فال ابجد روزانه دوشنبه ۲۹ مرداد ۱۴۰۳ | پیشگویی فال ابجد فردا برای شما

فال ابجد یکی از قدیمی‌ترین روش‌های فال‌گیری است که بر اساس حروف الفبای فارسی و ارزش عددی آن‌ها انجام می‌شود. این نوع فال بر اساس اعتقاد به وجود فرشتگان و ملکوت و تأثیر آن‌ها بر زندگی انسان‌ها صورت می‌گیرد. در این پست با فال ابجد روزانه دوشنبه ۲۹ مرداد ۱۴۰۳ بر اساس ماه تولد همراه ما باشید.

فال ابجد روزانه بر اساس ماه تولد 👇
فروردین اردیبهشت خرداد تیر
مرداد شهریور مهر آبان
آذر دی بهمن اسفند
فال ابجد روزانه بر اساس ماه تولد 👇
فروردین اردیبهشت خرداد
تیر مرداد شهریور
مهر آبان آذر
دی بهمن اسفند
فال ابجد روزانه

فال ابجد روزانه متولد فروردین

ترکیب حروف: آ ج ب
وضعیت فال: عالی

نتیجه فال:
به هر آنچه که برای آن نیت کرده‌ای خواهی رسید. پروردگار غم و رنج را از تو دور کرده و مال و ثروتی نصیبت خواهد شد. سعی کن که با دیگران وارد جمگ و درگیری نشوی البته اگر هم منازعه‌ای پیش بیاید برنده آن تو خواهی بود. عبادت خدا را فراموش مکن تا چیزی که از دست داده‌ای را به دست بیاوری

فال ابجد روزانه متولد اردیبهشت

ترکیب حروف: آ د ج
وضعیت فال: خوب

نتیجه فال:
به طور کلی آنچه در طالعت دیده شده خوب است ولی از نیتی که برای آن فال گرفته‌ای منصرف شو تا عاقبت کارت به خیر شود. اگر رویایی کابوس وار دیده‌ای از آن پریشان نشو و برای کسی هم بازگو نکن. یکی از اطرافیانت که ادعای دوستی با تو را دارد، در تلاش برای صدمه زدن است. از او فاصله بگیر و حریم شخصی خود را نسبت به افراد مختلف حفظ کن.

فال ابجد روزانه متولد خرداد

ترکیب حروف: آ ج د
وضعیت فال: عالی

نتیجه فال:
شکر گذار خداوند باش که به هر آرزویی که در سر داری می‌رسی. چه این آرزو مالی و مادی باشد چه معنوی و روحانی. از مشکلات و سختی‌ها نجات پیدا می‌کنی و شادی در زندگیت سرازیر می‌شود. به زودی پول، پست یا مقام بسیار مهمی بدست می‌آوری. اگر قصد انجام کاری را داری شکن نکن و با قدرت انجامش بده.

فال ابجد روزانه متولد تیر

ترکیب حروف: ب د آ
وضعیت فال: متوسط

نتیجه فال:
به طور کلی اوضاع خوب است ولی همه چیز آنگونه که فکر می‌کنی پیش نخواهد رفت. از آنچه که قصد انجامش را داری دوری کن چرا که قطعا از کرده خود پشیمان می‌شوی. نزدیک به دو سال است که چرخ کار روی غلتک نیفتاده است، توکل به خدا کن تا از این بی‌برکتی رهایی یابی. تنها خداست که صلاح بندگانش را می‌داند.

فال ابجد روزانه متولد مرداد

ترکیب حروف: ب ب ج
وضعیت فال: بد

نتیجه فال:
کاری که قصد انجام را داشته و برایش فال گرفته‌اید نتیجه‌ای ندارد. بهتر است از انجام این نیت صرفه‌نظر کرده و وقت خود را صرف راه های بهتر نمایید. به شرط آنکه نیات بد را کنار بگذارید شاید گشایشی در کارها برایتان باز شود. به طور کلی اوضاع انجوری که دلتان می‌خواهد پیش نخواهد رفت.

فال ابجد روزانه متولد شهریور

ترکیب حروف: د آ ج
وضعیت فال: عالی

نتیجه فال:
طالع بسیار روشنی داری. به زودی دست به هر چیزی بزنی طلا شده و از آن سود خواهی برد. اینجاست که نباید از یاد خدا و گذشته خود غافل شوی. اگر مسافری داری به زودی خبری نیکو از آن خواهی شنید اگر گمشده‌ای داری پیدا خواهد شد. با توکل به خدا این روزهای خوش را سپری کرده و از آنچه نصیبت می‌گردد به دیگران نیز کمک کن.

فال ابجد روزانه متولد مهر

ترکیب حروف: ج ا ج
وضعیت فال: متوسط

نتیجه فال:
برای آنچه که فال گرفته‌ای باید صبور باشی. صبر و بردباری رمز رسیدن به مرادی است که در دل داری. افرادی در تلاش برای تخریبت هستند نگران نباش که موفق نخواهند شد. خودت را عقل کل می‌دانی و بدون مشورت با دیگران رفتار می‌کنی. بهتر است این رفتار بچه‌گانه را کنار بگذاری تا عاقبت به خیر شوی.

فال ابجد روزانه متولد آبان

ترکیب حروف: آ ج آ
وضعیت فال: متوسط

نتیجه فال:
از دعوا و درگیری با دیگران بپرهیز. به خودت مسلط باش و سعی کن آرامشت را در همه حالات حفظ کنی. صبور باش و در کارها تعجیل نکن. عجله بیش از حد تو را از رسیدن به نیتت دور خواهد کرد. راز دار باش و راز خودت را هم برای کسی فاش نکن. از شخصی گندمگون با قد متوسط تا حد امکان دوری کن چرا که قصد ضربه زدن به شما را دارد.

فال ابجد روزانه متولد آذر

ترکیب حروف: ج ب ب
وضعیت فال: خوب

نتیجه فال:
تنها از خدا کمک بخواه که اوست یاری دهنده بیچارگان. اگر به عهد و قرارت با پروردگار پایبند باشی به همه چیز خواهی رسید. اگر تمرکزت را جمع کنی می‌توانی از پس مشکلات برآیی. شخصی به تو نزدیک شده و قصد تخریبت را با غیبت کردن پیش دیگران دارد، سعی کن از آن شخص فاصله گرفته تا آسیبی به زندگیت وارد نگردد.

فال ابجد روزانه متولد دی

ترکیب حروف: د آ آ
وضعیت فال: خوب

نتیجه فال:
با همت بلند و اراده آهنینت می‌توانی به مراد دلت برسی. نزدیک به قله موفقیت هستی و تنها یک قدم تا رسیدن به آن فاصله داری. نیت پاک داشته باش تا خداوند در مواقع سختی دستت را بگیرد. اگر مال یا چیزی را از دست داده‌ای گله نکن چرا که خداوند بهتر از هرکس صلاح بندگانش را می‌داند.

فال ابجد روزانه متولد بهمن

ترکیب حروف: د د ب
وضعیت فال: متوسط

نتیجه فال:
نگران وضعیتی که در آن قرار گرفته‌ای نباش بالاخره زندگی روی خوشش را به تو نشان خواهد داد. از تعجیل و شتاب در کارها بپرهیز تا همه چیز روال خودش را طی کند. فردی حرفی به تو زده که از آن بسیار دلخوری و دلت به درد آمده است. این شخص خیلی زود از حرف خود پشیمان شده و عذرخواهی خواهد کرد. برای پیشرفت در کار فقط به خدا توکل کن.

فال ابجد روزانه متولد اسفند

ترکیب حروف: د د د
وضعیت فال: خوب

نتیجه فال:
نیتی که برای آن فال گرفته‌ای نتیجه خوبی خواهد داشت. همواره افرادی هستند که به تو حسادت می‌کنند ولی تو باید با بیخیالی از کنار آن‌ها عبور کنی. متاسفانه فردی که به او علاقه دارید ارزشی برایت قائل نیست پس بهتر است او را کنار گذاری. اگر قصد انجام معامله‌ای داری، حتما انجام بده چون سود و منفعت خوبی به تو خواهد رسید.

 

نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید