فریبرز عرب نیا در فصل دوم سریال معروف امریکایی چه نقشی دارد؟ + عکس و خلاصه داستان

فریبرز عرب نیا در فصل اول و قسمت یک سریال هالیوودی نقشی کوتاهی را ایفا کرد. درباره این سریال و نقش عرب نیا در ان در این مطلب از دیبامگ بیشتر بخوانید.

فریبرز عرب‌نیا بازیگر سینما، تلوزیون و تئاتر کشورمان از ایفای نقش در یک سریال آمریکایی در کنار جف بریجز خبر داد. او در این مجموعه نقش یک شبه نظامی افغان را بازی می‌کند و حضورش اهمیت چندانی را برنمی‌انگیزد.

خضور فریبرز عرب نیا در فصل دوم سریال The Old Man

بازیگر «مختارنامه» در این مورد در شبکه‌های اجتماعی نوشت: «.. آغازی دوباره در بازیگری و این بار در هالیوود و از صفر رقم خورد تا با نقشی کوتاه در فصل دوم “The Old Man”، در اپیزود یکم و در کنار ‘Jeff Bridges’ و ‘John Lithgow’ با شما دیدار تازه کنم. با این امید که با کار‌ها و نقش‌های آینده، برای شما پرونده‌ای دریادماندنی به جا بگذارم.»

این سریال اکشن/جنایی درحال حاضر از شبکه FX درحال پخش است.

خلاصه سریال

پیرمرد (Old Man) یک مجموعه تلویزیونی درام و دلهره‌آور آمریکایی است که بر اساس رمانی به همین نام نوشته توماس پری در سال ۲۰۱۷ ساخته شده‌است.

این سریال توسط جاناتان‌ای. استاینبرگ و رابرت لوین توسعه داده شد و در ۱۶ ژوئن ۲۰۲۲ در شبکه اف‌ایکس نمایش داده شد. فصل اول شامل هفت قسمت است. در ۲۷ ژوئن ۲۰۲۲، این سریال برای فصل دوم تمدید شد.

خلاصه داستان سریال Old man
یک مأمور سابق سازمان اطلاعات مرکزی که در خانه‌ای فاقد هیچ گونه تکنولوژی زندگی می‌کند، مجبور می‌شود از کسانی که قصد کشتنش را دارند بگریزد.

نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید