روز جهانی پرنده خانگی چه روزی است؟ + تاریخچه و نحوه جشن گرفتن این روز

درباره روز جهانی پرنده خانگی در دیبامگ بیشتر بخوانید.

۱۷ سپتامبر | ۲۷ شهریورماه روز ملی پرندگان خانگی است. این فرصتی است برای شناخت و جشن گرفتن شادی که حیوان خانگی یک پرنده می تواند به زندگی شما بیاورد. روز ملی پرندگان خانگی هر ساله توسط ائتلاف لذت و مزیت پرندگان(BEAK) حمایت می شود.

روز جهانی پرنده خانگی

پرهای خود را بپوشانید و صدای آواز خود را گرم کنید زیرا ۱۷ سپتامبر روز ملی پرندگان خانگی است. این فرصتی است برای درک و جشن گرفتن شادی که والدین حیوان خانگی یک پرنده می تواند به زندگی شما بیاورد. روز ملی پرندگان حیوان خانگی هر سال توسط ائتلاف لذت بردن و مزیت پرندگان حمایت می شود. این سازمان مالکیت ایمن، سرگرم کننده و مسئولانه پرنده را ترویج می کند و نکات و ابزارهایی برای کمک به شما برای یافتن جفت پرنده خود دارد. آنها مجموعه ای از منابع عالی را برای دوستداران پرنده در همه ما جمع آوری کرده اند، از جمله اطلاعات زیادی در مورد پرندگان و تربیت پرندگان خانگی، و احتمالاً جذاب ترین مسابقه اینترنتی دانگ که تا کنون ساخته شده است.

انجمن محصولات حیوانات خانگی آمریکا می گوید که نزدیک به ۶ میلیون خانوار آمریکایی وجود دارد که پرنده دارند و در هر یک پرنده بخشی از خانواده است. به طوری که حدود ۱۴ درصد از والدین پرندگان حتی با پرندگان خود سفر می کنند. و مالکیت پرندگان تقریباً در بین هر نسلی گسترش یافته است. در کمال تعجب، هزاره‌ها با ۳۶ درصد بیشترین احتمال را دارند که پرنده داشته باشند، اما Baby Boomers و Gen Xers به ​​ترتیب با ۲۶ و ۲۴ درصد عقب‌تر نیستند. وقتی از آنها پرسیده شد که چرا پرنده دارند، ۶۴٪ گفتند که تماشا کردن و داشتن آنها در خانه سرگرم کننده است. ما فکر می کنیم این بهترین دلیل برای دوستی با یک پرنده و آوردن آن به خانه در این روز ملی پرندگان خانگی است.

تاریخچه روز ملی پرندگان خانگی

نگهداری از پرندگان به عنوان حیوان خانگی به ۴۰۰۰ سال قبل بازمی گردد. سومریان باستان – سخنرانان قدیمی ترین زبان نوشتاری شناخته شده جهان – ظاهراً پرندگان خانگی را همانطور که کلمه قفس پرنده داشتند نگهداری می کردند، و ما می دانیم که دریانوردان باستانی از پرندگان خانگی برای کمک به آنها برای کشف زمین استفاده می کردند (اگر پرنده آن را جاسوسی می کرد، از آنجا پرواز می کردند. ، در غیر این صورت با قایق می چسبند). پلینی بزرگ از رومیان باستان نوشت که از پرندگان به عنوان حیوان خانگی نگهداری می کردند، و حتی برخی از ژنرال های اسکندر مقدونی پرندگان خانگی را از فتوحات هند در قرن چهارم قبل از میلاد بازگرداندند.

در اوایل هزاره های گذشته، تربیت حیوانات خانگی در میان دربارهای سلطنتی اروپا رایج شد. قناری معروف در دهه ۱۳۴۰ به دربار سلطنتی پرتغال آورده شد و در اواخر قرن ۱۵ محبوبیت خاصی پیدا کرد. با کشف مسیرهای تجارت جهانی جدید، پرندگان از سراسر جهان، از جمله آمریکای تازه کشف شده، به خانه آورده شدند و خانه های برخی از مشهورترین پادشاهان اروپا را تزئین کردند.

امروزه، نزدیک به ۶ میلیون خانه در آمریکا با پرندگان خانگی وجود دارد و هرگز زمان بهتری برای سهیم شدن در بسیاری از راه‌هایی که پرندگان خانگی زندگی ما را غنی می‌کنند، وجود نداشته است. داشتن پرنده به عنوان یک شکل عالی از همراهی (۴۹٪ از آمریکایی ها)، کاهش دهنده استرس (۴۴٪) و برای بهبود سلامت (۲۵٪) مفید است. این اعداد نشان می دهد که انسان ها برای هزاران سال می دانند، داشتن پرندگان به عنوان حیوان خانگی می تواند به طور قابل توجهی زندگی شما را بهبود بخشد.

فعالیت های روز ملی پرندگان حیوان خانگی

پرنده خانگی خود را خوشحال کنید

شاید بخواهید کمی غذای اضافی یا یک اسباب بازی جدید به آنها بدهید. شاید برای پرسه زدن یا حتی چند نوازش اضافی در خارج از قفس وقت بیشتری داشته باشند. در واقع، هیچ راه اشتباهی برای لوس کردن پرنده خانگی شما وجود ندارد، اما روز NPB بهترین روز برای انجام این کار است.

عشق خود را نسبت به پرنده خانگی خود را با دیگران به اشتراک بگذارید

راه های زیادی وجود دارد که نشان دهید چقدر دوست دارید والدین پرنده خانگی باشید. تصاویر یا ویدیوها را در رسانه های اجتماعی به اشتراک بگذارید، در مورد داستان تجربه تان از نگهداری پرنده خانگی خود صحبت کنید، یا از فروشگاه یا نجات پرندگان محلی خود حمایت کنید.

والد پرنده خانگی بودن را در نظر بگیرید

اگر به فکر آوردن یک پرنده خانگی به خانه خود بوده اید، امروز روز مناسبی است تا کمی بیشتر در مورد پرنده مناسب برای سبک زندگی خود بیاموزید و شاید حتی سفر خود را برای آوردن یک دوست پردار به خانه آغاز کنید. چه راهی بهتر برای جشن گرفتن روز ملی پرندگان خانگی از این که آن را به روزی تبدیل کنید که تصمیم گرفتید خانه خود را به روی یک پرنده خانگی باز کنید؟

نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید