علامت t1, t2, t3 در کولرهای گازی به چه چیزی اشاره دارد؟

آیا میدانید علامت t1, t2, t3 در کولرهای گازی به چه چیزی اشاره دارد؟ با ما در دیبامگ همراه باشید تا معنی و مفهوم این علامت ها را بدانید.

در هنگام خرید کولر گازی حتما به کلاس آب و هوایی و شرایطی که می تواند در آن بازدهی بهتری داشته باشد، توجه داشته باشید. درواقع کولر گازی ها با توجه به اقلیم های متفاوت آب و هوایی به سه گروه T2، T1 و T3 دسته بندی شده اند. بنابراین کلاس آب و هوایی را T با مشخص کرده اند و هر کدام مناسب شرایط اقلیمی مختص به خود هستند. در ادامه این مطلب از دیبامگ برای شما توضیح خواهیم داد که هر یک از علامت های T1, T2, T3 به چه چیزی اشاره دارد.

علامت t1, t2, t3 در کولرهای گازی به چه چیزی اشاره دارد؟

درجه بندی کلاس آب و هوای کولر گازی مانند T1، T2، T3 و T4 نشان دهنده مناسب بودن دستگاه برای شرایط مختلف محیطی بر اساس سطوح دما و رطوبت است. این رتبه بندی ها به مصرف کنندگان کمک می کند تا تهویه مطبوع مناسب را برای شرایط آب و هوایی خاص خود انتخاب کنند. در اینجا به تفکیک کلاس ها آمده است:

T1 (گرمسیری): برای استفاده در دماهای تا ۴۳ درجه سانتیگراد (۱۰۹ درجه فارنهایت) طراحی شده و معمولاً برای آب و هوای گرمسیری مناسب است.

T2 (Subtropical): مناسب برای دماهای بین ۱۶ درجه سانتی گراد تا ۳۲ درجه سانتی گراد (۶۱ درجه فارنهایت تا ۹۰ درجه فارنهایت). برای مناطق نیمه گرمسیری خوب است.

T3 (معتدل): برای دمای بین ۱۶ تا ۳۰ درجه سانتی گراد (۶۱ درجه فارنهایت تا ۸۶ درجه فارنهایت) رتبه بندی شده است. بهترین برای آب و هوای معتدل.

T4 (قطبی): برای دماهای پایین تر، معمولاً زیر ۱۶ درجه سانتی گراد (۶۱ درجه فارنهایت) طراحی شده است. مناسب برای آب و هوای سرد.

درمجموع این رتبه بندی ها تضمین می کند که واحد تهویه مطبوع به طور موثر در محیط مورد نظر کار می کند و عملکرد خنک کننده بهینه را ارائه می دهد.

نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید