فال ابجد روزانه چهارشنبه ۲۴ مرداد ۱۴۰۳ | پیشگویی فال ابجد فردا برای شما

فال ابجد یکی از قدیمی‌ترین روش‌های فال‌گیری است که بر اساس حروف الفبای فارسی و ارزش عددی آن‌ها انجام می‌شود. این نوع فال بر اساس اعتقاد به وجود فرشتگان و ملکوت و تأثیر آن‌ها بر زندگی انسان‌ها صورت می‌گیرد. در این پست با فال ابجد روزانه چهارشنبه ۲۴ مرداد ۱۴۰۳ بر اساس ماه تولد همراه ما باشید.

فال ابجد روزانه بر اساس ماه تولد 👇
فروردین اردیبهشت خرداد تیر
مرداد شهریور مهر آبان
آذر دی بهمن اسفند
فال ابجد روزانه بر اساس ماه تولد 👇
فروردین اردیبهشت خرداد
تیر مرداد شهریور
مهر آبان آذر
دی بهمن اسفند
فال ابجد روزانه

فال ابجد روزانه متولد فروردین

ترکیب حروف: آ د د
وضعیت فال: خوب

نتیجه فال:
نتیجه فال به نسبت خوب است ولی عالی نیست. اگر فرد راحت طلبی هستی برای آنچه که فال گرفته ای منصرف شو چرا که نتیجه آن قطعا پشیمانی است. زنی با قد کوتاه و چهره‌ای سفید در تلاش برای فریب توست، مراقب باش که در دام او گرفتار نشوی. قصد سفری کرده‌ای که بهتر است دو هفته آن را به تعویق بیندازی. این روزها از نظر روحی حال و روز خوبی نداری، زمان سریع می‌گذرد و فرصت‌ها از دست می‌رود پس غصه چرا؟ به خدا توکل کن که همه چیز در دست اوست.

فال ابجد روزانه متولد اردیبهشت

ترکیب حروف: آ ج د
وضعیت فال: عالی

نتیجه فال:
شکر گذار خداوند باش که به هر آرزویی که در سر داری می‌رسی. چه این آرزو مالی و مادی باشد چه معنوی و روحانی. از مشکلات و سختی‌ها نجات پیدا می‌کنی و شادی در زندگیت سرازیر می‌شود. به زودی پول، پست یا مقام بسیار مهمی بدست می‌آوری. اگر قصد انجام کاری را داری شکن نکن و با قدرت انجامش بده.

فال ابجد روزانه متولد خرداد

ترکیب حروف: آ ب د
وضعیت فال: عالی

نتیجه فال:
به زودی گشایشی عظیم در زندگیت رخ خواهد داد. دست به هر چه می‌زنی طلا شده و در هز پست و مقام سربلند می‌شوی. اگر تصمیم برای ازدواج، رفتن به سفر یا معاملات مادی و تجاری داری انجام بده. در هر موقعیتی که باشی بهترین‌ها برایت رقم خواهد خورد. فرزندی نصبتان می‌شود که قدمش بسیار خیر است.

فال ابجد روزانه متولد تیر

ترکیب حروف: ب ج ج
وضعیت فال: بد

نتیجه فال:
با مشکلات زیادی روبرو بوده و در حال مبارزه با آن‌ها هستی. بهتر است متواضع باشی و خودخواهی را کنار گذاری. اصرار بیش از حد به یک موضوع نتیجه مطلوبی برایت نخواهد داشت. اگر قصد انجام معاملات پولی داری توصیه می‌شود به زمان دیگری موکول کنید. این روزها طبیعی است همه چیز بر وفق مرادتان نباشد.

فال ابجد روزانه متولد مرداد

ترکیب حروف: ب آ ج
وضعیت فال: خوب

نتیجه فال:
بزودی به مراد دلت خواهی رسی. ایام خوب و خوشی در راه است. بهتر است با توکل به خدا تشویش و نگرانی را از دل خارج کنی. اگر در این روزها دچار مشکلات مالی شده‌ای به زودی برطرف خواهد شد ولی برای رسیدن به پول بیشتر باید صبور باشی.

فال ابجد روزانه متولد شهریور

ترکیب حروف: ب د ب
وضعیت فال: خوب

نتیجه فال:
اگر این روزها با مشکلاتی دست و پنجه نرم می‌کنی نگران نباش. به زودی همه چیز حل خواهد شد فقط نباید از دیگران بیش از حد انتظار و توقع داشته باشی. اگر با کسی دچار دعوا و خصومتی شده‌ای در صورتی که صبر پیشه کنی همه چیز به نفع تو تمام خواهد شد. شخصی به شما پیشنهاد کاری می‌دهد، توصیه می‌شود که آن را بپذیرید.

فال ابجد روزانه متولد مهر

ترکیب حروف: ب د د
وضعیت فال: بد

نتیجه فال:
به نظر می‌رسد اوضاع چندان بر وفق مرادت نیست. توصیه می‌شود از خواسته و نیتی که داری منصرف شوی چون چندان به صلاح تو نیست. البته این اوضاع و موقعیت موقتی است و به زودی همه چیز حل خواهد شد. مراقب خودت باش و به خدا توکل کن تا از شر فتنه دشمنانت در امان بمانی. اگر کسی تو را نصیحت کرد برای آن گوش شنوا داشته باش.

فال ابجد روزانه متولد آبان

ترکیب حروف: ب آ آ
وضعیت فال: خوب

نتیجه فال:
طالع شما در این فال نشانه صحت و سلامتی است. در هفته گذشته به بیماری‌ای گرفتار شده بودید که اکنون رو به بهبودی است. اگر در این روزها قصد سفر یا جابجایی دارید تردید نکنید. در آینده این سفر و جابجایی به نفع شما تمام خواهد شد. کار جدیدی را شروع خواهید که شما را از نظر مالی در وضعیت بسیار خوبی قرار خواهد داد. مراقب اطرافیان تنگ نظر باشید و اصلا به خودتان غره نشوید.

فال ابجد روزانه متولد آذر

ترکیب حروف: آ د آ
وضعیت فال: خوب

نتیجه فال:
به دلیل داشتن طالع روشن و نیکو، اکنون زمان مناسبی برای معامله‌های پر ریسک است. به لطف خدا زندگیت سر و سامان گرفته و سختی‌ فرسنگ‌ها از تو دور خواهند شد. اگر مسافری در سفر داری به سلامت باز خواهد گشت. از انجام چند کار هم زمان نترسید، شما می‌توانید همه را با هم مدیریت نمایید. شرایط با تو موافق است و به مقصودت می‌رسی. 

فال ابجد روزانه متولد دی

ترکیب حروف: ج آ‌ د
وضعیت فال: متوسط

نتیجه فال:
بهتر است در زندگی صبور باشی. تعجیل در کار نه تنها موثر است بلکه نتیجه را تحت تاثیر قرار داده و آن را بدتر خواهد کرد. خداوند همه بندگانش را دوست دارد پس نگران مشکلات به وجود آمده نباش. به جای تشویش، دلشورگی و نا آرامی، به خودت فرصت بده تا راه موفقیت به رویت باز شود.

فال ابجد روزانه متولد بهمن

ترکیب حروف: ج آ ‌آ
وضعیت فال: خوب

نتیجه فال:
طالع خوب و روشنی داری. به نیتی که برای آن فال گرفته‌ای خواهی رسی فقط باید کمی منتظر بمانی. از افکار، نیات خصمانه و کسب مال حرام بیرون بیا. خداوند روزی تو را خواهد داد پس این همه خودت را به آب و آتش نزن. اگر گمشده‌ای داری به زودی آن را پیدا خواهی کرد. خبر خوشحال کننده‌ای به تو می‌رسد که باعث تغییراتی در زندگیت می‌شود.

فال ابجد روزانه متولد اسفند

ترکیب حروف: د ب ب
وضعیت فال: خوب

نتیجه فال:
نیتی که برای آن فال گرفته‌ای خوب است. بهتر است انجامش دهی چرا که در آن به موفقیت بزرگی دست خواهی یافت. نگران نباش که غم‌ها و سختی‌ها از تو دور خواهند شد. از گفتن راز دلت به دیگران بپرهیز. فاش شدن رازها ممکن است در آینده برایت مشکل ساز شود. در همه امور از یاد خدا غفلت مکن که او بهترین راهنمای زندگی است. 

 

نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید