فهرست کامل شماره تلفن های مراکز اداره برق اصفهان [قطعی، حوادث، امور مشترکین]

در ادامه این مطلب لیست کاملی از شماره تلفن های مراکز برق اصفهان، قرار داده شده است.

در دنیای پرشتاب امروز، دسترسی به خدمات ضروری از اهمیت بالایی برخوردار است. یکی از این خدمات حیاتی، تامین برق است که نقش مهمی در زندگی روزمره و فعالیت‌های اقتصادی ما ایفا می‌کند. شهر اصفهان به عنوان یکی از بزرگترین و پرجمعیت‌ترین شهرهای ایران، دارای شبکه‌ی گسترده‌ای از مراکز اداره برق است که وظیفه‌ی تامین، توزیع و نگهداری از سیستم برق را بر عهده دارند.

دسترسی به شماره تلفن‌های این مراکز، برای شهروندان اصفهانی در مواقع ضروری مانند قطعی برق، مشکلات مربوط به انشعابات، و یا درخواست خدمات پشتیبانی، امری ضروری و اجتناب‌ناپذیر است. این اطلاعات به شهروندان کمک می‌کند تا در سریع‌ترین زمان ممکن با مراکز مربوطه تماس گرفته و مشکلات خود را مطرح کنند.

در این مقاله از دیبامگ، به معرفی شماره تلفن‌های مراکز اداره برق اصفهان خواهیم پرداخت. با ما همراه باشید.

شماره تلفن های مراکز اداره برق اصفهان

ستاد شرکت (ساختمان مرکزی)
۰۳۱۳۶۲۷۳۰۱۱-۱۴

معاونت بهره برداری و دیسپاچینگ
۰۳۱۳۳۷۷۰۲۱۰

انبار مرکزی
۰۳۱۳۳۸۰۹۱۸۷

روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق شهرستان اصفهان

  • تلفنخانه: ۲-۳۲۲۴۰۶۸۰
  • تلفاکس دبیرخانه: ۳۲۲۲۵۸۳۲
  • تلفن مرکز سمیع: ۳۸۱۲۱
  • تلفن پرداخت غیر حضوری: ۱۵۲۱
  • فاکس : ۳۲۲۴۰۶۸۷، تلفن :۳۶۶۲۹۵۰۲

امور برق مركز
۳۲۳۵۷۶۵۵

امور برق شمال غرب
تلفن: ۷-۳۳۲۰۴۳۳۵

امور برق غرب
۵ -۳۷۲۸۸۴۴۴

تلفن امور برق شمال
۷- ۳۵۵۴۱۱۲۶

تلفن امور برق جنوب شرق
۴- ۳۶۲۹۱۸۰۲

تلفن امور برق جنوب غرب
۴-۳۶۲۹۱۸۰۲

مرکز فوریت های برق اصفهان

جهت اعلام حوادث برق و یا مواردی همچون پیگیری قطعی برق شهر بهارستان می توانید با سامانه یکپارچه حوادث و فوریت های برق اصفهان تماس بگیرید. سایر شهرهای کشور در صورت تماس با این شماره به مرکز مرتبط با شهر خود وصل می شوند.

  • شماره تماس: 121
  • ارتباط با کارشناس حوادث برق: داخلی 1
  • مرکز خدمات غیر حضوری شرکت برق
  • شماره تماس مرکز سمیع : 1521

داخلی های مرکز سمیع:

  • ثبت درخواست انشعاب جدید: عدد 1
  • دریافت خدمات پس از فروش: عدد 2
  • اطلاع از آخرین مبلغ بدهی و پرداخت قبض برق: عدد 3
  • ثبت کیلو وات کنتور در صورت عدم حضور در زمان مراجعه مأمور اداره برق: عدد 4
  • اعلام پرداخت بدهی بعد از قطع و یا صدور اخطاریه: عدد 5
  • ثبت و یا اصلاح شماره موبایل مربوط به کاربر کنتور: عدد 6
  • ارتباط با کارشناسان جهت پاسخگویی به سوالات: عدد 7
  • درخواست تسویه حساب قبض برق: عدد 8
  • ثبت پیشنهادات، انتقادات و شکایات: عدد 9

نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید