تاریخ روز کارمند بانک ۱۴۰۳ (روز بانکدار) چه روزی است؟

آیا می‌دانید تاریخ روز کارمند بانک (بانکدار) در تقویم سال ۱۴۰۳ چه روزی است؟

کارمندان بانک افرادی از جامعه هستند که وجودشان برای بخش مالی جامعه بسیار ضروری است. هر چند که این روزها بانکداری الکترونیکی جایگزین بانکداری سنتی و ارتباط با کارمندان بانک شده است ولی بدون این افراد عملا سیستم بانکی از کار خواهد افتاد. آیا می‌دانید روز کارمند بانک یا بانکدار چه روزی است؟

روز کارمند بانک ۱۴۰۳ چه روزی است؟

بحث در مورد تاریخ روز کارمند بانک فراوان است. برخی همان روز کارمند که چهارم شهریور است را روز کارمند بانک می‌دانند، اما برخی دیگر روز دهم شهریور که روز ملی بانکداری اسلامی است را روز کارمند بانک و بانکدار می‌دانند. به نظر می‌رسد که گزینه دوم تاریخ بهتری برای تبریک به کارمندان عزیز شاغل در بانک است.

تاریخ روز کارمند بانک (روز ملی بانکداری اسلامی)
شنبه ۱۰ شهریور ۱۴۰۳

همانطور که گفتیم دهم شهریور ماه ۱۴۰۳ در تقویم ملی  روز ملی بانکداری اسلامی نام‌گذاری شده است. تبریک گفتن این روز به کارمندان بانک باعث قدردانی از زحمات این افراد می‌شود. از طرفی گرامیداشت این روز توسط خانواده یا دوستان فرد می‌تواند نقش مهمی در خوشحال کردن او داشته باشد. با توجه به این موارد شما به عنوان همسر، فرزند، دوست یا همکار می‌توانید این روز را جشن بگیرید.

۱۰ شهریور ماه فرصت خوبی است تا این روز را به کارکنان بانک تبریک بگویید. در این صورت قدردانی خود را نشان داده و این روز بزرگ و فرخنده را گرامی می‌دارید. گرامیداشت این روز به سلیقه شما بستگی دارد. به عنوان مثال شما می‌توانید به عنوان یک دوست، همکار یا آشنا این روز را با ارسال پیامک تبریک بگویید.

دلیل نامگذاری روز بانکداری اسلامی

دلیل نامگذاری این روز به نام روز بانکداری اسلامی این است که در تاریخ ۸ شهریور ماه سال ۱۳۶۲ قانون عملیات بانکی بدون ربا به تصویب رسید و از ۱۰ شهریور ماه همان سال نیز تائید شورای نگهبان را گرفت و به این دلیل در تقویم روز بانکداری اسلامی نام گرفت.

نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید