فال ابجد روزانه شنبه ۲۴ شهریور ۱۴۰۳ | پیشگویی فال ابجد فردا برای شما

فال ابجد یکی از قدیمی‌ترین روش‌های فال‌گیری است که بر اساس حروف الفبای فارسی و ارزش عددی آن‌ها انجام می‌شود. این نوع فال بر اساس اعتقاد به وجود فرشتگان و ملکوت و تأثیر آن‌ها بر زندگی انسان‌ها صورت می‌گیرد. در این پست با فال ابجد روزانه شنبه ۲۴ شهریور ۱۴۰۳ بر اساس ماه تولد همراه ما باشید.

فال ابجد روزانه بر اساس ماه تولد 👇
فروردین اردیبهشت خرداد تیر
مرداد شهریور مهر آبان
آذر دی بهمن اسفند
فال ابجد روزانه بر اساس ماه تولد 👇
فروردین اردیبهشت خرداد
تیر مرداد شهریور
مهر آبان آذر
دی بهمن اسفند
فال ابجد روزانه

فال ابجد روزانه متولد فروردین

ترکیب حروف: آ ج د
وضعیت فال: عالی

نتیجه فال:
شکر گذار خداوند باش که به هر آرزویی که در سر داری می‌رسی. چه این آرزو مالی و مادی باشد چه معنوی و روحانی. از مشکلات و سختی‌ها نجات پیدا می‌کنی و شادی در زندگیت سرازیر می‌شود. به زودی پول، پست یا مقام بسیار مهمی بدست می‌آوری. اگر قصد انجام کاری را داری شکن نکن و با قدرت انجامش بده.

فال ابجد روزانه متولد اردیبهشت

ترکیب حروف: ب ج ب
وضعیت فال: خوب

نتیجه فال:
نیتی که در سر داری نتیجه خوبی خواهد داشت. در کارت گشایش پیدا شده و به زودی اخبار خوبی دریافت می‌کنی. اگر کسی به تو مشاوره‌ای داده بهتر است به حرفش گوش کنی. امسال برایت قطعا سال بسیار بهتری نسبت به سال گذشته خواهد بود.

فال ابجد روزانه متولد خرداد

ترکیب حروف: ب آ د
وضعیت فال: خوب

نتیجه فال:
بر خدا توکل کن و امیدت را از دست مده. به آنچه که برایش فال گرفته‌ای خواهی رسی. به زودی به موفقیت‌های چشمگیری در زمینه کاری می‌رسی. از جانب بزرگان مورد احترام قرار می‌گیری و سودی دریافت خواهی کرد. امروز روز خوبی برای انجام معاملات تجاری همچون خرید خانه است. اگر در گذشته تصمیمی برای اینکار داشته‌اید آن را عملی کنید.

فال ابجد روزانه متولد تیر

ترکیب حروف: ب آ ب
وضعیت فال: عالی

نتیجه فال:
شاید در زندگیتان دیگر این چنین روزهایی را نبینید. نیت شما برآورده شده و به آرامش خواهید رسید. اگر معامله‌ای انجام داده به سود کلانی می‌رسید. اگر قصد سفر تجاری دارید حتما آن را انجام دهید. همه چیز بر وفق مرادتان است. از این روزهای استثنایی نهایت بهره را برده و شکرگزار پروردگار باشید.

فال ابجد روزانه متولد مرداد

ترکیب حروف: د ب آ
وضعیت فال: خوب

نتیجه فال:
نیتی که برای آن فال گرفته‌ای را انجام بده چرا که طالعت روشن است. کارها بر وفق مراد است و به چیزی که در طلب آنی خواهی رسی. در صورت مشاهده پیشنهاد مالی و تجاری، آن را قبول کن. انجام این معامله سود کلانی برایت خواهد داشت. از طرف شخص مهمی به مجلس بزرگی دعوت می‌شوی. از این مصاحبت با بزرگان نهایت استفاده را انجام بده.

فال ابجد روزانه متولد شهریور

ترکیب حروف: د آ ب
وضعیت فال: بد

نتیجه فال:
از انجام کاری که در ذهن داری بپرهیز چرا که هیچ خیری برای تو در آن نیست. رنج و آسیبی که این روزها تو را درگیر کرده ناشی از حسادت و تنگ نظری دیگران است. صبر پیشه کن تا خداوند گره از کارت باز کند. رازی در دل داری که نباید آن را برای کسی بازگو کنی. به خدا توکل کن تا هر انچه به صلاحت هست رقم خورد.

فال ابجد روزانه متولد مهر

ترکیب حروف: ج د د
وضعیت فال: بد

نتیجه فال:
این نیتی که برای آن فال گرفته‌ای را از سرت بیرون کن چرا که سلامتت را به خطر خواهد انداخت. صدمه سختی میخوری که قابل جبران نیست بهتر است در همه امور دست به عصا حرکت کنی و از بی‌گدار به آب زدن بپرهیزی. شروع روزهای خوبی برای پیشبینی می‌گردد ولی پیش از آب باید از این سختی‌ها عبور کنی. 

فال ابجد روزانه متولد آبان

ترکیب حروف: ج ب ج
وضعیت فال: خوب

نتیجه فال:
به زودی خبر خوشی دریافت خواهی کرد. روزهای سختی تقریبا به پایان رسیده و به آرزوهایی که در ذهن پرورانده بودی نزدیک شده‌ای. اگر پول حرام یا رشوه‌ای به تو پیشنهاد شد از قبول آن بپرهیز. کسب مال حلال می‌تواند موفقیت در آینده را برای تو تضمین نماید. اگر قصد ازدواج کرده‌ای در تصمیمت مصمم باش.

فال ابجد روزانه متولد آذر

ترکیب حروف: ج ج آ
وضعیت فال: عالی

نتیجه فال:
نیت بسیار بزرگی در سر داری که به آن خواهی رسی. گشایش مالی نسبتا خوبی برایت پیشبینی می‌شود. به تازگی کار جدیدی را آغاز کردی که بی شک در آن موفق خواهی شد. بهتر است نگرانی‌ها و دلشوره‌ها را از سرت بیرون کنی. هر آنچه در فالت دیده می‌شود سراسر خیر و نیکی است. اگر از دوری فردی ناراحت هستی، او را به خودش رها کن. تو کارهای بسیار مهمتری در زندگی داری که باید انجامشان دهی. 

فال ابجد روزانه متولد دی

ترکیب حروف: ج ب آ
وضعیت فال: خوب

نتیجه فال:
تغییراتی در پیش داری که با توکل به خدا و همت خودت به خوبی پیش خواهد رفت. به طور کلی اوضاع بر وفق مرادت هست ولی نباید به همه چیز و همه کس اعتماد کنی. آینده روشنی در انتظارت هست مه نباید با سهل انگاری و بی‌تجربگی آن را خراب کنی. پس مراقب رفتار و اعمالت باش.

فال ابجد روزانه متولد بهمن

ترکیب حروف: آ ب ج
وضعیت فال: خوب

نتیجه فال:
طالع روشنی برایت دیده می‌شود. به زودی به هدفی که مشخص کرده‌ای می‌رسی و برای این رسیدن باید شکرگزار خداوند متعال باشی. در انتخاب اطرافیانت دقت کن چرا که افرادی دورو در پی ضربه زدن به تو هستند. اگر باعث رنجش شخصی شده‌ای از او دلجویی کن.

فال ابجد روزانه متولد اسفند

ترکیب حروف: د ب د
وضعیت فال: متوسط

نتیجه فال:
از جایی که فکرش را هم نمی‌کنی روزی حلالی بدستت می‌رسد. بهتر است قدردان این نعمت و امداد غیبی باشی. خیانت و دورویی را کنار گذار چون به شدت از آن آسیب و صدمه می‌بینی. از سفر دراز و طولانی پرهیز کن چرا که به رنج و زحمت بسیار خواهی افتاد. مراقب رفتار اطرافیانت باش سعی کن با بی‌تفاوتی از کنارشان عبور کنی.

 

نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید