فال ابجد روزانه پنجشنبه ۲۹ شهریور ۱۴۰۳ ؛ فال ابجد فردا برای متولدین هر ماه

فال ابجد یکی از قدیمی‌ترین روش‌های فال‌گیری است که بر اساس حروف الفبای فارسی و ارزش عددی آن‌ها انجام می‌شود. این نوع فال بر اساس اعتقاد به وجود فرشتگان و ملکوت و تأثیر آن‌ها بر زندگی انسان‌ها صورت می‌گیرد. در این پست با فال ابجد روزانه پنجشنبه ۲۹ شهریور ۱۴۰۳ بر اساس ماه تولد همراه ما باشید.

فال ابجد روزانه بر اساس ماه تولد 👇
فروردین اردیبهشت خرداد تیر
مرداد شهریور مهر آبان
آذر دی بهمن اسفند
فال ابجد روزانه بر اساس ماه تولد 👇
فروردین اردیبهشت خرداد
تیر مرداد شهریور
مهر آبان آذر
دی بهمن اسفند
فال ابجد روزانه

فال ابجد روزانه متولد فروردین

ترکیب حروف: آ ج د
وضعیت فال: عالی

نتیجه فال:
شکر گذار خداوند باش که به هر آرزویی که در سر داری می‌رسی. چه این آرزو مالی و مادی باشد چه معنوی و روحانی. از مشکلات و سختی‌ها نجات پیدا می‌کنی و شادی در زندگیت سرازیر می‌شود. به زودی پول، پست یا مقام بسیار مهمی بدست می‌آوری. اگر قصد انجام کاری را داری شکن نکن و با قدرت انجامش بده.

فال ابجد روزانه متولد اردیبهشت

ترکیب حروف: آآج
وضعیت فال: بد

نتیجه فال:
بهتر است از جنگ و دعوا دست برداری که نتیجه آن فقط دردسر اضافی است. اگر فکر بد یا مکر و حیله‌ای در سر داری از انجام آن حذر کن. خدا را شاهد و ناظر اعمالت بگیر و سعی کن اخلاقیات را زیر پا نگذاری. صدمه و خسارتی در نزدیکی توست. بهتر با صدقه و کمک به فقرا آن را از خود دور نمایی.

فال ابجد روزانه متولد خرداد

ترکیب حروف: آ ‌آ ‌د
وضعیت فال: عالی

نتیجه فال:
بهتر است نگرانی‌ها و اضطرابات را از خود دور نمایید. از لطف و کرم خدا غافل نشوید که به زودی درهای رحمت به رویتان باز خواهد شد. راهی سفری خواهید شد که به کلی روحیتان را تغییر می‌دهد. افکار و نیات پاک در سر داشته باشید تا بخت و اقبال به شما رو کند. از آدم‌های سمی اطرافتان دوری کنید.

فال ابجد روزانه متولد تیر

ترکیب حروف: ب ب ج
وضعیت فال: بد

نتیجه فال:
کاری که قصد انجام را داشته و برایش فال گرفته‌اید نتیجه‌ای ندارد. بهتر است از انجام این نیت صرفه‌نظر کرده و وقت خود را صرف راه های بهتر نمایید. به شرط آنکه نیات بد را کنار بگذارید شاید گشایشی در کارها برایتان باز شود. به طور کلی اوضاع انجوری که دلتان می‌خواهد پیش نخواهد رفت.

فال ابجد روزانه متولد مرداد

ترکیب حروف: ب ب آ
وضعیت فال: خوب

نتیجه فال:
صبر پیشه کنید تا نیتتان برآورده گردد. به قول قدیمی‌ترها عجله کار شیطانه و با آن نمی‌توان به نتیجه مطلوب رسید. اگر منتظر شنیدن خبر از جانب شخص خاصی هستید، به زودی خبر از او به شما می‌رسد. قصد فروش کالا یا ملکی را دارید، بهتر است صبر کنید و این فروش را به تعویق بیندازید. نگران اوضاع آینده نباش که با توکل به خدا آینده در دستان توست.

فال ابجد روزانه متولد شهریور

ترکیب حروف: ب ب ب
وضعیت فال: خوب

نتیجه فال:
کار امروز را به فردا مینداز که بخت و اقبال یار توست. از شکرگزاری خدا غافل مشو تا به توفیق و نشاط برسی. تصمیمات تازه‌ای برای زندگی گرفته‌ای که آینده‌ات را تحت تاثیر قرار خواهد داد. پیشنهاد می‌شود پیش از انجام هر عملی با دیگران مشورت کرده و از بزرگتر‌ها کمک بگیری. اگر این روزها با کسی درگیر هستی نتیجه کار به نفع تو خواهد شد.

فال ابجد روزانه متولد مهر

ترکیب حروف: د د ج
وضعیت فال: خوب

نتیجه فال:
نیتی که در سر داری خوب است ولی به زودی به نتیجه نخواهد رسید. صبور باش و تا چهل روز دیگر شکیبایی کن. خداوند پاداش صبر و بردباری تو را خواهد داد. آنچنان گشایشی در زندگی برایت رخ خواهد داد که خودت هم انتظارش را نداری. بر سر دو راهی مانده‌ و باید تصمیم مهمی بگیری. نگران نباش که هر تصمیمی بگیری در آن موفق خواهی شد.

فال ابجد روزانه متولد آبان

ترکیب حروف: ج ج ب
وضعیت فال: خوب

نتیجه فال:
نگران اوضاع کنونی نباش که همه چیز رو به راه خواهد شد. هر آنچه که از دست داده‌ای را مجددا بدست می‌آوری. برخی از اطرافیانت به تو تهمت یا طعنه می‌زنند که از آسیب آن‌ها در امان خواهی ماند.

فال ابجد روزانه متولد آذر

ترکیب حروف: ج ب ب
وضعیت فال: خوب

نتیجه فال:
تنها از خدا کمک بخواه که اوست یاری دهنده بیچارگان. اگر به عهد و قرارت با پروردگار پایبند باشی به همه چیز خواهی رسید. اگر تمرکزت را جمع کنی می‌توانی از پس مشکلات برآیی. شخصی به تو نزدیک شده و قصد تخریبت را با غیبت کردن پیش دیگران دارد، سعی کن از آن شخص فاصله گرفته تا آسیبی به زندگیت وارد نگردد.

فال ابجد روزانه متولد دی

ترکیب حروف: ج آ ‌آ
وضعیت فال: خوب

نتیجه فال:
طالع خوب و روشنی داری. به نیتی که برای آن فال گرفته‌ای خواهی رسی فقط باید کمی منتظر بمانی. از افکار، نیات خصمانه و کسب مال حرام بیرون بیا. خداوند روزی تو را خواهد داد پس این همه خودت را به آب و آتش نزن. اگر گمشده‌ای داری به زودی آن را پیدا خواهی کرد. خبر خوشحال کننده‌ای به تو می‌رسد که باعث تغییراتی در زندگیت می‌شود.

فال ابجد روزانه متولد بهمن

ترکیب حروف: د ج د
وضعیت فال: عالی

نتیجه فال:
مرغ سعادت در خانه شما نشسته و طالع بسیار بسیار روشنی برایتان دیده می‌شود. غم و اندوه را از دل خارج کن چرا که خوشبختی به سمت آن سرازیر شده است. اخیرا احساس تنهایی می‌کنی این تنها به خاطر رفتارهای گذشته توست. اگر نگران وضعیت مالی و پولی هستی مطمئن باش سال جدید بسیار بهتر خواهد بود. کارها بر وفق مراد است و مقصودت خواهی رسی. 

فال ابجد روزانه متولد اسفند

ترکیب حروف: د ب ب
وضعیت فال: خوب

نتیجه فال:
نیتی که برای آن فال گرفته‌ای خوب است. بهتر است انجامش دهی چرا که در آن به موفقیت بزرگی دست خواهی یافت. نگران نباش که غم‌ها و سختی‌ها از تو دور خواهند شد. از گفتن راز دلت به دیگران بپرهیز. فاش شدن رازها ممکن است در آینده برایت مشکل ساز شود. در همه امور از یاد خدا غفلت مکن که او بهترین راهنمای زندگی است. 

 

نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید