فال ابجد روزانه سه شنبه ۲۰ شهریور ۱۴۰۳ ؛ فال ابجد فردا برای متولدین هر ماه

فال ابجد یکی از قدیمی‌ترین روش‌های فال‌گیری است که بر اساس حروف الفبای فارسی و ارزش عددی آن‌ها انجام می‌شود. این نوع فال بر اساس اعتقاد به وجود فرشتگان و ملکوت و تأثیر آن‌ها بر زندگی انسان‌ها صورت می‌گیرد. در این پست با فال ابجد روزانه سه شنبه ۲۰ شهریور ۱۴۰۳ بر اساس ماه تولد همراه ما باشید.

فال ابجد روزانه بر اساس ماه تولد 👇
فروردین اردیبهشت خرداد تیر
مرداد شهریور مهر آبان
آذر دی بهمن اسفند
فال ابجد روزانه بر اساس ماه تولد 👇
فروردین اردیبهشت خرداد
تیر مرداد شهریور
مهر آبان آذر
دی بهمن اسفند
فال ابجد روزانه

فال ابجد روزانه متولد فروردین

ترکیب حروف: آ ب ب
وضعیت فال: بد

نتیجه فال:
اوضاع اصلا بر وفق مرادتان نیست. نیتی که در سر داری را رها کن. بهتر است صبور باشی تا گشایشی در کارها پدید آید. تلاش بیهوده و دست و پا زدن‌های الکی نتیجه‌ای جز بیشتر فرو رفتن در وضعیت کنونی ندارد. از دروغ دوری کن چرا که عده‌ای قصد تهمت زدن به تو را دارند. تنها توکل به خداست که می‌تواند نجت دهنده تو از این احوال نابسامان باشد.

فال ابجد روزانه متولد اردیبهشت

ترکیب حروف: ب ج آ
وضعیت فال: متوسط

نتیجه فال:
بهتر است نیتی که در سر داری را انجام ندهی چرا که در آینده موجب تشویش و نگرانی تو خواهد شد. پس آن را از ذهن و فکرت بیرون گردان. اگر در این روزها مسافری در سفر داری نگران وضعیتش نباش. به لطف خداوند صحیح و سالم خواهد برگشت. توکل به خدا داشته باش اوست که ناظر و شاهد همه کارهاست و انشالله به مقصودت خواهی رسی.

فال ابجد روزانه متولد خرداد

ترکیب حروف: ب ب آ
وضعیت فال: خوب

نتیجه فال:
صبر پیشه کنید تا نیتتان برآورده گردد. به قول قدیمی‌ترها عجله کار شیطانه و با آن نمی‌توان به نتیجه مطلوب رسید. اگر منتظر شنیدن خبر از جانب شخص خاصی هستید، به زودی خبر از او به شما می‌رسد. قصد فروش کالا یا ملکی را دارید، بهتر است صبر کنید و این فروش را به تعویق بیندازید. نگران اوضاع آینده نباش که با توکل به خدا آینده در دستان توست.

فال ابجد روزانه متولد تیر

ترکیب حروف: د آ ب
وضعیت فال: بد

نتیجه فال:
از انجام کاری که در ذهن داری بپرهیز چرا که هیچ خیری برای تو در آن نیست. رنج و آسیبی که این روزها تو را درگیر کرده ناشی از حسادت و تنگ نظری دیگران است. صبر پیشه کن تا خداوند گره از کارت باز کند. رازی در دل داری که نباید آن را برای کسی بازگو کنی. به خدا توکل کن تا هر انچه به صلاحت هست رقم خورد.

فال ابجد روزانه متولد مرداد

ترکیب حروف: آ ب آ
وضعیت فال: متوسط

نتیجه فال:
هر چند که کارهایت به زودی سر و سامان می‌گیرد ولی این روزها طالعت چندان روشن نیست. تنها با همت و اراده خود می‌توانی به آنچه که طالب آنی برسی. به جز خداوند بر کس دیگری تکیه نکن. بهتر است در زندگی از بدگویی دیگران دوری کنی چرا غیبت و بد ذاتی نتیجه‌ای چز دردسر در آینده نخواهد داشت.

فال ابجد روزانه متولد شهریور

ترکیب حروف: د د ج
وضعیت فال: خوب

نتیجه فال:
نیتی که در سر داری خوب است ولی به زودی به نتیجه نخواهد رسید. صبور باش و تا چهل روز دیگر شکیبایی کن. خداوند پاداش صبر و بردباری تو را خواهد داد. آنچنان گشایشی در زندگی برایت رخ خواهد داد که خودت هم انتظارش را نداری. بر سر دو راهی مانده‌ و باید تصمیم مهمی بگیری. نگران نباش که هر تصمیمی بگیری در آن موفق خواهی شد.

فال ابجد روزانه متولد مهر

ترکیب حروف: ج د آ
وضعیت فال: بد

نتیجه فال:
دست از دعوا و خصومت با دیگران بردار. این همه فتنه و بلا که برپا می‌کنی در آخر دامن خودت را خواهد گرفت. رنجیدن دیگران نتیجه‌ای جز ضرر و بد اقبالی نخواهد داشت. طالع تو آنچنان هم بد نیست ولی این کارهای فتنه انگیز توست که نمی‌گذارد در گشایش و رحمت به رویت باز شود. از خداوند طلب کمک کن تا از این شر رهایی یابی.

فال ابجد روزانه متولد آبان

ترکیب حروف: ج ج د
وضعیت فال: متوسط

نتیجه فال:
طالع روشنی برایت پیدا نیست ولی خیلی هم نگران نباش. بالاخره نحسی روزهای اخیر پایان می‌یابد و به مطلوبت خواهی رسید. در مورد موضوعات مختلفی نگران هستی که تنها با صبر و توکل بر خدا برطرف خواهد شد. در خواندن نماز اول وقت کاهلی نکن و رازهایی که در دل داری را به هیچ وجه فاش نکن. 

فال ابجد روزانه متولد آذر

ترکیب حروف: د آ آ
وضعیت فال: خوب

نتیجه فال:
با همت بلند و اراده آهنینت می‌توانی به مراد دلت برسی. نزدیک به قله موفقیت هستی و تنها یک قدم تا رسیدن به آن فاصله داری. نیت پاک داشته باش تا خداوند در مواقع سختی دستت را بگیرد. اگر مال یا چیزی را از دست داده‌ای گله نکن چرا که خداوند بهتر از هرکس صلاح بندگانش را می‌داند.

فال ابجد روزانه متولد دی

ترکیب حروف: ج د ج
وضعیت فال: متوسط

نتیجه فال:
روزگار سر جنگ با تو ندارد، این تویی که خود را درگیر او می‌کنی. اگر صبور باشی در رحمت به رویت باز شده و گشایشی در کارت رخ خواهد داد. اگر از خداوند قطع امید کرده‌ای بهتر است دوباره به او روی بیاوری. مراقب خودت باش که کسی در فکر آسیب زدن به توست.  

فال ابجد روزانه متولد بهمن

ترکیب حروف: د ج ب
وضعیت فال: خوب

نتیجه فال:
بهتر است در این روزهای پر خیر و برکت خود را به خدا نزدیک کنی تا به آرامش برسی. در چند روز آینده خبر خوشی به تو خواهد رسید. این خبر می‌تواند در مورد پیدا شدن گمشده‌ای یا وصول طلبی قدیمی باشد. شخصی مشکل آفرین کنارت وجود داشته که باید از آن فاصله بگیری. با مشورت گرفتن از دوستان قابل اعتماد می‌توانی در معامله‌های تجاری سود زیادی کسب کنی، پس از آن‌ها غافل مباش.

فال ابجد روزانه متولد اسفند

ترکیب حروف: د د آ
وضعیت فال: خوب

نتیجه فال:
طالع روشنی در فالت دیده می‌شود. به زودی بر افرادی که با تو خصومت دارند غلبه می‌کنی. این روزها روزهای خوبی برای انجام معامله تجاری یا برقراری روابط عاطفی است. در چند روز آینده با زنانی در اطراف بگو مگو می‌کنی. نگران نباش گزندی به تو وارد نشده و برنده این درگیری تو خواهی بود.

 

نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید