بابک بادکوبه کیست؟ بیوگرافی + فعالیت های هنری ، فرهنگی و تجاری او

با بیوگرافی و شرح فعالیت های بابک بادکوبه در دیبامگ همراه ما باشید.

بابک بادکوبه، بازیگر، مجری، تهیه‌کننده و کارآفرینی است که با نقش‌آفرینی در سریال محبوب “در خانه” به کارگردانی مسعود کیمیایی پا به عرصه شهرت گذاشت. وی فعالیت هنری خود را از کودکی آغاز کرد و در طول سال‌ها در عرصه‌های مختلفی نیز فعالیت داشته است. در ادامه درباره جزئیات کاملتری از بابک بادکوبه خواهید خواند.

بیوگرافی بابک بادکوبه

بابک بادکوبه، متخصص ارتباطات، تبلیغات، بازاریابی و مشاور کسب و کار، متولد ۹ شهریور ۱۳۵۶ در تهران است. او در رشته های مختلفی تحصیل کرده است. لیسانس خود را در رشته کارگردانی سینما از دانشگاه سوره، فوق لیسانس بازاریابی از دانشگاه پیام نور،فوق لیسانس بازاریابی از دانشگاه نوما فرانسه و دکتری مدیریت کسب و کار از دانشگاه ایپک فرانسه گرفته. بابک بادکوبه از خانوادهای فرهنگی و هنری است. پدرش محمدرضا بادکوبه از مدیران سابق تلویزیون بوده است.

فیلم ها و سریال های بابک بادکوبه

او از سن ۶ سالگی فعالیت خود را با عنوان بازیگری اغاز نمود و دهه ها ادامه داد. فعالیت حرفه ای وی در سینما در سال ۱۳۶۹ با بازی در فیلم «سفر جادویی» به کارگردانی ابوالحسن داوودی شروع شد٬ همچنین در کارنامه هنری او تجربه بازی در فیلم «هم خانه» به کارگردانی مهرداد فرید امروزه نوستالژی دهه شصت است.
در اواخر سال ۱۳۹۳ برنامه زنده تلویزیونی «اینجا آینده» را که شامل چند قسمت مختلف با موضوعات اجتماعی، سیاسی، ورزشی بود؛ با تهیه کنندگی و اجرای خود بر روی آنتن شبکه یک برد.

در دیبامگ بخوانید: بیوگرافی الیکا ناصری [عکس های ابرا در سریال یاغی]

عکس کودکی بابک بادکوبه

در سال ۱۳۹۶ سرمایه گذاری فیلم سینمایی «درساژ» به کارگردانی برادرش پویا را به عهده گرفت. این فیلم پرافتخارترین فیلم سال ۹۶ سینمای ایران از لحاظ دریافت جوایز داخلی و بین المللی بود. آخرین فعالیت او در سینما در سال ۱۳۹۹ فیلم «تارا» به کارگردانی کاوه قهرمان به عنوان سرمایه گذار است. همچنین بابک بادکوبه به عنوان عضو تهیه کنندگان سینمای مستقل ایران٬ سرمایه‌گذار و تهیه‌کننده فیلمهای کوتاه همسایه طبقه بالادر سال ۱۳۹۶، مریخ در سال ۱۳۹۵، بلیط به بهشت در سال ۱۴۰۰ ومسافرخانه هدایت ۱۴۰۱ بوده‌است.

بابک بادکوبه حتی به دنیای انیمیشن هم ورود کرده است. از سال ۱۳۸۳ بابک بادکوبه شروع به تولید انیمیشن برای کودکان کرد و تا سال ۱۳۹۳ به تولید بیش از ۲۵۰۰ دقیقه سریال و فیلم انیمیشن با موضوعات اجتماعی، فرهنگسازی و آموزش و سرگرمی کودکان پرداخت.

بابک بادکوبه در کنار اکبر عبدی

فعالیت های فرهنگی بابک بادکوبه

او موسس مدرسه بادکوبه است که به صورت تخصصی به آموزش ارتباطات تبلیغات و بازاریابی و برند می پردازد. همچنین فصلنامه و انتشارات بادکوبه که متخصص در محتوا به روز و علمی ارتباطات٬ تبلیغات و برندسازی توسط بابک بادکوبه بنیان گذاشته شده.

فعالیت های تجاری بابک بادکوبه

بابک بادکوبه همچنین به حوزه تبلیغات و بازاریابی نیز ورود کرده و در این زمینه نیز فعال است. او در بیش از بیست سال فعالیت حرفه ای در زمینه تبلیغات، ساخت و تهیه کنندگی٬ آگهی های تلویزیونی شاخصی را با موضوعات مختلف اجتماعی، فرهنگی و تجاری در ایران انجام داده است.

نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید