ماجرای طلاق رضا شفیعی جم چه بود؟ فروش خانه برای پرداخت مهریه سنگین

رضا شفیعی جم در “شام ایرانی” با ذکر نکاتی از زندگی خصوصیش به صراحت اعلام کرد که برای پرداخت مهریه همسر سابقش مجبور شده خانه اش را بفروشد.

رضا شفیعی جم یکبار در برنامه فرمول یک علی ضیا از اینکه وبسایت‌ها هنوز به زندگی شخصی او می‌پردازند گله کرد و بیان می‌کرد که افراد به کراها و فعالیت‌های او بپردازند نه زندگی شخصیش. اما مشخص نیست چرا دوباره نام رضا شفیعی جم سر زبان‌ها افتاده و ماجرای طلاقش برای یک سری از وبسایت‌ها مجددا جذاب شده است.

ماجرای طلاق رضا شفیعی جم

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ساعد نیوز به نقل از میزان، شفیعی جم در بخشی از این فیلم با بیان اینکه دوست ندارد به دروغ درباره زندگی مشترکش حرف بزند گفت: پول زحمت ۲۰ ساله ام را برای ۶ ماه زندگی از دست دادم!

او ادامه داد: جدایی من و همسرم خورد به ماجرای افزایش ناگهانی قیمت طلا و مرتب قیمت طلا بالا رفت و من نیز مجبور شدم برای پرداخت مهریه همسرم خانه ام را بفروشم.

شفیعی جم گفت: البته این را هم بگویم که خانواده ما هم تقریبا از طیف خانواده های سنتی است یعنی خانواده ای که طلاق واقعا در آن کم بود اما به هر حال این اتفاق افتاد.

این بازیگر طنز که همچنان به واسطه ایفای کاراکتر “بامشاد” در سری “نقطه چین” شناخته میشود با مخاطب قرار دادن جوانترها گفت: اینکه ۴۰۰سکه یا ۵۰۰ سکه مهریه تعیین میکنید بدون اینکه فکر کنید به روزی که باید آن را به همسرتان پرداخت کنید زیاد کار درستی نیست.

میزان شفیعی جم در قسمت اول فصل دوم “شام ایرانی” خورشت بادنجان را به عنوان غذای اصلی به مهمانان خود ارائه کرد. جالب اینجاست که وی حوصله دِسِر درست کردن نداشت و فقط تعدادی کیک را از قنادی خریده و با گرم کردن آنها در مایکروویو آن را برای مهمانان خود سرو کرد.

او در قسمتی از این فیلم به اصرار مهمانان آواز معروف “بی وفایی” مربوط به سریال “نقطه چین” را نیز برای مهمانانش اجرا کرد و البته خنده آنها را موجب شد.

  • ناشناس

    سلام آقای شفیعی جم عزیز خیلی ناراحت کننده است که آدم بخاطر شش هفت ماه زندگی زحمات ۲۰ ساله را از دست داده و آواره بشه واقعاً خداقوت هنرمند دوست داشتنی کشورم

  • محمد حسین

    لعنت بر هرچی زنه بی معرفت بی ذات بی‌غیرته لعنت ولعنت برخانواده ای که چنین دخترانی بی غیرت تربیت میکنند

  • سلام

  • سلام علیکم فروش خانه برای مهریه مشکل کل زوجهای ایران هست واین ناشی از قانون خلاف شرعی هست که چندین ساله در قوه قضائیه وحاکمیت داره اموال مردم رو مصادره میکنند بر خلاف شرع وقانون سابق هم خانه مسکونی وماشین و… جز مستثنیات دین بود وبرای مهریه غیر قابل توقیف ومردم قبل از سال۹۸امنیت داشتند از ۹۸به بعد سیاستمداران وحاکمیت برای جذب رای زنان اقدام به تغییر قانون مهریه به نفع زنان نمودند وخانه وماشین و… که قبلا غیر قابل مصادره بود رو مصادره میکنند واین علت اصلی طلاق در ایران هست نه ماهواره واینترنت وطلاق الان برای زنان میصرفد به راحتی طبق قانون خلاف شرع جدید تمام اموال یا اکثر اموال ضروری زندگی مول خانه وماشین رو از مردها مصادره میکنند وبه زنها میدهند ولذا طلاق برلی زنها میصرفد به راحتی کل زندگی رو بالا میکشند وبعدشم یا طلاق میگیرند ویا جدا زندگی میکنند وعملا زندگی میپاشه ومقصر اصلی قانون ورویه خلاف شرع جدید قوه قضائیه وحاکمیت هست که در حریم خصوص اموال غیر قابل تصرف تعرض میکنند وزندگی خانواده ها رو میپاشونند وهیچ امنیتی برای خانواده در ایران طبق این قانون نیست وتکثیر نسل وازدواج وادامه زندگی در ایران مانع اصلیش همین قانون ورویه خلاف شرع حاکمیت وقوه قضائیه هست که باعث نارضایتی مردم شده هست واین قانون در اثر نفوذ فکری استعمارغرب واسرائیل در حاکمیت ایران ودستگاههای کشور وقوانین ایجاد شده هست واگر خود اسرائیل حمله میکرد به میزان حاکمیت وقوه قضائیه نمیتوانست خانه های زوجهای ایرانی رو تجاوز کند ومصادره کند. وراه چاره آن تنها برگرداندن قانون سابق مهریه هست که خانه وماشین جزو مستثنیات دین بود وبه این وسیله طلاق هم برای زنها نمیصرفد وخانواده ایرانی از هم نمیپاشد. وطلاق کاهش میابد. وحجاب وبسیاری از مفاسد خانوادگی در ایران هم که متاثز از تغییر قوانین خانواده هست اصلاح میشود وبهبود میابد

نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید