فال فرشتگان شنبه ۱۰ شهریور ۱۴۰۳ | پیام الهی فرشته‌ها برای امروز شما چیست؟

فال فرشته یا فال ملکوتی به تفسیر روایت‌ها و نشانه‌های ظاهری بر اساس باورهای مذهبی و اعتقادات دینی گفته می‌شود. این نوع فال بر اساس اعتقاد به وجود فرشتگان و ملکوت و تأثیر آن‌ها بر زندگی انسان‌ها صورت می‌گیرد. در این پست با فال فرشته روزانه شنبه ۱۰ شهریور ۱۴۰۳ بر اساس ماه تولد همراه ما باشید.

فال فرشتگان روزانه بر اساس ماه تولد 👇
فروردین اردیبهشت خرداد تیر
مرداد شهریور مهر آبان
آذر دی بهمن اسفند
فال فرشتگان روزانه بر اساس ماه تولد 👇
فروردین اردیبهشت خرداد
تیر مرداد شهریور
مهر آبان آذر
دی بهمن اسفند
فال فرشته روزانه

فال فرشته روزانه متولد فروردین

نام لاتین فرشته: Abdia
ای انسان شجاع و جستجوگر! من Abdia، فرشته محافظ و خادم شما در مسیر جادویی تان هستم. در این سفر پر رمز و راز، من در کنار شما خواهم بود و از شما در برابر تاریکی و موانع محافظت خواهم کرد. به یاد داشته باشید که شما قدرتمند و شجاع هستید و توانایی انجام هر کاری را دارید. تاریکی هرگز نمی‌تواند نور وجود شما را خاموش کند. ایمان خود را حفظ کنید و با شجاعت به جلو قدم بردارید.

فال فرشته روزانه متولد اردیبهشت

نام لاتین فرشته: Abelech (Helech)
ای انسان شجاع! من Abelech، فرشته ای هستم که برای فرمان دادن به شیاطین فراخوانده می‌شوم. در تاریکی و ظلمت، من حامل نور امید و شجاعت هستم. به یاد داشته باشید که شما قدرتمندتر از هر تاریکی هستید. تاریکی و شیاطین نمی‌توانند نور وجود شما را خاموش کنند. شجاعت خود را حفظ کنید و با قاطعیت در برابر تاریکی بایستید.

فال فرشته روزانه متولد خرداد

نام لاتین فرشته: Adiririon
به یاد داشته باشید که شما ذره ای از نور الهی هستید. در اعماق وجود شما، قدرتی بی حد و حصر نهفته است که می تواند شما را در برابر هر چالشی حفظ کند. پس مسیر انتخاب شده را با قدرت ادامه بده و با ظهور اولین مشکل نا امید نشو.

فال فرشته روزانه متولد تیر

نام لاتین فرشته: Admael
ای انسان با اراده! من Admael، فرشته ای مسلط بر زمین هستم. در دنیای پر از چالش و تلاطم، من حامل پیام امید و قدرت هستم. با توسل به نیروی قدرمتند امیدواری می‌توانی از همه‌ی چالش‌های سخت عبور کنی. تو بزرگ‌تر از مشکلاتت هستی.

فال فرشته روزانه متولد مرداد

نام لاتین فرشته: Adnarel
ای انسان صبور! من Adnarel، فرشته ی زمستان و "پروردگار من خداست" هستم. در دنیای پر از چالش و تلاطم، من حامل پیام امید و صبر هستم. به یاد داشته باشید که زمستان، پایان نیست، بلکه آغازی نو است. در دل زمستان، بذر امید کاشته می شود و با فرا رسیدن بهار، شکوفه های شادمانی و امید به ثمر خواهند نشست.

فال فرشته روزانه متولد شهریور

نام لاتین فرشته: Aiel
ای انسان آزاد! من Aiel، فرشته ی هوا و تنفس هستم. در دنیای پر از محدودیت و آلودگی، من حامل پیام امید و رهایی هستم. به یاد داشته باشید که شما روحی آزاد دارید. در اعماق وجود شما، میل به رهایی و پرواز وجود دارد. امروز از این میل به رهایی استفاده کن و چیزی که مدتهاست ذهنت را مشغول کرده را رها کن و به زندگی خود برگرد.

فال فرشته روزانه متولد مهر

نام لاتین فرشته: Akraziel
ای انسان جستجوگر! من Akraziel، فرشته ی منادی خدا و آشکار کننده ی اسرار الهی هستم. در دنیای پر از رمز و راز، من حامل پیام امید و روشنگری هستم. به یاد داشته باشید که در اعماق وجود شما، میل به دانستن و کشف حقیقت وجود دارد. امروز را برای برنامه ریزی شروع مطالعه و آگاهی یافتن از چیزهایی که در زندگی شخصی و کاری خود با آن سر و کار داری اختصاص بده. آگاهی کلید حل تمامی چالش‌هاست.

فال فرشته روزانه متولد آبان

نام لاتین فرشته: Alimiel (Dumahel)
ای انسان با ایمان! من Alimiel (Dumahel)، فرشته ی نگهبان حجاب در اطراف عرش خدا هستم. در دنیای پر از آشفتگی و تردید، من حامل پیام امید و ایمان هستم. حجاب تنها پوشاندن ظاهری خود از چشم دیگران نیست. تو با بروز ندادن هر چیزی که در ذهن خود داری می توانی خود را در مقابل خطراتی که از دیگران به سمتت می آید محافظت کنی. به این فکر کن که آخرین صحبتی که با فردی داشتی و در نهایت به ضررت شد چه بود؟ از آن درس بگیر و هر اطلاعاتی را در اختیار هر شخصی قرار نده.

فال فرشته روزانه متولد آذر

نام لاتین فرشته: Mystique
سرزنده و با روحیه رو به جلو قدم بردار و از کسانی که مدام می گویند نمی شود دوری کن. تو با خلاقیت خود می توانی نتایج شگفت انگیزی خلق کنی

فال فرشته روزانه متولد دی

نام لاتین فرشته: Yvonne
تو رابطه خاصی با حیوانات داری. حیوانات تو در زمین و آسمان توسط فرشتگان محافظت می شوند.

فال فرشته روزانه متولد بهمن

نام لاتین فرشته: Akasha
تو یک آموزگار روحانوی هستی: تو قادری به دیگران پند و مشاوره دهی و آنان را کمک کنی تا موهبتهای معنوی و وظایف الهی زندگی خود را بازشناسند.

فال فرشته روزانه متولد اسفند

نام لاتین فرشته: Merlina
تو آشفته و سردرگم هستی چراکه به اندازه کافی آگاهی و اطلاعات نداری. قبل از آنکه تصمیم بگیری بهتر است بیشتر خبر کسب کنی و از آگاهان و مطلعان کمک بگیر.

 

نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید