پریزاد سریال طوبی کیست؟ بیوگرافی زهرا سزاوار و همسرش

با بیوگرافی زهرا سزاوار بازیگر نقش پریزاد در سریال طوبی همراه ما در دیبامگ باشید.

زهرا سزاوار بازیگر نقش پریزاد در سریال طوبی می باشد. درباره این بازیگر و زندگی شخصی و حرفه ای وی در دیبامگ بخوانید.

بیوگرافی

زهرا سزاوار، بازیگر جوان دهه هفتادی است که به تازگی با اولین حضور جدی تلویزیونی‌اش در سریال پرمخاطب «طوبی» توجه مخاطبان را به خود جلب کرده است. این بازیگر جوان تئاتر از فارغ التحصیلان بازیگری کارگاه آوا (کارگاه بازیگری سینما ابراهیم ابراهیمیان) می باشد که برای اولین بار در سریال میدان سرخ بازی کرده است. درباره زندگی شخصی و وضعیت تاهل وی اطلاعاتی در دسترس نیست.

شروع فعالیت هنری

این بازیگر جوان به واسطه حضور در کارگاه آوا در سریال نمایش خانگی میدان سرخ به کارگردانی ابراهیم ابراهیمیان در نقش سروین بازی کرده است و سپس در تئاتر و اولین حضورش در تلویزوین را در سریال طوبی تجربه کرده است.

بازیگر نمایش عمارت قدیمی

سعید داخ بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون و کارگردان و طراح تئاتر با اشاره به اجرای نمایش «عمارت قدیمی» در پردیس تئاتر شهرزاد عنوان کرد که این اثر نمایشی براساس داستان‌ های کوتاه ریموند کارور نویسنده و شاعر سرشناس آمریکایی به نگارش درآمده است.

این نمایش اثری اجتماعی است و براساس داستان‌ هایی از ریموند کارور توسط حمیدرضا نعیمی به زیبایی به نمایشنامه تبدیل شده است. داستان‌های کارور به زندگی طبقات پایین در آمریکا می‌ پردازد که این نمایشنامه نیز در راستای همین مضامین نوشته شده است.

مهرداد طهماسبی، هلن نقی لو، فاطمه یونسی، ساینا رضا نژاد، عماد آلبوشوکه، سودا همرنگ، احسان راد، میچکا خدابنده لو، زهرا سزاوار، شادی سعید خو، درسا مهری، الیاس بهرامی، محمدرضا شجاعی بازیگران این اثر نمایشی هستند.

نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید