگیری های مالی و اعتیاد به مواد مخدر دارد، در مقابل دریافت ۱میلیارد تومان پول حاضر می شود رضایت خود را اعلام کند.

بعد از اینکه اولیای دم از قصاص قاتل فرزندشان اعلام گذشت کردند، بهلول از چوبه دار فاصله گرفت اما به لحاظ جنبه عمومی جرم و به اتهام آدم‌ربایی پای میز محاکمه رفت.

در حالی که ادله موجود در پرونده نشان می‌داد بهلول حدود ۲ ماه شیما را در خانه خود مخفی کرده و در این مدت اجازه بیرون رفتن به او نمی‌داده و همچنین شیما اجازه برقراری تماس هم نداشت؛ قضات دادگاه او را به تحمل ۸ سال حبس محکوم کردند.

بهلول پس از صدور این رای به حکم اعتراض کرد که پرونده به دیوان عالی کشور فرستاده شد اما قضات اعتراض وی را نپذیرفتند و مهر تایید بر حکم صادر شده زدند. در این شرایط پرونده به شعبه اجرای احکام دادسرای جنایی تهران فرستاده شد. بهلول اما در زندان نامه ای نوشت و در خواست عفو داد. او گفت که سنش بالا رفته و دچار بیماری های مختلف شده است. درخواست عفو او پذیرفته شد و بهلول در اردیبهشت ۱۴۰۳ از زندان آزاد شد.

  • چطور پدرومادری که صلاحیت ندارن میشن قیم بچه ومشخصه معتادن بخاطرپول بچشونم فروختن یکبارموقع تولد یکبارم موقع مردن

  • ماریسا

    تکلیف اون ۲۰ جفت کفش دخترونه ای که زیر تختش پیدا شد و اونهمه لباس متعلق به دختر بچه ها چی میشه؟
    این کثافت باید همینجوری تو شهر آزاد بچرخه و مسافرکشی کنه؟

  • سید مهران حسینی

    من الان متوجه شدم از همین الان هرجا پیداش کنم با حضرت عزرائیل ملاقات میکنه اما نه به راحتی. بهلول پیدات می‌کنم آماده باش

  • ناشناس

    سلام من سوالم از قاضی ومسئولین اینه که آیا این بلا سره عزیزای خودشون هم میومد این حکمو میدادن چطور پدر مادری که صلاحیت نگهداریه دخترشونو نداشتن تو حکم وپول گرفتن زود پیدا شون میشه وقانون هم پدر مادری که چند سال زحمته این بچرو کشیدن وبزرگ کردن حق نمیده مگه پدر مادر اونیه که دنیا آورده پس حق چی میشه آقای قاضی چطور حکم دادی یه قاتل زنجیری به این راحتی تو جامعه بگرده وبه ریشه همه بخنده چطورحق ناحق شده لطفا تورو خدا رسیدگی کنید آدمی که حقو ناحق میکنه هم باید این دنیا هم اون دنیا جواب بده اینجور کارا تاوان داره

  • من قوانین کشور را دوست دارم چون در بسیاری از موارد عدالت افزایش داشته نسبت به گذشته ،اما این آقا هرچه فکر میکنم شاید به بچه مردم ۱ رباینده بوده ۲ شاید تجاوز صورت گرفته باشد ۳شکنجه و آزار جسمی و روحی داده باشد۴مقتول را به قتل رسانده است ،این مورد اگر بازبینی میشد خوب بود چون۷,۶سال واقعا کمه برای جرم به این بزرگی

  • باید زجر کش میشد

  • یک مادر

    در کشور دبی یک مرد میانسال به دختربچه ای ۵ ساله تعرض کرده بود به محض افشای حقیقت و محرز شدن جرم، پلیس مرد را کف خیابان در حضور مردم با شلیک چند گلوله به مغزش، به درک فرستاد… به این میگن قانون… ترحم بر پلنگ تیز دندان/ ستمکاری بوَد بر گوسفندان….

  • نه به اعدام

    • اگه تو هم به جای اون دختر بودی یا خانوادش بازم این حرفو میزدی دختر خوب

    • امیدوارم سر خودت یا خانوادت بیاد

    • یه چیزی یاد گرفتین نه به اعدام اتفاقا این آشغالا باید اعدام بشن زندانی سیاسی و مواد مخدر اعدام نشه ولی اون اشغالی که تجاوز میکنه و بر میت جنایت میکنه بااااید چندبار اعدام بشه

    • بابونه

      چرا نه به اعدام؟
      چرا یک قاتل باید در سطح شهر بین مردم عادی باشه
      از کجا معلوم که دوباره این کار رو انجام نده این آدم یک راونیه که بین ما راه میره و هر لحظه امکان داره جون یک نفر دیگه رو بگیره و یک خانواده دیگر رو داغدار کنه

    • کاربر سایت

      نه به اعدام. آری به حبس ابد. باید چندسال تو زندان بمونه و بپوسه تا درس عبرتی بشه برای بقیه.

      • بعد اون بدبختی که با دستای این کشته شده چی..قصاص نباید باشه..شما خودت بزار جای اونی که تو دست این روانی بوده

      • ناشناس

        دقیقن این افراد باید به بدترین زندانها تبعید بشوند بدون حق ملاقات. ابد و یک روز با کار اجباری که مفت از بیت المالم استفاده نکنن

  • باید اعدام شود چرا آزاد شده اگر من به جای پدرش بودم خودم سرش رو از بدنش جدا می کردم

  • سلام‌ ،در هر صورت و وضعیتی که برای قاتل پیش آمده باشد ،همانند مسن شدن و بیماری و …. نباید ایشان آزاد باشند ،قوه قضاییه ایشان را مجددا به زندان فرا خواند . آیا فقط بدلیل احساس سر خوشی ایشان را که امانت مردم بوده به خانه برده و حبس کرده و یا اینکه نیات پلید شیطانی در سر داشته .ایشان را مجازات و زندانیی نمائید.

  • قانون مسخره کشور ما .لا اقل طرف رو تا زنده ست بندازند تو زندان که بعدا سر یه خانواده دیگه این بلا رو نیاره

نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید