نماز مخصوص آخرین چهارشنبه ماه صفر برای خانه دار شدن

اگر به دنبال خانه دار شدن هستید، حتما این مطلب را تا انتها بخوانید و به دستورات آن در اخرین چهارشنبه ماه صفر عمل کنید.

همه ی مستاجران ارزو دارند که روزی صاحب خانه شوند. چهارشنبه اخر ماه صفر فرصت مناسبتی است که با اعمال و دعاهای مخصوصی که ائمه سفارش کرده اند را برای خانه دار شدن انجام دهید. با ما در دیبامگ همراه شوید تا شما را با این اعمال آشنا کنیم.

نماز آخرین چهارشنبه ماه صفر برای خانه دار شدن

توصیه شده است که برای خانه دار شدن نماز حاجت در چهار شنبه آخر ماه صفر، قبل از غروب آفتاب خوانده شود. طریقه خواندن این نماز به این صورت است:

در رکعت اول بعد از نیت، یک مرتبه سوره ی حمد و ۱۱ مرتبه سوره ی توحید (قل هو الله احد) را بخوانید و بعد به رکوع و سجود بروید. در رکعت دوم یک مرتبه سوره ی حمد سپس ۲۱ بار سوره ی توحید و بعد از آن قنوت را بخوانید و بعد به رکوع و سجود بروید و بعد از سجده دوم، تشهد و سلام بگویید و نماز اول را به پایان برسانید.

در نماز دوم، ابتدا نیت کنید و یک مرتبه سوره ی حمد را بخوانید و “۳۱ بار سوره ی توحید” را بخوانید و بعد به رکوع و سجود بروید. در رکعت دوم، بعد از این که یک بار سوره ی حمد را خواندید “۴۱ بار سوره ی توحید” را بخوانید و بعد قنوت و بعد از آن به رکوع و سجود بروید و تشهد و سلام بخوانید و نماز را به پایان برسانید. بعد از نماز ۶ بار هر کدام از سوره های ” الم نشرح، تین، اذا جا، توحید، ناس، فلق ” را تلاوت کنید.

در دیبامگ بخوانید: اعمال و دعاهای مخصوص ازدواج در چهارشنبه آخر صفر

اعمال اخرین چهارشنبه ماه صفر برای خانه دار شدن

همانطور که در قسمت بالا توضیح داده شد برای کسانی که آرزوی خانه دار شدن دارند در آخرین چهارشنبه ماه صفر اعمالی از جمله آن خواندن نماز حاجت زیر آسمان عنوان شده است. طریقه خواندن این نماز در قسمت بالا توضیح داده شده است.

  • ما که خوندیم ان شالله یک خونه تو بلوار سجاد مشهد ویلایی فول با تمام امکانات لاکچری در خواست دادم از خدا ان شالله برا همه مستاجرهای پایین شهر

نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید