۱۶ جمله کوتاه و بلند من یک دانش آموز هستم …

با مجموعه جملات کوتاه و بلند من یک دانش آموز هستم با ما همراه باشید.

در ادامه این مطلب در دیبامگ با جملات جالب کوتاه و بلندی که با من یک دانش آموز هستم ساخته‌ایم همراه ما باشید.

من یک دانش آموز هستم

۱. من یک دانش‌آموز هستم که هر روز با کنجکاوی و اشتیاق، در مسیر یادگیری قدم برمی‌دارم، زیرا می‌دانم که با کسب دانش و مهارت، می‌توانم آینده‌ای بهتر برای خودم و جامعه‌ام رقم بزنم. هر صفحه از کتاب‌ها برای من دنیای تازه‌ای است و هر مسئله جدید فرصتی برای تقویت توانایی‌های فکری و رشد شخصی‌ام به شمار می‌آید.

۲. من یک دانش‌آموز هستم که با هر روز درس خواندن، یک قدم به رویاهایم نزدیک‌تر می‌شوم و برای آینده‌ای بهتر تلاش می‌کنم.

۳. من یک دانش آموز هستم و فکر می کنم لازمه تحقق و ایجاد مدارس بانشاط، تغیر نگرش و نگاه نو و جدید اولیا و مربیان مدرسه در خصوص زیباسازی و بهسازی فضای مدارس است چرا که فضای زیبا و شاداب تاثیر زیادی در پیشرفت تحصیلی و روحیه دانش‌آموزان و معلمان دارد.

۴. من یک دانش‌آموز هستم و باور دارم که تلاش‌های امروز من، پایه و اساس فردایم را می‌سازد. هر بار که در کلاس به درس‌های جدید گوش می‌دهم، یا شب‌ها برای امتحان آماده می‌شوم، احساس می‌کنم که این زحمات، نتیجه‌های بزرگی خواهند داشت و مرا برای رویارویی با چالش‌های آینده آماده خواهند کرد.

۵. من یک دانش‌آموز هستم و هر روز با شوق یادگیری وارد کلاس می‌شوم، چون می‌دانم که دانش درهای بسیاری را به رویم باز خواهد کرد.

۶. من یک دانش آموز هستم و می دانم که انسان شاداب، پویا و پرتحرک‌ به زندگی امیدوار است و برای رسیدن به اهداف خود سرسختانه تلاش می‌کند برعکس انسان افسرده و اندوهگین ‌و بی‌تحرک، احساس خستگی، درماندگی و ناامیدی می‌کند و در برابر مشکلات، ناتوان و عاجز است .

۷. من یک دانش‌آموز هستم که می‌دانم یادگیری تنها محدود به درس‌های کتاب نیست؛ بلکه رفتار و اخلاق، مسئولیت‌پذیری و همکاری با دیگران هم بخش مهمی از آن است. در مدرسه یاد می‌گیرم که چطور با دیگران تعامل کنم، در کارهای گروهی شرکت کنم و به فکر ساختن جامعه‌ای باشم که در آن انسان‌ها در کنار هم، رشد و پیشرفت کنند.

من یک دانش آموز هستم

۸. من یک دانش‌آموز هستم که باور دارم تلاش‌هایم امروز، دستاوردهای فردای من را می‌سازد.

۹. من یک دانش آموز هستم و معتقدم که مدیر مدبّر با ایجاد فضایی سرشار از صمیمیت موجبات افزایش روحیه‌ گروهی، اعتمادسازی و ایجاد جو عاطفی، دوستانه و شاد را فراهم می‌آورد. و با ایجاد روحیه مشارکت‌پذیری در دانش‌آموزان، معلّمان و اولیای دانش‌آموزان در اداره مدرسه می‌تواند جو عاطفی و شادی ایجاد کند و با ایجاد جو احترام متقابل میان معلّمان و دانش‌آموزان زمینه ارتقای کیفیت آموزشی ثمربخش و احساس رضایت‌مندی را در مدرسه به وجود می‌آورد. نباید فراموش کرد معلّم، شادابی و سرزندگی را با آگاهی و اطلاعات نو و روش‌هایی بدیع و مبتکرانه می‌آفریند و کلاس را شاد می‌کند.

۱۰. من یک دانش‌آموز هستم که هدف‌ها و رویاهای بزرگی دارم. می‌خواهم از زمان و فرصت‌هایی که امروز دارم بهترین بهره را ببرم تا بتوانم روزی به فردی تبدیل شوم که هم برای خودم و هم برای دیگران الهام‌بخش باشم. با هر گامی که در مسیر یادگیری برمی‌دارم، بیشتر به این هدف نزدیک‌تر می‌شوم و با هر چالشی که روبه‌رو می‌شوم، اعتمادبه‌نفس و پختگی بیشتری پیدا می‌کنم.

۱۱. من یک دانش‌آموز هستم و همیشه با انگیزه‌ای تازه به دنبال کشف جهان اطرافم و یادگیری چیزهای نو می‌روم.

۱۲. من یک دانش آموز هستم و ایمان دارم که چهره‌ شاداب و متبسم معلّم در ایجاد کلاس شاد و روابط صمیمانه بسیار موثر است، استفاده از انواع تکنولوژی آموزشی در کلاس و نمایش فیلم‌های آموزشی در خلال برنامه درسی به دانش‌آموزان اجازه می‌دهد که با اعتماد به نفس و بدون هیچ‌گونه ترس و واهمه‌ای صحبت و اظهارنظر کنند.

۱۳. من یک دانش‌آموز هستم و هر صبح با انگیزه و امید، به کلاس می‌روم. باور دارم که این دوران بهترین فرصت برای ساختن شخصیت و آرزوهای من است و می‌دانم که هر زحمتی که امروز می‌کشم، در آینده به شکل موفقیت و خوشبختی برمی‌گردد.

۱۴. من یک دانش‌آموز هستم که به اهمیت اخلاق، مسئولیت‌پذیری و همکاری با دیگران در کنار یادگیری علمی معتقدم.

۱۵. من یک دانش آموز هستم و آگاه هستم به اینکه فضای شاداب و دوست داشتنی مدرسه تاثیر زیادی در شکوفایی استعدادها * خلاقیت * پیشرفت تحصیلی * کارایی * پویایی و زنده دلی در ما دانش آموزان دارد.

۱۶. من یک دانش آموز هستم و معتقدم که مدیر مدبّر با ایجاد فضایی سرشار از صمیمیت موجبات افزایش روحیه‌ گروهی، اعتمادسازی و ایجاد جو عاطفی، دوستانه و شاد را فراهم می‌آورد. و با ایجاد روحیه مشارکت‌پذیری در دانش‌آموزان، معلّمان و اولیای دانش‌آموزان در اداره مدرسه می‌تواند جو عاطفی و شادی ایجاد کند و با ایجاد جو احترام متقابل میان معلّمان و دانش‌آموزان زمینه ارتقای کیفیت آموزشی ثمربخش و احساس رضایت‌مندی را در مدرسه به وجود می‌آورد. نباید فراموش کرد معلّم، شادابی و سرزندگی را با آگاهی و اطلاعات نو و روش‌هایی بدیع و مبتکرانه می‌آفریند و کلاس را شاد می‌کند.

نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید