سخنان اردشیر رستمی و علی ضیا که خارج از عرف شناخته شد!

همه چیز در مورد سخنان عجیب اردشیر رستمی و علی ضیا در برنامه “با ضیا” که خارج از عرف شناخته شد.

امروزه اخبار متفاوتی در مورد “اردشیر رستمی” بازیگر، شاعر و طراح ایرانی می شنویم که شاید برای بسیاری از ما عجیب باشد. در این نوشته از دیبامگ در مورد این اخبار بیشتر صحبت خواهیم کرد.

اردشیر رستمی در برنامه علی ضیا چه گفت؟

علی ضیا به‌تازگی در گفت‌وگویی با اردشیر رستمی از همجنس‌بازی گفته و رستمی نیز گفته بود: کسی حق ندارد به بقیه بگوید چطور باش. چرا همجنس‌گرایی بد است؟

علی ضیا در برنامه خود به بازی اخیر اردشیر رستمی در یک فیلم در نقش فرد همجنسگرا اشاره می کند و هر دو در این باره گفتگو می کنند. این برنامه با نام ” با ضیا” در قالب مصاحبه ای است که در فضای اینترنت منتشر می شود. در این مصاحبه اردشیر رستمی همجنس گرایان را افرادی عادی می داند که حق زندگی دارند و تنها تمایلات متفاوتی دارند. این در حالی است که علی ضیا نیز این سخنان را تایید می کند.

اعلام جرم دادستانی علیه علی ضیا و اردشیر رستمی

خبرگزاری روابط عمومی قوه قضائیه (میزان) نوشت: “پس از انتشار یک‌ مصاحبه در بستر فضای مجازی که حاوی مطالبی خلاف عفت عمومی بود، دادستانی تهران علیه مجری و مهمان برنامه اعلام جرم کرد”.

خبرگزاری فارس و تسنیم از اعلام جرم دادستانی علیه اردشیر رستمی و علی ضیا (مجری صداوسیما) به دلیل اشاره آنها به موضوع همجنسگرایی خبر داد.

  • اشاره نکرده، حمایت کرده. بعد از جنبش لجن ۱۴۰۱ همه این چیزها پیش‌بینی میشد

  • ناشناس

    اینها از غرب پول می گیرند تا این کثافت کاری را توجیه کنند.. مگه خدا را قبول ندارید مگه فطرت را قبول ندارید چرا باید همجنس با هم جنس رابطه داشته باشه چقدر کثافتی.. غرب به دنبال انقراض نسل بشر است… شما حرامزاده ها چی میخواهید از جان ملت

نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید