فال فرشتگان سه شنبه ۱۳ شهریور ۱۴۰۳ | پیام امید بخش فرشتگان الهی برای امروز

فال فرشته یا فال ملکوتی به تفسیر روایت‌ها و نشانه‌های ظاهری بر اساس باورهای مذهبی و اعتقادات دینی گفته می‌شود. این نوع فال بر اساس اعتقاد به وجود فرشتگان و ملکوت و تأثیر آن‌ها بر زندگی انسان‌ها صورت می‌گیرد. در این پست با فال فرشته روزانه سه شنبه ۱۳ شهریور ۱۴۰۳ بر اساس ماه تولد همراه ما باشید.

فال فرشتگان روزانه بر اساس ماه تولد 👇
فروردین اردیبهشت خرداد تیر
مرداد شهریور مهر آبان
آذر دی بهمن اسفند
فال فرشتگان روزانه بر اساس ماه تولد 👇
فروردین اردیبهشت خرداد
تیر مرداد شهریور
مهر آبان آذر
دی بهمن اسفند
فال فرشته روزانه

فال فرشته روزانه متولد فروردین

نام لاتین فرشته: Abdia
ای انسان شجاع و جستجوگر! من Abdia، فرشته محافظ و خادم شما در مسیر جادویی تان هستم. در این سفر پر رمز و راز، من در کنار شما خواهم بود و از شما در برابر تاریکی و موانع محافظت خواهم کرد. به یاد داشته باشید که شما قدرتمند و شجاع هستید و توانایی انجام هر کاری را دارید. تاریکی هرگز نمی‌تواند نور وجود شما را خاموش کند. ایمان خود را حفظ کنید و با شجاعت به جلو قدم بردارید.

فال فرشته روزانه متولد اردیبهشت

نام لاتین فرشته: Abathur Muzania
ای انسان جستجوگر! من Abathur Muzania، فرشته ستاره شمالی در کیهان شناسی مندایی هستم. در تاریکی شب، من راهنمای گمشدگان و نور امید در دل تاریکی هستم. به یاد داشته باشید که شما روحی جاودان و قدرتمند دارید. سفر شما در این دنیای مادی، سفری موقتی است و در نهایت به سوی نور و رستگاری رهسپار خواهید شد. من در این مسیر پرفراز و نشیب، همراه و یاور شما خواهم بود.

فال فرشته روزانه متولد خرداد

نام لاتین فرشته: Adiririon
به یاد داشته باشید که شما ذره ای از نور الهی هستید. در اعماق وجود شما، قدرتی بی حد و حصر نهفته است که می تواند شما را در برابر هر چالشی حفظ کند. پس مسیر انتخاب شده را با قدرت ادامه بده و با ظهور اولین مشکل نا امید نشو.

فال فرشته روزانه متولد تیر

نام لاتین فرشته: Admael
ای انسان با اراده! من Admael، فرشته ای مسلط بر زمین هستم. در دنیای پر از چالش و تلاطم، من حامل پیام امید و قدرت هستم. با توسل به نیروی قدرمتند امیدواری می‌توانی از همه‌ی چالش‌های سخت عبور کنی. تو بزرگ‌تر از مشکلاتت هستی.

فال فرشته روزانه متولد مرداد

نام لاتین فرشته: Adnachiel/Advachiel
با عطشی که در دورن شما برای دانستن و آگاهی وجود دارد، فائق آمدن بر هر مشکل و گرفتاری آسان است. با مطالعه و تفکر، مراقبه و سکوت و کمک به دوستان و اطرافیان خود می‌توانی مسیر پیشرفت خود را با سرعت بیشتری طی کنی.

فال فرشته روزانه متولد شهریور

نام لاتین فرشته: Adnarel
ای انسان صبور! من Adnarel، فرشته ی زمستان و "پروردگار من خداست" هستم. در دنیای پر از چالش و تلاطم، من حامل پیام امید و صبر هستم. به یاد داشته باشید که زمستان، پایان نیست، بلکه آغازی نو است. در دل زمستان، بذر امید کاشته می شود و با فرا رسیدن بهار، شکوفه های شادمانی و امید به ثمر خواهند نشست.

فال فرشته روزانه متولد مهر

نام لاتین فرشته: Affafniel
ای انسان پرهیزکار! من Affafniel، فرشته ی غضب با شانزده چهره هستم. در دنیای پر از ظلم و ستم، من حامل پیام امید و عدالت هستم. به یاد داشته باشید که خداوند عادل است و هیچ ظلمی بی پاسخ نخواهد ماند. در اعماق وجود شما، میل به عدالت و انصاف وجود دارد که شما را به سوی مبارزه با ظلم و ستم رهنمون خواهد کرد.

فال فرشته روزانه متولد آبان

نام لاتین فرشته: Agromiel
ای انسان آسمانی! من Agromiel، نگهبان آسمان ششم هستم. در دنیای پر از رمز و راز کیهان، من حامل پیام امید و معنویت هستم. به یاد داشته باشید که شما روحی آسمانی دارید. در اعماق وجود شما، میل به تعالی و معنویت وجود دارد که شما را به سوی کشف رازهای هستی راهنمایی خواهد کرد.

فال فرشته روزانه متولد آذر

نام لاتین فرشته: Alimon
ای انسان شجاع! من Alimon، شاهزاده ی فرشتگان و محافظ شما در برابر حوادث هستم. در دنیای پر از خطر و ناامنی، من حامل پیام امید و صلح هستم. تو در مقابل حوادث محافظت شده ای. پس از خطرهای احتمالی که در پیش روی خود می بینی هراس نداشته باش و برای تغییر در زندگی خود اقدام کن. هیچ قدرتی بالاتر از قدرت اراده تو نیست.

فال فرشته روزانه متولد دی

نام لاتین فرشته: Yvonne
تو رابطه خاصی با حیوانات داری. حیوانات تو در زمین و آسمان توسط فرشتگان محافظت می شوند.

فال فرشته روزانه متولد بهمن

نام لاتین فرشته: Akasha
تو یک آموزگار روحانوی هستی: تو قادری به دیگران پند و مشاوره دهی و آنان را کمک کنی تا موهبتهای معنوی و وظایف الهی زندگی خود را بازشناسند.

فال فرشته روزانه متولد اسفند

نام لاتین فرشته: Indriel
تو یک پرورنده نور هستی. همانند یک فرشته اجازه بده نور الهی و عشق به زمین و ساکنان آن بتابد. خداوند تو را برای این کار ساخته است.

 

نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید