سرنوشت آرش محمودی بازیگر نقش جواد در سریال در خانه + تصاویر

آرش محمودی الان کجاست و چه میکند؟

سریال دهه شصتی درخانه مدتی است که از شبکه ای فیلم پخش می شود. برای برخی مخاطبان سوال پیش آمده که سرنوشت آرش محمودی، بازیگر نقش جواد در سریال در خانه چه شد؟ در ادامه همراه ما در دیبامگ باشید تا جزئیات بیشتری درباره این بازیگر بدانید.

آرش محمودی الان کجاست؟

آرش محمودی بازیگر سریال در خانه که یکی از سریال‌های دهه ۶۰ بوده و متولد ۱۳۵۶ در تهران می‌باشد. آرش محمودی با سریال در خانه در دهه ۶۰ به شهرت رسید سریالی که توانست توجه مخاطبان تلویزیون را در آن زمان به خود جلب کند و به عنوان یک سریال پربیننده علاوه بر گروه کودک و نوجوان برای بزرگسالان باشد.

اولین تجربه بازی آرش محمودی همزمان بود با حضور در کنار چهره‌های شاخص سینمای ایران از جمله شهلا ریاحی و اکبر عبدی و اسماعیل محرابی که از چهره‌های سینما بودم و تجارب خیلی زیادی نصیب آرش محمودی شد.

بازیگران خردسال سریال در خانه فقط بابک بادکویه به عنوان کارگردان و تهیه کننده فعالیت می‌کند و آرش محمودی و محمد چراغعلی به نظر می‌رسد از ایران مهاجرت کرده باشند چرا که هیچ گونه اثری از آنها در فیلم‌ها و سریال‌ها دیده نمیشود.

اگر شما اطلاعات بیشتری درباره این بازیگر دارید در بخش کامنت ها برای ما بنویسید.

خلاصه سریال

جواد به عنوان مستاجر خانه مرتضی با یکدیگر بسیار بطه دوستانه داشتند و در کنار آنها محسن نیز که همسایه دیوار به دیوار آنها بود شیطنت‌هایی را انجام می‌دادند که بسیار طنزآمیز و با چالش‌های کودکان بود.

در دیبامگ بخوانید: مهرداد غفارزاده کیست؟ بیوگرافی + نسبت او با دانیال غفار زاده خنداوانه و عکس های شخصی وی

بازیگران سریال در خانه
آرش محمودی بازیگر سریال در خانه

نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید