روز جهانی یادگیری آنلاین چه روزی است؟ + تاریخچه و معرفی کاربردهای یادگیری آنلاین

درباره روز جهانی یادگیری انلاین چه میدانید؟ با تاریخچه و استفاده هایی که از اموزش های انلاین میتوانید بهره مند شوید در دیبامگ همراه ما باشید.

هر سال در ۱۵ سپتامبر | ۲۵ شهریور، روز ملی آموزش آنلاین را جشن می گیریم. این روز برای روشن کردن تأثیر روزافزون پلتفرم‌ها و منابع یادگیری آنلاین و تشویق افراد به کشف فرصت‌ها و روش‌های جدید یادگیری ایجاد شد. درباره این روز در ادامه این مطلب از دیبامگ بیشتر بخوانید.

تاریخ روز جهانی یادگیری آنلاین

هر سال در ۱۵ سپتامبر برابر با ۱۵ شهریور، روز ملی آموزش آنلاین را جشن می گیریم. این روز برای روشن کردن تأثیر روزافزون پلتفرم‌ها و منابع یادگیری آنلاین و تشویق افراد به کشف فرصت‌ها و روش‌های جدید یادگیری ایجاد شد. چه دانشجو باشید و چه حرفه ای، در اینجا چند راه وجود دارد که می توانید از روز ملی آموزش آنلاین بهترین استفاده را ببرید.

تاریخچه روز ملی آموزش آنلاین

روز ملی یادگیری آنلاین به منظور شناخت تأثیرات مثبت یادگیری دیجیتال بر دانش‌آموزان و متخصصان در همه موضوعات و صنایع تأسیس شد. از زمان آغاز به کار، این روز فرصتی برای جشن گرفتن پیشرفت آموزش آنلاین و ارج نهادن به کمک های انجام شده توسط مربیان، دانش آموزان و موسسات درگیر در دنیای یادگیری دیجیتال بوده است.

ریشه‌های یادگیری آنلاین را می‌توان به اواخر قرن بیستم ردیابی کرد، اما در دهه ۲۰۱۰ بود که پلتفرم‌های آموزش الکترونیکی توجه گسترده‌ای را به خود جلب کردند. پلتفرم‌های یادگیری آنلاین گزینه‌های بیشتری را برای آموزش در اختیار افراد قرار می‌دهند که اغلب از همتایان حضوری خود مقرون به صرفه‌تر هستند. روز ملی آموزش آنلاین این پیشرفت ها را گرامی می دارد و به عنوان یادآوری برای استفاده از فرصت های بی شماری که آموزش دیجیتال ارائه می دهد، عمل می کند.

تحقیق در مورد بورسیه ها

یکی از کاربردی ترین راه ها برای جشن گرفتن روز ملی آموزش آنلاین، تحقیق در مورد بورسیه های تحصیلی برای برنامه های آنلاین است. اکنون بسیاری از موسسات و سازمان ها بورسیه های تحصیلی را به طور خاص برای دانشجویان آنلاین ارائه می دهند. این که آیا به دنبال مدرک کامل فقط یک گواهینامه هستید (در این مورد بیشتر در این مورد)، منابع مالی برای کمک به کاهش بار شهریه وجود دارد.

هنگام تحقیق، روی پایگاه داده های بورس تحصیلی مانند Scholarships.com یا Fastweb تمرکز کنید، که به شما امکان می دهد برنامه های خاص آنلاین را فیلتر کنید. برخی از بورسیه‌ها حتی برای دانش‌آموزان غیرسنتی یا افرادی که در حال تغییر شغل هستند، در نظر گرفته می‌شود و یادگیری آنلاین را به گزینه‌ای مناسب برای افراد در مراحل مختلف زندگی تبدیل می‌کند. حتماً شرایط و مهلت‌های واجد شرایط بودن را به دقت بررسی کنید و در نظر بگیرید که بورس تحصیلی چگونه با اهداف شغلی شما مطابقت دارد.

یافتن وام های دانشجویی برای کالج های آنلاین

در حالی که بورسیه ها ایده آل هستند، گاهی اوقات بودجه اضافی برای پوشش هزینه تحصیل شما ضروری است. وام های دانشجویی متناسب با زبان آموزان آنلاین می تواند راه دیگری برای حمایت از سفر آموزشی شما باشد. برخلاف تصور رایج که وام‌ها فقط برای کالج‌ها و دانشگاه‌های حضوری سنتی در دسترس هستند، بسیاری از وام‌دهندگان اکنون وام‌هایی را به‌طور خاص برای مدارک و دوره‌های آنلاین ارائه می‌دهند.

هنگام جستجوی وام های دانشجویی، اطمینان از اعتبار برنامه آنلاین بسیار مهم است. این یک عامل کلیدی در تعیین اینکه آیا کمک مالی فدرال یا وام های دانشجویی خصوصی در دسترس شما خواهد بود یا خیر است. می‌توانید با بررسی FAFSA و سایر پلتفرم‌ها مانند Sallie Mae یا Earnest شروع کنید، اما قبل از تعهد به هر وامی، مطمئن شوید که نرخ بهره، شرایط بازپرداخت و هرگونه حمایت وام گیرنده را که ممکن است در دسترس شما باشد مقایسه کنید.

اخذ گواهینامه ها و مجوزها

در بازار کار رقابتی امروز، گواهینامه ها و مجوزها می توانند به شما کمک کنند که برجسته شوید، و روز ملی آموزش آنلاین زمان بسیار خوبی برای تمرکز بر کسب چنین مدارکی است. چه به دنبال دریافت گواهینامه در مدیریت پروژه، بازاریابی دیجیتال، کدنویسی یا علم داده باشید، پلتفرم های متعددی وجود دارند که برنامه های صدور گواهینامه معتبر را به صورت آنلاین ارائه می دهند.

طیف گسترده ای از پلتفرم های آنلاین وجود دارد که دوره های صدور گواهینامه را ارائه می دهند که توسط کارفرمایان به رسمیت شناخته می شوند. در واقع، لینکدین دارای پلتفرم اختصاصی خود به نام یادگیری لینکدین است که به شما امکان می دهد مهارت های عملی را به دست آورید که می توانید در حرفه خود به کار ببرید. زمانی را به تحقیق در مورد پلتفرم‌های یادگیری آنلاین اختصاص دهید تا تصمیم بگیرید که کدام یک برای شما و نقش شما مناسب‌تر است، و استفاده از روز ملی آموزش آنلاین را به عنوان فرصتی برای انجام اقدامات لازم برای دریافت مجوز یا گواهی در نظر بگیرید.

ثبت نام در دوره های آنلاین

یکی از ساده ترین و مستقیم ترین راه ها برای جشن گرفتن روز ملی آموزش آنلاین، ثبت نام در یک دوره آنلاین جدید است. می‌توانید با بررسی پلتفرم‌هایی مانند Udemy، Skillshare و Khan Academy شروع کنید. علاوه بر این ها، بسیاری از دانشگاه های سنتی دوره های آنلاین خود را ارائه می دهند. چه به دنبال پیشرفت شغلی خود، کشف یک سرگرمی جدید، یا به سادگی گسترش دانش خود هستید، ثبت نام در یک دوره آنلاین می تواند راهی عالی برای سرمایه گذاری روی خودتان باشد.

دوره هایی را در نظر بگیرید که با پیشرفت حرفه ای یا علایق شخصی شما همخوانی دارند. به عنوان مثال، اگر به فناوری علاقه مند هستید، بوت کمپ های کدنویسی می توانند تجربه ارزشمند و عملی را در اختیار شما قرار دهند. برای اطلاعات بیشتر در مورد بوت کمپ های فناوری، وبلاگ قبلی ما را در اینجا بررسی کنید. بسیاری از پلتفرم ها گواهینامه ها را ارائه می دهند

نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید