روز جهانی قدردانی از همسر چه روزی است؟ + تاریخچه و ۱۳ ایده جذاب برای جشن روز قدردانی از همسر

درباره روز قدردانی از همسر چه میدانید؟ با ما در این مطلب از دیبامگ همراه باشید تا از تاریخچه و ایده های قدردانی از همسر در روز جهانی قدر دانی از همسر بیشتر آشنا شوید.

روز قدردانی از همسر در ۱۵ سپتامبر که برابر است با ۲۵ شهریور فرصتی را برای شوهران فراهم می کند تا از همسران خود قدردانی کنند. درباره تاریخچه و نحوه قدردانی از همسر را در ادامه این مطلب از دیبامگ بخوانید.

۲۵ شهریور روز قدردانی از همسر

#روز قدردانی از همسر

رابطه بین دو نفر تعادل برقرار می کند. همسران هر روز گاهی بدون فکر کارهایی را برای یکدیگر انجام می دهند. در مواقع دیگر، کار و مسئولیت مانع می شود. این رعایت یک یادآوری برای نشان دادن کمی قدردانی از همسرتان است.
این رعایت خاص زمانی را برای زوج هایی که فرزندی ندارند در نظر می گیرد. هر زنی، چه به صورت تصادفی و چه انتخابی، مادر نیست. از آنجایی که بسیاری از تعطیلات، خانواده‌هایی را با فرزندان جشن می‌گیرند، این روز روزی برای کسانی است که بدون فرزند باقی می‌مانند.

روز قدردانی از همسر، که در سومین یکشنبه سپتامبر (۱۵ سپتامبر) جشن گرفته می شود، به ما (مردان) که به اندازه کافی خوش شانس هستیم که همسر داشته باشیم، فرصت بیشتری به آنها می دهد تا به آنها نشان دهیم که چقدر برایشان اهمیت قائل هستیم. همسران ما، ما را ثابت و متمرکز نگه می دارند. آنها به ما انگیزه می دهند که سخت کار کنیم، بر مشکلات غلبه کنیم، و همیشه چیزی برای آوردن روی میز داشته باشیم تا نشان دهیم که چقدر حضور شریک زندگیمان مهم و تاثیرگذار است.

همسران از ما می خواهند که سطل زباله را بیرون بیاوریم و ماشین ظرفشویی را خالی کنیم و روغن را عوض کنیم (کلیشه ای اما درست) که برای ما خوب است زیرا این کارها به هر حال باید انجام شود و ما دوست داریم که خانم هایمان ۱۵ دقیقه اضافی داشته باشند یا نیم ساعت فقط در فضای آنها بودن این روز را با یک قرار زیبا با همسرتان جشن بگیرید.

تاریخچه روز قدردانی از همسر

تحقیقات تاریخی در مورد روز قدردانی از همسر در واقع اندک است، اما سال ۲۰۰۶ به عنوان اولین سالی که تعطیلات به طور رسمی “روی کتاب ها رفت” پذیرفته شده است. یعنی هنوز به عنوان تعطیلات دولتی ایالات متحده به رسمیت شناخته نشده است، اما در سال ۲۰۰۶ به طور گسترده توسط زوج ها در کشور و در سراسر جهان به رسمیت شناخته شد و جشن گرفته شد.

ما نمی دانیم چه چیزی در سال ۲۰۰۶ باعث “جرقه ای شد که آتش را روشن کرد”. با این حال، اتفاقاً سالی بود که پل مک کارتنی سابق گروه بیتل از همسرش هدر میلز جدا شد، واقعیتی که ممکن است قابل توجه باشد زیرا شکاف حقوقی بین آنها تنها سه روز پس از روز مادر در آن بهار باز شد. آیا آهنگساز می‌توانست انتظارات همسرش را به‌عنوان یک مادر آنقدر زیر پا بگذارد که او بخواهد جدا از هم زندگی کند، تنها ۷۲ ساعت پس از هر انفجاری؟ و اگر چنین است، آیا مک‌کارتنی می‌توانست از نفوذ خود در فرهنگ پاپ برای کمک به مهندسی فرصتی دوباره در همان پاییز، با جلب نظر درست به پیشنهادهای مناسب برای روز قدردانی از همسر استفاده کند؟

خب، حتی اگر منطق نظری ما درست باشد، تعطیلات به طور طعنه آمیزی تبدیل به هدیه ای برای همه به جز مک کارتنی و میلز شده است، زیرا طلاق این زوج در سال ۲۰۰۸ نهایی شد. با محبت های خود، به تمام خانواده خود، بله، نشان دهید، اما در روز قدردانی از همسر، به او تمام احساس و احترام را به وی نشان دهید.

ایده هایی برای جشن گرفتن روز قدردانی از همسر

به همسرتان نشان دهید که چقدر از تمام کارهایی که او با یک روز از کارهای مورد علاقه اش انجام می دهد قدردانی می کنید (می دانید اینها چیستند. درست است؟).

بسته به اینکه چه چیزی دوست دارد:

  • گل
  • تور مسافرتی
  • شکلات
  • درخواست یک قرار عاشقانه به صرف انجام کار مورد علاقه اون مثلا کنسرت یا دیدن نمایش
  • یه شام ​​عاشقانه
  • جواهرات
  • صبحانه در رختخواب
  • شام او را بپزید (با فرض اینکه می توانید بپزید!)
  • ماشینش را بشویید و کفش هایش را واکس بزنید
  • ویدیوهای قدیمی تان را با یکدیگر تماشا کنید و غرق در خاطرات شیرین و نوستالژیک باهم بودنتان شوید
  • بگذارید او فیلم(های) را برای شب انتخاب کند
  • یک آخر هفته کامل را با همسر خود بگذرانید بدون حاضر شخص ثالث مثل خانواده، دوستان و فرزندان (می دانید، برای گزینه Wife Appreciation Weekend)
  • یا ممکن است در برخی از کارهایی که او معمولا انجام می دهد کمک کنید.

مطمئناً شما همسرتان را بهتر از ما می شناسید، بنابراین انتخاب هدیه نهایی با شماست. بنابراین. تصمیم گرفتید در روز قدردانی از همسرتان چه کاری برای همسرتان انجام دهید؟

نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید