مینی سریال آن هنگام که به سویت پرواز می کنم، سریالی محبوب و خوش ساخت چینی که ارزش دیدن دارد

درباره سریال آن هنگام که به سویت پرواز می کنم، سریال ساخت ۲۰۲۳ چینی در این نوشته خواهید خواند.

سریال آن هنگام که به سویت پرواز می کنم (When I Fly Towards You) یک سریال چینی ساخته شده در سال ۲۰۲۳ است که بیشتر شما را به یاد سریال های کره ای می اندازد. داستان، ژانر این فیلم که کمدی و رومانتیک است و بازیگران این سریال بیشتر نوجوانان را به سمت خود جذب کرده است. در مورد این سریال و بازیگران آن در این نوشته از دیبامگ بیشتر می خوانید.

داستان سریال آن هنگام که به سویت پرواز می کنم

درمورد دانش آموز انتقالی مدرسه راهنمایی یوسای ،سو زی زیه که روز اول انتقالش به مدرسه عاشق پسر بی احساس کلاس میشه ژانگ لورانگ که باهمه بد و با سردی رفتار می‌کنه در برخورد با سوزی زی کم کم یاد میگیره به زندگیش معنی بده و ازش درک درستی پیدا کنه و این دو کم کم یاد میگیرن که چطور شادی رو به زندگیشون بیارن….

«وقتی به سویت پرواز می‌کنم» که با ترجمه‌ی «آن هنگام که به سویت پرواز می‌کنم» نیز شهرت دارد یکی دیگر از بهترین مینی سریال‌های چینی است که در این مقاله به شما معرفی می‌شود. این مجموعه‌ی کمدی رمانتیک به کارگردانی مائو دشو، نویسندگی یوئه آن و با حضور ستارگان جوان و خوش‌آتیه‌ای همچون ژائو ریان و ژانگ میا ئویی، نخستین بار در سال ۲۰۲۳ از طریق شبکه‌ی چینی «YouKo» به بینندگان ارائه شد. این سریال در حال حاضر توسط شبکه‌ی نتفلیکس نیز در دسترس مخاطبان جهانی قرار دارد.

فیلمنامه‌ی این سریال برداشتی از رمان «او کمی دیوانه است» به قلم نویسنده‌ی معروف چینی ژو یی است. اتفاقات حول شخصیت دختر نوجوان خوشبینی به نام سو زی زی می‌گردد، که دانش آموز انتقالی مدرسه راهنمایی یوسای است و در اولین روز ورود به مدرسه‌ی جدیدش، عاشق پسر گوشه‌گیر، مغرور و باهوشی به نام ژانگ لو رانگ می‌شود. ژانگ لو رانگ نسبت به برقراری ارتباط با دیگران بدبین است، از همه فاصله می‌گیرد و ظاهری سرد و بی‌تفاوت دارد. این پسر جوان و بداخلاق در برخورد با سوزی زی رفته‌رفته تحت‌تأثیر روحیه‌ی دوستانه، شاد و سرزنده‌ی او قرار می‌گیرد و می‌آموزد که به زندگی‌ خود معنایی متفاوت ببخشد.

«وقتی به سویت پرواز می‌کنم» هنگام پخش، با واکنش‌های مثبت منتقدان و تماشاگران مواجه شد و به موفقیت‌های داخلی و خارجی چشمگیری دست یافت. این دارم عاشقانه در میان طرفداران فارسی‌زبان نیز به محبوبیتی کم‌نظیر رسید. ژائو ریان برای ایفای نقش در مینی سریال «وقتی به سویت پرواز می‌کنم» جایزه‌ی بهترین بازیگر سال را دریافت کرد.

بازیگران

ژائو ریان

ژانگ میا ئویی

بیان تیان یانگ

جیانگ ژی نان

نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید