ایمن حسین کیست؟ از بیوگرافی تا حال جسمانی وخیم بازیکن عراقی

ایمن حسین بازیکن ۲۸ ساله عراقی که با استعداد و پشتکار خود به عنوان یکی از ستاره های فوتبال اسیا شناخته میشود. با بیوگرافی این بازیکن در دیبامگ همراه ما باشید.

ایمن حسین غضبان المفرجی فوتبالیست عراقی متولد ۱۹۹۶ است. قابل ذکر است که فدراسیون فوتبال عراق اعلام کرد ایمن حسین به دلیل وخامت وضعیت جسمانی خود به بیمارستانی در کویت منتقل شده است. برای اطلاع از زندگی شخصی و حرفه ای و همچنین وضعیت جسمانی این بازیکن در دیبامگ همراه ما باشید.

بیوگرافی

ایمن حسین در ژانویه سال ۱۹۹۶ در روستای السفره در منطقه ریاض در بخش جنوب غربی کرکوک به دنیا آمد -حمله تروریستی القاعده در سال ۲۰۰۸. داعش برادرش را ربود و نه محل نگهداری او هنوز مشخص نیست و این بازیکن و خانواده اش در سال ۲۰۱۴ در داخل عراق در شهر کرکوک آواره شدند.بازیکن فوتبال اهل عراق است و همچنین باشگاه ورزشی الخور بازی می‌کند. او بعد از زدن دو گل به تیم ملی فوتبال ژاپن در مرحله گروهی جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ به شدت معروف شد. برخی از فوتبال دوستان عراقی از او به عنوان یونس محمود ۲ یاد می‌کنند.

حرفه باشگاهی

ایمن حسین در سال ۲۰۰۹ با تیم محلی باشگاه العالم در لیگ استانی بازی کرد و با تیم اول به باشگاه التوز رفت و با غیبت باشگاه من کرکوک در لیگ دسته اول عراق، ایمن قهرمان شد. مسیری غیر متعارف در تلاش برای ورود به لیگ عراق، در دوران عقد قرارداد با باشگاه الشمال گاز که در آن زمان در لیگ دسته دوم کردستان حضور داشت و عمدتاً از بهترین بازیکنان ذخیره تشکیل می شد. باشگاه های کردی

دهوک

در پایان فصل ۲۰۱۲–۲۰۱۳، زمانی که ایمن با کمک مربی تیم دهوک، خالد محمد صبار، تماس گرفت و به او یک قرارداد پرسود برای بازی پیشنهاد داد، برای اولین بار به ایمن پیشنهاد شد تا در لیگ برتر عراق بازی کند. با تیم. الذی قال ایمن بلافاصله در میان “شادی بزرگ” موافقت کرد که تحت رهبری کاپیتان سابق تیم ملی عراق و مربی سوری فجر ابراهیم و ثایر احمد در مدت حضورش در دهوک کار کند.

فقط چند بعدازظهر با باشگاه و زدن یک گل انفرادی در مرحله افتتاحیه فصل، اما با پرداخت نشدن حقوق ماه‌ها در باشگاه محروم، شعر مفاهیم کامل خود را دارد. به دلیل بحران مالی که اقلیم کردستان را فرا گرفت، تصمیم گرفت شانس خود را در بغداد امتحان کند. این در حالی است که شش بازیکن دهوک به دلیل مشکلات مالی این باشگاه در اواخر سال ۲۰۱۴ قرارداد خود را فسخ کردند.

در دیبامگ بخوانید: رامین رضاییان کیست؟ بیوگرافی فوتبالیست مشهور و حواشی او با دوست دخترهایش

او در زمستان ۲۰۱۵ به اف سی نادی نقل مکان کرد. او در فصل ۲۰۱۶-۲۰۱۷ یک فصل متمایز را با تیم اف سی نادی سپری کرد، جایی که در ۱۰ بازی ۱۲ گل به ثمر رساند تا تیم فوتبال اف سی را به صدر جدول برساند، قبل از اینکه مصدومیت مانع از بازی او شود. . از فوریه تا می از میدان دور باشید. فصل النطال یک سری نتایج عالی کسب کرد و در نهایت در رده دوم لیگ قرار گرفت که بهترین نتیجه تاریخ است.

پلیس

در ۲۲ آگوست ۲۰۱۷، وقار ایمن به جای مروان حسین، باشگاه السرتا، غول عراقی را به خدمت گرفت. او برای اولین بار در ۳۰ آبان ظاهر شد و در بازی دور اول مقابل باشگاه کربلا گلزنی کرد. او در بازی دوم دو گل به ثمر رساند و ۴-۱ البحری را شکست داد و سپس در دو بازی آخر گلزنی کرد تا تعداد گل های خود را به ۴ بازی متوالی برساند. در پنجمین بازی، ضربه پنالتی اهدر حسین در آخرین دقیقه به روند گلزنی پایان داد. وی سپس اردوگاه پلیس را ترک کرد تا به تیم زیر ۲۳ سال عراق در مسابقات قهرمانی زیر ۲۳ سال آسیا ۲۰۱۸ در چین بپیوندد. بعد از بازگشت او قهرمان باشگاه های پلیس شدم.

بازگشت به نفت

در ۲ فوریه ۲۰۱۸، عاد ایمن به همراه حسن احمد مربی المفدالی به نادیا العلق النفت رفت. نبرد اول مقابل نفت حدود و باشگاه القصص و نبرد دوم مقابل نفت الوسط بود. پس از پنج بازی، او در آوریل در پیروزی ۱-۰ مقابل الطلبه گل زد و به گلزنی ادامه داد. او در آن فصل با النفت در ۲۲ بازی ۱۱ گل به ثمر رساند. در نهایت تیم لیگ در جایگاه سوم قرار گرفت. سپس نادل بعد از بازی ۱-۱ صفاگاسی به دلیل اختلاف نظر از باشگاه جدا شد.

باشگاه اسفاکسین، نیروی هوایی و ام صلال

در ۱۵ سپتامبر ۲۰۱۸، باشگاه اسفاکسین تونس در آخرین روز نقل و انتقالات تابستانی از امضای قرارداد با ایمن حسین خبر داد. او اولین بازی خود را در لیگ تونس در فوریه ۲۰۱۹ انجام داد، سپس به عراق بازگشت تا به القوه الجویه بپیوندد، جایی که برای دو فصل بعدی بازی کرد.

او در تابستان ۲۰۲۱ به ام صلال قطر پیوست. او بعدها برای المرخیه قطر و الجزیره امارات متحده عربی بازی کرد.

در ۲۳ آگوست ۲۰۲۳، او قراردادی یک ساله و قابل تمدید با باشگاه مراکشی راجا امضا کرد. او در اکتبر ۲۰۲۳ پس از فسخ قراردادش با راجا به دلیل کمبود وقت، به نیروی هوایی بازگشت.

الخور قطر

در سال ۲۰۲۴ باشگاه الخور از امضای قرارداد با ایمن حسین بهترین گلزن لیگ ستارگان عراق خبر داد.

حرفه بین المللی

ایمن برای اولین بار در سال ۲۰۱۵ نماینده عراق بود و همچنین برای تیم ملی زیر ۲۳ سال عراق بازی کرد. او برای شرکت در مسابقات قهرمانی زیر ۲۳ سال آسیا ۲۰۱۶ در قطر فراخوانده شد. او گل پیروزی را در بازی سوم مقابل قطر به ثمر رساند که عراق را به مدال برنز رساند و این تیم را به بازی‌های المپیک ۲۰۱۶ ریو رساند. که مانع از رفتن او به المپیک شد.

سال بعد در مسابقات مقدماتی قهرمانی زیر ۲۳ سال آسیا ۲۰۱۸ حضور داشت و در اولین بازی مقابل افغانستان ۵ گل به ثمر رساند. او همچنین یک گل دیگر مقابل عربستان به ثمر رساند و مطمئن شد که عراق در هر سه بازی پیروز شد و به مسابقات قهرمانی زیر ۲۳ سال آسیا ۲۰۱۸ راه یافت.

او در ۲۶ آگوست ۲۰۱۵ اولین بازی بین المللی خود را مقابل لبنان در یک بازی دوستانه انجام داد. او اولین گل خود را در برابر امارات متحده عربی در ۵ سپتامبر ۲۰۱۷ در مقدماتی جام جهانی به ثمر رساند. زمانی که تیم عراق در نیمه نهایی حذف شد، او به بیست و سومین دوره جام خلیج فارس فراخوانده شد.

وی در دسامبر ۲۰۲۳ در تیم عراق برای حضور در جام ملت های آسیا در قطر انتخاب شد. در ۱۹ ژانویه ۲۰۲۴، او در پیروزی ۲-۱ مقابل ژاپن، دو گل به ثمر رساند و کشورش را به مرحله حذفی مسابقات قهرمانی آسیا رساند. این اولین پیروزی عراق مقابل ژاپن از زمان بازی های آسیایی ۱۹۸۲ بود. او در بازی مرحله یک هشتم نهایی مقابل اردن، یک گل به ثمر رساند تا تیمش را ۲-۱ جلو بیاندازد، قبل از دریافت کارت زرد بحث برانگیز برای جشن خود، در یک مسابقه. که با شکست غافلگیرانه ۳-۲ مقابل عراق به پایان رسید و اردن در وقت های تلف شده دو گل به ثمر رساند.

ماجرای خونریزی ایمن حسین

به گزارش نبض بورس، تیم ملی فوتبال عراق روز گذشته در اولین دیدار از مرحله سوم رقابت‌های مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۶ با نتیجه ۱ بر ۰ در ورزشگاه بین المللی بصره به پیروزی رسید. تک گل عراق در این مسابقه توسط ایمن حسین به ثمر رسید تا این تیم سه امتیاز اولین مسابقه خود در این مرحله را کسب کند.

ورزش سه نوشت: اما ایمن حسین که ستاره عراق در این مسابقه بود، پس از پایان بازی همراه با سرمربی در نشست خبری حاضر نشد و مستقیما به بیمارستانی در بصره منتقل شد تا مشخص شود دچار خونریزی داخلی شده است.

ساعاتی بعد ایمن حسین با همراهی عدنان درجل، رئیس اتحادیه فوتبال عراق، با آمبولانس به گذرگاه مرزی صفوان منتقل شد تا راهی بیمارستان مجهزتری در کویت شود و در آن بیمارستان تحت درمان قرار بگیرد.

این اتفاق در حالی رخ داد که فاصله بصره تا بغداد بیشتر از فاصله این شهر تا بغداد بود و امکان جابجایی ایمن حسین با هواپیما نیز وجود نداشت؛ بنابراین تصمیم بر این شد که این بازیکن به صورت زمینی به کویت منتقل شود تا هر چه سریع‌تر مراحل درمانی وی در بیمارستانی مجهز آغاز شود.

فراس بحرالعلوم، یکی از اعضای فدراسیون فوتبال، درباره شرایط این بازیکن گفت: ایمن حسین احتمالاً در اثر برخوردی در حین مسابقه دچار خونریزی داخلی شده است. خونریزی او در بخش آئورت قلب است. در بصره ابتدا دو شیشه و نیم خون به او تزریق شد اما فایده‌ای نداشت و او به کویت منتقل شد.

حال ایمن حسین وخیم است؟

تا این لحظه نگارش خبری جدیدی درباره شرایط فعلی ایمن حسین و علت دقیق آسیب‌دیدگی او منتشر نشده اما این خبر نگرانی هواداران عراقی را برانگیخته است

 

نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید